உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Salman Khan on His Girlfriends:جب سلمان خان نے ڈیٹنگ کو لے کر کہا تھا’میں اچھی لڑکیوں سے ہوجاتا ہوں بور‘

    سلمان خان کی گرل فرینڈس کو لے کر یہ ہے رائے۔

    سلمان خان کی گرل فرینڈس کو لے کر یہ ہے رائے۔

    Salman Khan on His Girlfriends: سلمان خان 1989 میں میں نے پیار کیا کے ساتھ ایک نوجوان دل کی دھڑکن بن گئے۔ ان کی ساتھی اداکارہ بھاگیہ شری، جنہوں نے فلم سورج بڑجاتیا کی فلم سے اپنے کرئیر کا آغاز کیاتھا، اپنی پہلی فلم کے فوراً بعد شادی کر لی۔ لیکن سلمان کی محبت کی زندگی برسوں تک سرخیوں میں رہی۔

    • Share this:
      Salman Khan on His Girlfriends: سلمان خان کی ذاتی زندگی ہمیشہ سرخیوں میں رہی ہے۔ کبھی وہ مثبت اور کبھی منفی وجوہات کی وجہ سے سرخیوں میں آتے ہیں۔ سلمان خان بھی اپنے رشتوں کو لے کر کافی بولتے رہے ہیں اور اکثر اس پر بات کرتے نظر آتے ہیں۔ آج ہم آپ کو ان کے ایسے ہی ایک بیان کے بارے میں بتا رہے ہیں۔

      سلمان خان 1989 میں میں نے پیار کیا کے ساتھ ایک نوجوان دل کی دھڑکن بن گئے۔ ان کی ساتھی اداکارہ بھاگیہ شری، جنہوں نے فلم سورج بڑجاتیا کی فلم سے اپنے کرئیر کا آغاز کیاتھا، اپنی پہلی فلم کے فوراً بعد شادی کر لی۔ لیکن سلمان کی محبت کی زندگی برسوں تک سرخیوں میں رہی۔ وائلڈ فلمز انڈیا کے چینل کے یوٹیوب پر شیئر کیے گئے پہلے انٹرویو میں، بھاگیہ شری نے اس بارے میں بات کی کہ کس طرح سلمان کبھی بھی 'اچھی لڑکیوں' کو ڈیٹ نہیں کرنا چاہتے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Khan کے اس ہمشکل کو دیکھ کر کچھ سیکنڈ کے لئے آپ بھی کھا جائیں گے دھوکہ

      بھاگیہ شری نے یاد کیا کہ سلمان نے ایک بیان دیا تھا جو ان کے ساتھ اٹکا ہوا تھا۔ "انہوں نے کہا کہ میں نہیں چاہتا کہ اچھی لڑکیاں مجھ سے پیار کریں۔ تو میں نے کہا کہ آپ ایسا کیوں کہنا چاہتے ہیں۔ اس پر انہوں نے کہا کیونکہ مجھے نہیں لگتا کہ میں اچھا لڑکا ہوں۔"



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Salman Khan (@beingsalmankhan)





      بھاگیہ شری نے مزید وضاحت کرتے ہوئے کہا کہ سلمان نے اعتراف کیا کہ وہ اپنے ساتھی کے ساتھ زیادہ دیر تک نہیں رہ سکتے۔ بھاگیہ شری نے کہا، "انہوں نے (سلمان) نے کہا کہ مجھے نہیں لگتا کہ میں ایک شخص کے ساتھ زیادہ دیر تک رہ سکتا ہوں۔ میں بہت آسانی سے بور ہو جاتا ہوں اور جب تک میں اس پر قابو نہیں پاتا، میں چاہتا ہوں کہ لوگ ان سے دور رہیں۔ اسی لیے میں انہیں اپنے قریب نہیں آنے دیتا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Film On Qandeel Baloch:پاکستانی سوشل میڈیا اسٹار قندیل بلوچ پر ہندوستان میں بنے گی فلم

      بھاگیہ شری نے کہا کہ سلمان خان کے معاملے میں تھوڑا سا الٹا ہے، یہاں یہ بات نہیں ہے کہ سلمان کس کے پیچھے چلتے ہیں، بلکہ یہ وہ خواتین ہیں جو سلمان کو فالو کرتی ہیں۔ انہوں نے کہا، میرے خیال میں یہاں ان خواتین کی بات ہے جو سلمان کو فالو کرتی ہیں، سلمان خان اپنے قریبی لوگوں کے بارے میں بہت پروٹیکٹو ہیں۔ شاید اسی لیے سلمان کی پزیسیونیس ایک مختلف سطح پر چلی جاتی ہے جو آج کی خواتین کو پسند نہیں ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: