உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سلمان خان کے ساتھ فلمSanam Bewafaمیں نظر آئی تھی یہ ایکٹریس، اب فارین میں کرتی ہیں یہ کام!

    سلمان خان کے ساتھ فلم صنم بے وفا میں نظر آئی تھیں یہ ہیروئین۔

    سلمان خان کے ساتھ فلم صنم بے وفا میں نظر آئی تھیں یہ ہیروئین۔

    Sanam Bewafa Actress: بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے والی نوودیتا شرما کی انٹری اخبار میں ایک اشتہار کے بعد ہوئی۔ دراصل فلمساز ساون کمار ایک نئے چہرے کی تلاش میں تھے اور انہوں نے اخبار میں یہ اشتہار دیا تھا۔ نودیتا نے یہ اشتہار دیکھا اور آڈیشن دیا اور وہ فلم میں منتخب ہو گئیں۔

    • Share this:
      بالی ووڈ کے 'بھائی جان' کہلانے والے سلمان خان کے ساتھ کئی اداکاراؤں نے ڈیبیو کیا ہے۔ ان میں سے کچھ آج بالی ووڈ میں بڑے نام ہیں۔ تاہم آج ہم آپ کو جس اداکارہ کے بارے میں بتانے جارہے ہیں وہ سلمان خان کے ساتھ فلم 'صنم بے وفا' میں نظر آئی تھیں۔ ہم بات کر رہے ہیں اداکارہ چاندنی کی جن کا اصل نام نوودیتا شرما ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ 'صنم بے وفا' اپنے وقت کی ایک ہٹ فلم تھی، اس کے باوجود اداکارہ نوودیتا شرما کا کریئر بالی ووڈ میں آگے نہیں بڑھ سکا۔ ایسے میں اکثر لوگوں کے ذہن میں یہ سوال آتا ہے کہ نودیتا اب کہاں ہیں اور کس حال میں ہیں؟ آئیے جانتے ہیں…

      میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے والی نوودیتا شرما کی انٹری اخبار میں ایک اشتہار کے بعد ہوئی۔ دراصل فلمساز ساون کمار ایک نئے چہرے کی تلاش میں تھے اور انہوں نے اخبار میں یہ اشتہار دیا تھا۔ نودیتا نے یہ اشتہار دیکھا اور آڈیشن دیا اور وہ فلم میں منتخب ہو گئیں۔ سب سے بڑی بات یہ ہے کہ اس فلم میں ان کے مد مقابل سلمان خان مرکزی کردار میں تھے۔


      تاہم، فلم 'صنم بے وفا' کی ریلیز کے بعد، ڈیبیو اداکار نے 'حنا' (1991)، 'عمر 55 کی دل بچپن کا' (1992)، 'جان سے پیارا' '1942: اے لو اسٹوری، (1993)، 'جے کشن' (1994)، 'اکے پہ اکا' (1994)، 'آجا صنم' (1994)، 'مسٹر۔ 'آزاد' (1994)، 'ہاہاکار' (1996) وغیرہ میں بھی کام کیا تھا لیکن انھیں وہ کامیابی نہیں مل سکی جس کی انھیں امید تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Siddharth Shukla's Last Song:ریلیز ہوا سدھارتھ شکلا کا آخری گانا’جینا ضروری ہے‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Disha Patani Video:دیشاپٹانی کی ان اداوں پرہورہی ہے بحث،اپنے حسن سے ایسے گرائیں بجلیاں

      خبر کے مطابق سال 2016 میں نودیتا نے امریکہ میں رہنے والے ستیش شرما سے شادی کی تھی۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق نوودیتا اب امریکہ کے شہر اورلینڈو میں آباد ہے اور یہاں ڈانس اکیڈمی چلاتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: