உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rajesh Khannaکو جب بھیڑ سے بچانے کے لئے ممتاز نے اٹھایا تھا بڑا قدم، ہر کوئی رہ گیا تھا دنگ

    ممتاز نے راجیش کھنہ کو ایسے بچایا تھا بھیڑ سے۔

    ممتاز نے راجیش کھنہ کو ایسے بچایا تھا بھیڑ سے۔

    When Mumtaz Saved Rajesh Khanna: ممتاز اور راجیش کھنہ کی جوڑی کو اسکرین پر شائقین کی جانب سے بہت پیار ملا۔ اس کامیاب جوڑی نے فلمی پردے پر روٹی، اپنا دیش، بندھن، دشمن اور پریم کہانی جیسی کئی بہترین فلمیں دیں۔

    • Share this:
      When Mumtaz Saved Rajesh Khanna: بالی ووڈ(Bollywood) میں جونیئر آرٹسٹ کے طور پر قدم رکھنے والی اداکارہ ممتاز(Mumtaz) کا شمار ساٹھ سے ستر کی دہائی میں ہندی فلموں کی کامیاب ترین اداکاراؤں میں ہوتا تھا۔ ممتاز اور راجیش کھنہ (Rajesh Khanna) کی جوڑی کو فلمی پردے پر بے پناہ کامیابی ملی۔ دونوں نے ایک ساتھ کئی سوپرہٹ فلمیں دیں۔ ایک بار راجیش کھنہ کو ہجوم سے بچانے کے لیے ممتاز نے ایسا قدم اٹھایا تھا، جس کا بہت بعد میں چرچا ہوا۔

      جب راجیش کھنا کو ممتاز نے بھیڑ سے بچایا تھا
      ممتاز نے سوپر اسٹار راجیش کھنہ کے ساتھ ایک سے بڑھ کر ایک ہٹ فلمیں دیں۔ اس وقت راجیش کھنہ کا اسٹارڈم اپنے عروج پر تھا۔ مداح ہمیشہ انہیں دیکھنے کے لیے بے چین رہتے تھے۔ ایسا ہی ایک واقعہ فلم دشمن کی شوٹنگ کے دوران پیش آیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق فلم دشمن کی شوٹنگ ایک گاؤں میں ہو رہی تھی جب یہ خبر آگ کی طرح پھیل گئی کہ راجیش کھنہ آ گئے ہیں۔

      جب یہ خبر آس پاس کے کئی گاؤں میں پہنچی تو لوگ راجیش کھنہ کی ایک جھلک دیکھنے کے لیے پہنچ گئے۔ کچھ ہی دیر میں سینکڑوں لوگوں کا ہجوم جمع ہو گیا۔ شوٹنگ کے مقام پر سیکورٹی کا کوئی خاص انتظام نہیں تھا۔ راجیش کھنہ باہر نکلے تو بھیڑ نے انہیں گھیر لیا۔ کچھ ان سے بات کرنا چاہتے تھے، کچھ انہیں چھونا چاہتے تھے، لیکن راجیش کھنہ کو سمجھ نہیں آ رہا تھا کہ یہ کیا ہو رہا ہے۔ اس کے بعد ممتاز بغیر کچھ سوچے بھیڑ میں داخل ہوئی اور راجیش کھنہ کو بھیڑ سے باہر لے آئیں۔ رپورٹس کے مطابق راجیش کھنہ جب چینجنگ روم پہنچے تو ان کے بال بکھرے ہوئے تھے اور ان کی شرٹ بھی پھٹی گئی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Real life Judwaa:بالی ووڈ کے رئیل لائف جڑواں، تصویریں پہچاننا ہوگا مشکل

      یہ بھی پڑھیں:
      خود کو اسکرین پر دیکھ کر Disha Pataniکوہوتی ہے خود نفرت، کہا-’بند کرلیتی ہوں آنکھیں۔۔۔‘

      ممتاز اور راجیش کھنہ کی جوڑی
      ممتاز اور راجیش کھنہ کی جوڑی کو اسکرین پر شائقین کی جانب سے بہت پیار ملا۔ اس کامیاب جوڑی نے فلمی پردے پر روٹی، اپنا دیش، بندھن، دشمن اور پریم کہانی جیسی کئی بہترین فلمیں دیں۔ تمام فلمیں باکس آفس پر کامیاب رہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: