உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Katrina Kaif On Akshay Kumar:اکشے کمار سے لنک اپ پر کیٹرینہ کیف نے دیا تھا ایسا ری ایکشن،کہا-جس کے ساتھ وہ کام کرتے۔۔۔

     کٹرینہ کیف ( Katrina Kaif ) ۔ تصویر : انسٹاگرام

    کٹرینہ کیف ( Katrina Kaif ) ۔ تصویر : انسٹاگرام

    Katrina Kaif On Akshay Kumar: وپول شاہ کی جانب سے ڈائریکٹر کی گئی نمستے لندن میں اکشے کمار اور کیٹرنہ مرکزی کردار میں تھے اور یہ فلم زبردست ہٹ ہوئی تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad | Jammu
    • Share this:
      Katrina Kaif On Akshay Kumar: کیٹرینہ کیف اور اکشے کمار کی آن اسکرین کیمسٹری فینس کو کافی پسند ہے۔ اسی کو لے کر کیٹرینہ نے ایک بار مذاق میں کہا تھا کہ وہ کسی کے ساتھ رومانٹک طور سے ’جڑنا‘ نہیں ہیں۔ شروعاتی دنوں میں ’کافی ود کرن‘ کے ایک ایپی سوڈ کےد وران، کیٹرینہ ’قدیم رویے‘ کی پرفیکٹ ماڈل ہونے کے بارے میں ہنسی، یہی وجہ ہے کہ اسے کبھی کسی کے ساتھ جوڑا نہیں گیا۔

      ہر کسی کے ساتھ جڑتا ہے اکشے کا نام
      حالانکہ، جب کرن جوہر نے انہیں اس طرح کے بیانات دینے سے پہلے تھوڑا محتاط رہنے کے لئے کہا تو کیٹرینہ نے زور دے کر کہا اور اکشے کمار کے ساتھ اپنی فلموں کا ذکر کیا۔ 2007 میں 'کافی ود کرن' میں، کیٹرینہ نے کہا، "لیکن یہ سچ ہے۔ میں نے اکشے کمار کے ساتھ چار فلمیں کی ہیں، اور وہ ان سبھی لوگوں کے ساتھ لنک اپ کی خبریں آئیں جن کے ساتھ انہوں نے کبھی کام کیا ہے - بیچارا۔ وہ اتنا معصوم آدمی ہے۔ مجھے کبھی ان کے ساتھ نہیں جوڑا گیا ہے - یا بلکہ میں جو سوچنا چاہتی ہوں وہ سیٹ پر بالکل صحیح ماڈل سلوک ہے۔"

      اس لئے نہیں جڑتا کیٹرینہ کا نام
      کرن نے ہنستے ہوئے لارا کے پہلے کے بیانوں کو دکھایا، کہ کوئی بھی کیٹرینہ کےس اتھ جوڑی بنانے سے ڈرے گا، کیونکہ اس وقت وہ سلمان کے ساتھ رومانٹک طور پر جڑی ہوئی تھی اور جیسا کہ کرن جوہر نے کہا تھاکہ، ’غیر کارکرد‘ ہوں گے۔ جب کرن نے پوچھا کہ انہیں کیسا لگتا ہے جب ان کے اسٹارڈم کی وجہ سے بڑے اداکار کے ساتھ فلمیں سائن کرنے کے بارے میں قیاس لگائی جاتے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Katrina Kaif (@katrinakaif)





      ایسا لگا تھا کہ کرئیر ختم
      انہوں نے جواب دیا، ایسا ہوتا ہے، میں رات میں وہاں دیر سے جاتی ہوں اور ان سبھی کو ایک ایک کرکے شوٹ کرنے کا تصور کرتی ہوں، جب میں ان کے ساتھ ہوجاتی ہوں-لیکن مجھے یاد ہے، میری پانچ ریلیز ہوئی، اور دن کے آخر میں ہم باکس آفس کے لئے یہاں ہیں۔ باکس آفس کو اپنے لئے بولنا ہے۔ نمستے لندن کی طرح اکشے کے ساتھ فلموں نے زیادہ کام کیا ہے۔ پہلی بار جب میں نے فلم دیکھی تو میں گھبرا گئی، اور جب وپول نے مجھ سے میری رائے پوچھی تو میں نے اسے جواب نہیں دیا۔ میں نے گھر سے نکل کر دروازہ بند کرلیا۔ میری ہیلپر نے مجھے فون کیا اور کہا، وہ حقیقت میں پریشان ہے کہ آپ نے انہیں واپس نہیں بلایا ہے، کیا چل رہا ہے؟ کیٹرینہ نے کہا کہ انہوں نے پھر اسے فون کیا اور معافی مانگی، اور فلم کی تعریف کی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      پڑھنے میں کچھ ایسی تھیںShehnaaz Gill، اس مشہور یونیورسٹی سے حاصل کی ہے یہ ڈگری




      یہ بھی پڑھیں:
      ٹائیگر شراف نے خود کو بتایا’سنگل‘اور ماں نے Disha Pataniپر لٹایا پیار، فینس ہوئے کنفیوژ

      بتادیں کہ وپول شاہ کی جانب سے ڈائریکٹر کی گئی نمستے لندن میں اکشے کمار اور کیٹرنہ مرکزی کردار میں تھے اور یہ فلم زبردست ہٹ ہوئی تھی۔ کیٹرینہ نے کہا’جب فلم نے اچھا مظاہرہ کیا تو ان کے لئے یہ ایک شاک تھا۔ اس فلم کے بعد ان کے تئیں لوگوں کا نظریہ بدل گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: