உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جب بھری محفل میںVidya Balanنے شاہ رُخ خان کی بولتی کردی تھی بند،پوچھا تھا-’آپ نے اب تک کتنے ایوارڈ خریدے ہیں‘

    ودیا بالن نے شاہ رخ خان سے سب سے کے سامنے پوچھا ایسا سوال(تصویر: Balanvidya instagram)

    ودیا بالن نے شاہ رخ خان سے سب سے کے سامنے پوچھا ایسا سوال(تصویر: Balanvidya instagram)

    Vidya Balan On Shahrukh Khan Awards: سوال و جواب کا یہ سلسلہ صرف مذاق اور تفریح ​​کے طور پر کیا گیا تھا۔ غور طلب ہے کہ شاہ رخ اکثر ایسے جوابات دے کر لوگوں کو ہنسانے کا کام کرتے ہیں۔

    • Share this:
      Vidya Balan On Shahrukh Khan Awards: بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان 30 سال سے زائد عرصے سے فلمی دنیا پر راج کر رہے ہیں۔ اپنے طویل فلمی سفر میں انہوں نے کئی سوپرہٹ فلمیں شائقین کو دی ہیں اور بالی ووڈ کی بادشاہ بننے کا طویل سفر طے کیا ہے لیکن ایک بار بھری محفل میں اداکارہ ودیا بالن نے بالی ووڈ کے بادشاہ سے ایسا سوال پوچھا تھا۔ کہ وہاں بیٹھے تمام لوگ حیران رہ گئے تھے۔

      ودیا بالن نے پوچھا تھا ایوارڈ خریدنے کو لے کر سوال
      یہ واقعہ ایک ایوارڈ تقریب کا ہے، جس کی میزبانی شاہ رخ خان اور شاہد کپور کررہے تھے۔ اس تقریب میں ودیا بالن بھی موجود تھیں۔ شاہ رخ اور شاہد دونوں ان کے پاس آتے ہیں اور شاہد ودیا سے کہتے ہیں کہ کتنے ایوارڈز لے کر اپنے گھر جاوگی۔ اس سوال پر اداکارہ ہنس پڑیں، جس کے بعد شاہ رخ خان پوچھتے ہیں کہ 'آپ کے پاس کتنے ایوارڈ ہیں'۔ ودیا بالن مسکراتے ہوئے کہتی ہیں، '47'۔

      آگے ودیا بالن شاہ رخ سے پوچھتی ہیں کہ آپ کے پاس کتنے ایوارڈ ہیں، تو شاہد بھی پوچھنے لگتے ہیں کہ آپ کے پاس کتنے ایوارڈ ہیں۔ اس سوال پر شاہ رخ کہتے ہیں 'میں اپنے ایوارڈز وغیرہ نہیں گنتا یار، 155 ہیں ویسے'۔ شاہ رخ کے جواب دیتے ہی ودیا نے ہنستے ہوئے انہیں کہا کہ 'آپ نے ان میں سے خریدے کتنے ہیں'۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Jennifer Wingetپر کرن سنگھ گروور کے ساتھ طلاق لینے کے بعد لگا تھا بڑا الزام

      یہ بھی پڑھیں:
      Pakistani Actress Video:پاکستانی اداکارہ کاویڈیوہواوائرل،شوہرکے ساتھ اس اندازمیں آئی نظر

      شاہ رُخ نے دیا تھا یہ جواب
      جیسے ہی ودیا بالن نے شاہ رخ خان سے ایوارڈ حاصل کرنے کے حوالے سے سوال پوچھا تو وہاں بیٹھا ہر کوئی چونک گیا اور کنگ خان بھی تھوڑا سا خاموش ہو گئے۔ اس کے بعد پھر وہ اس سوال کا جواب مزاحیہ انداز میں دیتے ہوئے کہتے ہیں، 'تھوڑے بہت، 150'۔ شاہ رخ کا یہ انوکھا جواب سن کر وہاں موجود تمام لوگ زور زور سے ہنسنے لگتے ہیں۔ شاہد کپور نے مزید کہا، سر، آپ کے پاس 5 حقیقی ایوارڈز ہیں، سر، آپ کے پاؤں کہاں ہیں؟

      بہرحال، سوال و جواب کا یہ سلسلہ صرف مذاق اور تفریح ​​کے طور پر کیا گیا تھا۔ غور طلب ہے کہ شاہ رخ اکثر ایسے جوابات دے کر لوگوں کو ہنسانے کا کام کرتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: