உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جبSaif Ali Khan کی سابقہ بیوی امریتا کی کرینہ کپور نے کی تھی تعریف، کہی تھی یہ بات

    سیف علی خان ، کرینہ کپور خان، امریتا سنگھ اور سارہ علی خان۔

    سیف علی خان ، کرینہ کپور خان، امریتا سنگھ اور سارہ علی خان۔

    کرینہ نے کہا کہ میں نے ہمیشہ سیف، سارہ اور ابراہیم کو کہا ہے کہ میں صرف ان کی دوست ہو سکتی ہوں، میں کبھی ان کی ماں نہیں بن سکتی۔

    • Share this:
      سیف علی خان(Saif Ali Khan) اور امریتا سنگھ (Amrita Singh) کی بیٹی سارہ علی خان(Sara Ali Khan) کا اپنی سوتیلی ماں کرینہ کپور خان(Kareena Kapoor Khan) کے ساتھ اچھا رشتہ ہے۔ ساتھ ہی ایک انٹرویو کے دوران سارہ علی خان سے پوچھا گیا کہ 'سوتیلی ماں کرینہ کپور میں انہیں سب سے زیادہ کیا پسند ہے؟' اس پر سارہ علی خان نے جواب دیا، 'وہ ان کی پسندیدہ ہیں۔ میں K3G دیکھ کر بڑی ہوئی ہوں۔ کبھی کبھی میں انہیں پو سے آگے نہیں دیکھ پاتی۔ اس کے علاوہ کرینہ کپور بھی سارہ علی خان کی تعریف کرنے سے پیچھے نہیں ہٹتی ہیں۔ سارہ کے ساتھ تعلقات کے بارے میں پوچھے جانے پر کرینہ کا کہنا تھا کہ ’سارہ خوبصورتی اور دماغ کا بہترین امتزاج ہے اور یہ بھارتی فلم انڈسٹری میں ایک طویل عرصے کے بعد ہوا ہے۔ وہ کسی سے بھی بات کر سکتی ہے اور شاٹ بھی دے سکتی ہے جس میں وہ بہت خوبصورت لگ رہی ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ وہ اسکرین پر سب سے شائنی اسٹارس میں سے ایک ہوگی۔ میں صرف امید کر سکتی ہوں اور اس کے لیے دعا کر سکتی ہوں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      2دن تک امرتا کے گھر پر رکے تھے سیف، مزیدار ہے پہلی ڈیٹ کا قصہ

      اس کے علاوہ جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا وہ ابراہیم اور سارہ کے ساتھ اپنی 'دوسری ماں' جیسا سلوک کرتی ہیں؟ تو کرینہ نے کہا کہ میں نے ہمیشہ سیف، سارہ اور ابراہیم کو کہا ہے کہ میں صرف ان کی دوست ہو سکتی ہوں، میں کبھی ان کی ماں نہیں بن سکتی کیونکہ ان کی پہلے سے ہی ایک پیار کرنے والی ماں ہے جس نے ان کی پرورش شاندار طریقے سے کی ہے۔ میں ان سے بہت پیار کرتی ہوں اور جب بھی انہیں میری یا میرے مشورے کی ضرورت ہوتی ہے، میں اس کے لیے ہر وقت حاضر ہوں۔ اس کے علاوہ کرینہ نے سارہ علی کے بارے میں کہا کہ ہم بہترین دوست ہیں۔ وہ میری بار ہوپنگ پارٹنر ہے۔ میں ان کے ساتھ اپنے ایکویشن کو انجوائے کرتی ہوں۔



      یہ بھی پڑھیں:
      کبھی رشمی نے ماراتھاشہنازکوDesignerکپڑوں کے لئے طعنہ،ایکٹریس کی کامیابی نے دیا منہ توڑجواب

      سارہ نے کرن جوہر کے شو کافی ود کرن میں کرینہ کے ساتھ اپنے تعلقات کے بارے میں بھی بات کی اور کہا، 'آپ جانتے ہیں کہ ہر کوئی میرے ساتھ بالکل کلیئر ہے۔ کرینہ خود کہتی ہیں کہ آپ کے پاس بہترین ماں ہے۔ میں چاہتی ہوں کہ ہم دوست بنیں۔ یہاں تک کہ میرے والد نے کبھی نہیں کہا کہ یہ تمہاری دوسری ماں ہے۔ سارہ نے مزید کہا، 'مجھے لگتا ہے کہ اگر میں نے انہیں 'چھوٹی ماں' کہا ہوتا تو کرینہ کا نروس بریک ڈاؤن ہو سکتا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: