உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rekha Amitabh Bachchan:جب ریکھا کو اپنی فلم میں کاسٹ کرکے مصیبت میں پھنس گئے تھے رنجیت، شوٹنگ کے دوران ہوا تھا کچھ ایسا!

    بالی ووڈ اداکارہ ریکھا۔

    بالی ووڈ اداکارہ ریکھا۔

    Rekha Amitabh Bachchan Love Story: ریکھا اور امیتابھ کے افیئر کی وجہ سے اداکار اور فلمساز رنجیت کو کافی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا۔ دراصل رنجیت، جو بالی ووڈ میں منفی کردار ادا کرنے کے لیے بھی جانے جاتے ہیں، ایک فلم بنا رہے تھے۔ اس فلم کا نام کارنامہ تھا۔

    • Share this:
      Rekha Amitabh Bachchan Love Story: ریکھا اور امیتابھ بچن کے افیئر سے متعلق کہانیاں آج بھی انڈسٹری میں سنی اور سنائی جاتی ہیں۔ آج ہم آپ کو ایسی ہی ایک کہانی سنانے جارہے ہیں۔ ہوا کچھ یوں کہ ریکھا اور امیتابھ کے افیئر کی وجہ سے اداکار اور فلمساز رنجیت کو کافی پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑا۔ دراصل رنجیت، جو بالی ووڈ میں منفی کردار ادا کرنے کے لیے بھی جانے جاتے ہیں، ایک فلم بنا رہے تھے۔ اس فلم کا نام کارنامہ تھا۔ فلم میں ریکھا اور دھرمیندر کو مرکزی کردار میں کاسٹ کیا گیا تھا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق یہ وہ دور تھا جب ریکھا اور امیتابھ کا افیئر زوروں پر تھا۔امیتابھ بچن اور ریکھا کے افیئر کے چرچے فلم انڈسٹری سے نکل کر ہندوستان کی گلیوں تک مشہور ہوگئے تھے۔

      اس کے ساتھ ہی ریکھا کا نام بھی انڈسٹری کی بڑی اداکاراؤں میں شمار ہوتا تھا۔ کہانی کچھ یوں ہے کہ شام کو جیسے ہی رنجیت نے اپنی فلم کی شوٹنگ شروع کی تو ریکھا نے اس کی مخالفت شروع کردی۔ دراصل ریکھا اس وقت امیتابھ بچن کے ساتھ شام کا وقت گزارنا پسند کرتی تھیں۔

      ایسے میں ریکھا کو بہت سمجھایا گیا لیکن وہ نہیں مانی۔ خبر کے مطابق رنجیت نے ریکھا کے مطالبے پر صبح شوٹنگ شفٹ کر دی تھی۔ تاہم، پھر بھی، کسی نہ کسی وجہ سے، بات نہیں بن پائی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Jacqueline Fernandezکو منی لانڈرنگ معاملے کے درمیان بیرون ملک جانے کی ملی اجازت

      یہ بھی پڑھیں:
      Upcoming Web Series & Movies:’آشرم3‘سے لیکر’بروکن نیوز‘تک۔جون میںOTTپر آرہی ہیں یہ فلمیں

      شوٹنگ متاثر ہوتے دیکھ کر رنجیت بہت پریشان ہونے لگے۔ ایسے میں دھرمیندر نے انہیں ریکھا کے بجائے کسی اور اداکارہ کو کاسٹ کرنے کا مشورہ دیا۔ آخر میں ہار ماننے کے بعد رنجیت نے ونود کھنہ اور فرح ناز کے ساتھ فلم مکمل کی، لیکن فلم باکس آفس پر بری طرح فلاپ ہوگئی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: