உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Kareena Kapoor Khanکے ساتھ سیٹ پر پہنچے لاڈلےJehتو ڈائریکٹر نے کہہ دی ایسی بات!

    اپنے چھوٹے بیٹے Jeh کے ساتھ اسپاٹ ہوئیں کرینہ کپور۔ (فائل فوٹو)

    اپنے چھوٹے بیٹے Jeh کے ساتھ اسپاٹ ہوئیں کرینہ کپور۔ (فائل فوٹو)

    گزشتہ مہینے کرینہ نے مغربی بنگال کے کلیمپونگ اور دارجلنگ میں فلم کی شوٹنگ کی۔ مغربی بنگال کے دورے میں کرینہ کپور کی فیملی سیف، تیمور اور جہانگیر بھی تھے۔ کرینہ اگلی فلم لال سنگھ چڈھا میں عامر خان کے ساتھ نظر آئیں گی۔

    • Share this:
      Kareena Kapoor Khan: اداکارہ کرینہ کپور (Kareena Kapoor Khan) اپنےس وپر اسٹار بیٹے جہانگیر علی خان کے ساتھ شوٹنگ کے لئے گئیں، جنہیں جیہہ بھی کہا جاتا ہے۔ فلم ڈائریکٹر سجوائے گھوش نے ٹوئٹر پر مان بیٹے کی جوڑی کی ایک تصویر شیئر کی ہے۔ جیہہ کرینہ اور ان کے شوہر ایکٹر سیف علی خان کے چھوٹے بیٹے ہیں۔

      ان کا ایک بڑا بیٹا تیمور علی خان ہے۔ سوجوئے کی طرف سے شیئر کی گئی تصویر میں، کرینہ نے جیہہ کا ہاتھ تھاما ہوا تھا کیونکہ وہ ایک عمارت سے باہر نکل رہے تھے۔ جب جیہ اپنی ماں کے سامنے چلا تو کرینہ نے اس کی طرف دیکھا۔ اداکار نے سفید ٹی شرٹ، بلیو ڈینم اور سینڈل پہنے۔ جیہ نے پرنٹ شدہ ٹی شرٹ، نیلے رنگ کی شارٹس اور سفید جوتے پہنے ہوئے تھے۔


      سوجوئے نے اس پوسٹ کا کیپشن دیا، "سیٹ پر سوپر اسٹار۔ اپنی ماں کے ساتھ۔" کرینہ اس وقت سوجوئے کی فلم کی شوٹنگ میں مصروف ہیں، جس میں ان کا او ٹی ٹی ڈیبیو ہوگا۔ یہ پروجیکٹ کیگو ہیگاشینو کے کاموں میں سے ایک دی ڈیوشن آف سسپکٹ ایکس کا اسکرین موافقت ہے۔ کرینہ کے علاوہ وجے ورما اور جے دیپ اہلاوت بھی اس پروجیکٹ کا حصہ ہیں۔



      یہ بھی پڑھیں:
      شلپانے جبSaumya Tandonکو لیکرتوڑی تھی خاموشی،پرانی گوری میم کے بارے میں کہہ دی تھی یہ بات

      یہ بھی پڑھیں:
      Kavita Bhabhi Bold Photo:​بغیر بلاؤز کی ساڑی پہن کر بالکنی میں کھڑی ہوگئی یہ ایکٹریس

      گزشتہ مہینے کرینہ نے مغربی بنگال کے کلیمپونگ اور دارجلنگ میں فلم کی شوٹنگ کی۔ مغربی بنگال کے دورے میں کرینہ کپور کی فیملی سیف، تیمور اور جہانگیر بھی تھے۔ کرینہ اگلی فلم لال سنگھ چڈھا میں عامر خان کے ساتھ نظر آئیں گی۔ فلم کے ہدایت کار ادویت چندن ہیں۔ حال ہی میں، انسٹاگرام پر فلم کا ٹریلر شیئر کرتے ہوئے، کرینہ نے اپنی پوسٹ کے ٹائٹل میں لکھا، "ایک وبا، دو لاک ڈاؤن، اور ایک بچہ بعد میں... میری سب سے خاص فلموں میں سے ایک... یہ (میرے پیٹ میں)۔ ادویت اور عامر کا شکریہ کہ یہ صرف میں ہی نہیں بلکہ ہم دونوں ہی ہیں... یہ ایسی چیز ہے جس کی میں ہمیشہ قدر کروں گی۔ آخر میں، آپ لوگوں کو... #LaalSinghCaddha"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: