உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ارباز خان سے طلاق سے پہلے ڈری اور گھبرائی ہوئی تھیMalaika Arora، خود کیا تھا ایسا انکشاف

    ملائیکہ اروڑہ اور ارباز خان۔ (فائل فوٹو)

    ملائیکہ اروڑہ اور ارباز خان۔ (فائل فوٹو)

    Malaika Arora Arbaaz Khan Divorce: طلاق کے حوالے سے ارباز خان نے کہا تھا کہ وہ 19 سال سے اس رشتے کو بچانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لیکن آخر کار وہ ناکام رہے۔

    • Share this:
      Malaika Arora Arbaaz Khan Divorce: ملائکہ اروڑا کا شمار فلم انڈسٹری کی بہترین اداکاراؤں میں ہوتا ہے۔ وہ اپنے ڈانس نمبرز کے لیے بھی مشہور ہیں۔ ملائکہ اروڑا انٹرنیٹ پر کسی نہ کسی وجہ سے وائرل رہتی ہیں۔ کبھی اپنی فٹنس کی وجہ سے تو کبھی ارجن کپور کے ساتھ اپنے افیئر کی وجہ سے سرخیوں میں رہتی ہیں۔

      ملائکہ ارجن کے ساتھ تعلقات میں آنے سے پہلے ارباز خان کی بیوی تھیں۔ تاہم دونوں کے درمیان سب کچھ ٹھیک نہیں تھا جس کی وجہ سے شادی کے 19 سال بعد دونوں میں طلاق ہو گئی۔ طلاق کے بعد ملائکہ نے کئی انکشافات کیے تھے کہ اس وقت کیا ہوا تھا اور ماحول کیا تھا۔

      ارجن کپور کی بانہوں میں نظر آئی ملائیکہ اروڑہ۔
      ارجن کپور کی بانہوں میں نظر آئی ملائیکہ اروڑہ۔


      ملائکہ کا درد
      ملائکہ اروڑا نے انٹرویو میں اپنی طلاق کے حوالے سے کئی انکشافات کیے۔ اس نے بتایا تھا کہ طلاق سے پہلے کی رات کا وقت آسان نہیں تھا۔ انہوں نے اپنے انٹرویو میں بتایا کہ یہ صرف ان کا معاملہ نہیں تھا، اس میں ان کا خاندان اور بچہ بھی شامل تھا۔ انہوں نے کہا تھا کہ وہ اس وقت خوفزدہ بھی تھیں اور نروس بھی تھیں۔ ملائیکہ نے بتایا تھا کہ اگر ان کے لیے بہت سی چیزیں چل رہی تھیں۔ انہوں نے کہا تھا کہ میں جانتی تھی کہ میں ہر روز زندگی جینا سیکھوں گی، تبھی زندگی میں کچھ کر سکوں گی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      راکھی ساونت کےBFعادل کو سابقہ گرل فرینڈ سے مل رہی دھمکیاں،اداکارہ نے کہی یہ بڑی بات!

      یہ بھی پڑھیں:
      جبSara Ali Khan نے کہی تھی اپنے ماما سے شادی کرنے کی بات،ایساتھاوالدسیف علی خان کاری ایکشن

      اس فیصلے کا اثر اس پر بھی پڑنے والا تھا۔ ملائکہ کا مزید کہنا تھا کہ بسی بسائی زندگی کو چھوڑنا کوئی آسان بات نہیں ہے۔ ان کے خیر خواہ کی پہلی رائے یہ تھی کہ وہ یہ فیصلہ نہ کریں اور طلاق کی رات ان کے گھر والوں نے پوچھا کہ وہ اس کے لیے سو فیصد تیار ہیں؟ حالانکہ وہ اپنے اصرار پر قائم تھی اور آخری دم تک اپنے فیصلے پر قائم رہی۔ طلاق کے حوالے سے ارباز خان نے کہا تھا کہ وہ 19 سال سے اس رشتے کو بچانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ لیکن آخر کار وہ ناکام رہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: