உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    خبردار! آپ کوآن لائن چاٹنگ کےدوران Thumbs-up Emoji کااستعمال پڑسکتا ہے بھاری! استعمال کرناکیوں کرےبند؟

    تیس سالہ ٹک ٹوکر نے ویڈیو میں یہ بھی انکشاف کیا

    تیس سالہ ٹک ٹوکر نے ویڈیو میں یہ بھی انکشاف کیا

    تیس سالہ ٹک ٹوکر نے ویڈیو میں یہ بھی انکشاف کیا کہ اسے یہ اس وقت سے معلوم ہوا جب وہ جنرل زیڈ کے طالب علموں کے ساتھ کالج کے میں شریک تھا، جو ان ایموجیز کے لیے کھڑا تھا۔ یہ یقینی طور پر بہت سارے نوجوانوں کے لئے ایک انکشاف ہے۔

    • Share this:
      آج کی تیز رفتار زندگی میں ہماری زیادہ تر آن لائن بات چیت میں ایموجیز (emojis) کا استعمال شامل ہے۔ کس کے پاس اتنی دیر تک ٹائپ کرنے کا وقت ہے؟ کوئی بھی خیال کو اظہار کرنے کے لیے ایموجیز کی ایک وسیع صف کے ساتھ اپنے خیالات کا اظہار کرنا بہت آسان ہے۔ تاہم ہم میں سے کتنے لوگ جانتے ہیں کہ ان میں سے ہر ایک ایموجیز کا کیا مطلب ہے؟

      ایک مشہور ایموجی جسے تقریباً ہر کوئی استعمال کرتا ہے وہ ہے تھمبس اپ (Thumbs-up )۔ یہ اکثر کسی چیز کے لیے ہماری منظوری ظاہر کرنے کے لیے یا ’اوکے‘ کے متبادل کے طور پر بھیجا جاتا ہے۔ تاہم اس سال کے شروع میں @genwhyscarlett نامی ایک TikTok صارف نے ایموجیز کے حقیقی معنی کے بارے میں بات کرتے ہوئے ایک منٹ طویل ویڈیو شیئر کی ہے کیونکہ زیادہ تر بچے اسے استعمال کرتے ہیں اور تھمبس اپ ایموجیز ان میں سے ایک تھا۔

      دی سن کے مطابق اسکارلیٹ نے انکشاف کیا کہ تھمبس اپ ایموجی کا مقصد غیر فعال جارحیت کو ظاہر کرنا بھی ہے۔ اگر آپ کو کبھی تھمبس اپ ایموجی موصول ہوتا ہے، تو شاید اس کا مطلب یہ ہے کہ ہم میں سے بہت سے لوگوں نے ان لوگوں کی توہین کی ہے جنہیں ہم نے ایموجی بھیجے ہیں۔ لیکن اس کا علم سب کو نہیں ہوگا۔

      EXPLAINED: روس ۔ یوکرین جنگ میں Zaporizhzhia نیوکلیئر پلانٹ پرحملےکتنےہوں گےخطرناک؟ کیاپورایوکرین ہوجائےگاخاکستر؟



      Lakh* EMI Apply Now Scarlett نے یہ بھی نشاندہی کی کہ کئی دیگر ایموجیس کی بھی غلط تشریح کی گئی ہے کیونکہ ہم ان کا اصل مقصد نہیں جانتے ہیں۔ دیگر ایموجیز کے بارے میں بات کرتے ہوئے اس نے کہا کہ آنسوؤں والی آنکھوں والا ایموجی معصومیت یا سینگ ہونے کی نمائندگی کرتا ہے۔

      Russia-Ukraine Crisis: حکومت ہند کی طرف سےہرہندوستانی کویوکرین سےواپس لانےکاعزم، کوششیں ہوئیں تیز



      اس نے یہ بھی نشاندہی کی کہ سائیڈ وے چہرے والے ایموجی، جس کی ایک آنکھ دوسری سے بڑی ہوتی ہے اور اس کی زبان باہر چپک جاتی ہے، اس کا مطلب ہے ’احمقانہ‘ الٹے چہرے والے ایموجی کا مطلب زندگی سے گھبرا جانا ہے جبکہ دو آنکھوں کا مطلب ہے کہ ہم سن رہے ہیں۔

      تیس سالہ ٹک ٹوکر نے ویڈیو میں یہ بھی انکشاف کیا کہ اسے یہ اس وقت سے معلوم ہوا جب وہ جنرل زیڈ کے طالب علموں کے ساتھ کالج کے میں شریک تھا، جو ان ایموجیز کے لیے کھڑا تھا۔ یہ یقینی طور پر بہت سارے نوجوانوں کے لئے ایک انکشاف ہے۔ اس لیے غیر طور پر ایمبوجی کا بار بار استعمال مناسب نہیں ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: