உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rekha on Shaadi:جب ریکھا سے پوچھا گیا تھا-شادی کب کررہے ہو؟ ایکٹریس نے دیا تھا مزیدار جواب

    ریکھا نے شادی اور بچوں کے بارے میں کیا کہا!

    ریکھا نے شادی اور بچوں کے بارے میں کیا کہا!

    ریکھا کی یہ سوچ دنیا سے پرے تھی۔ دراصل، ریکھا اپنے پالتو جانوروں کے لیے اپنی محبت کے بارے میں بات کرتی ہیں اور بتاتی ہیں کہ وہ ان کے لیے بچوں کی طرح ہیں۔

    • Share this:
      Rekha on Shaadi:بالی ووڈ کی سدا بہار اداکارہ ریکھا جو ہمیشہ اپنے دلکش انداز کے لیے جانی جاتی ہیں۔ اپنی کارکردگی اور خوبصورتی کے علاوہ وہ اپنی بے باکی کی وجہ سے بھی خبروں میں رہتی ہیں۔ ساتھ ہی ایک انٹرویو کے دوران جب ریکھا سے شادی اور بچوں کے بارے میں سوال کیا گیا تو انہوں نے شاندار جواب دیا۔ ہم سب جانتے ہیں کہ ریکھا کی شادی بزنس مین مکیش اگروال سے ہوئی تھی لیکن شادی کے فوراً بعد ہی ان کے شوہر کا انتقال ہوگیا جس کے بعد ریکھا نے دوبارہ شادی نہیں کی۔

      انٹرویو میں ریکھا نے کہا، 'میں زندگی سے شادی کرنا پسند کروں گی۔ میں زندگی میں بہت سی چیزوں سے پہلے ہی شادی شدہ ہوں۔ ریکھا نے کہا، میں نے اپنے کام سے شادی کر لی ہے۔ اس کے علاوہ جب برسوں پہلے ریکھا سے پوچھا گیا تھا، 'کیا وہ کسی ایک آدمی سے شادی نہیں کرے گی'؟ اس پر انہوں نے کہا کہ ویسے بھی شادی نام کی چیز کس نے شروع کی؟ یہ سب اچھا نہیں ہے، ہے نا؟'

      یہ بھی پڑھیں:
      Rekha Opened Up About Ranveer Kapoor:اس ایکٹرکی تعریف میں ریکھانے کہا’میں زندہ ہوں صرف۔۔۔‘



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Rekha (@legendaryrekha)





      ساتھ ہی ریکھا سے پوچھا گیا کہ 'کیا آپ کو اولاد نہ ہونے کا افسوس ہے'؟ اس پر ریکھا نے کہا، 'کبھی نہیں، ہاں، لیکن میں ترستی رہی تھی اور مجھے نہیں معلوم تھا کہ میرے ساتھ کیا ہو رہا ہے۔ میری دوست نیتو، یوگیتا بالی سب کے بچے تھے اور مجھے بچوں سے پیار ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Soha Ali Khan Video:’بھور بھئے پن گھٹ‘ پر سوہا علی خان نے کیا شاندار کلاسیکل ڈانس

      ریکھا کی یہ سوچ دنیا سے پرے تھی۔ دراصل، ریکھا اپنے پالتو جانوروں کے لیے اپنی محبت کے بارے میں بات کرتی ہیں اور بتاتی ہیں کہ وہ ان کے لیے بچوں کی طرح ہیں۔ ایسے وقت میں جب معاشرہ 30 سال سے زیادہ عمر کی خواتین کو صرف ایک بیوی اور ماں کے علاوہ کسی اور کے طور پر نہیں دیکھنا چاہتا، ریکھا نے کہا کہ وہ ہمیشہ اپنے دل کی رانی ہی رہیں گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: