உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بیوی نے خاص انداز میں شوہر کو یاد دلائی شادی کی 5ویں سالگرہ، پھر ملا ایسا جواب سن کر نہیں روک پائیں گے اپنی ہنسی

    میاں بیوی کی نوک جھونک کا مزاحیہ ویڈیو ہوا وائرل۔

    میاں بیوی کی نوک جھونک کا مزاحیہ ویڈیو ہوا وائرل۔

    اس مضحکہ خیز ویڈیو کو paahi.official نامی انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شیئر کیا گیا ہے۔ لوگوں نے اسے بہت پسند کیا اور ساتھ ہی صارفین اس ویڈیو پر زبردست کمنٹس بھی کر رہے ہیں۔ ایک صارف نے ویڈیو پر تبصرہ کیا، شوہر کا جواب واقعی مضحکہ خیز تھا، جسے سن کر میں اپنی ہنسی پر قابو نہیں رکھ پا رہا ہوں۔

    • Share this:
      میاں بیوی کے درمیان (Husband Wife viral video) اکثر جھگڑا ہوتا رہتا ہے۔ ان پر مضحکہ خیز لطیفے اور میمز بھی بنائے جاتے ہیں۔ کہنے کو تو بیوی اپنے شوہر کی ہر نبض سے واقف ہوتی ہے لیکن بعض اوقات شوہر بھی مذاق میں ایسی باتیں کر بیٹھتا ہے جسے سن کر بیوی بھی ایک لمحے کے لیے دنگ رہ جاتی ہے۔ ان کی مزاحیہ ویڈیوز بھی سوشل میڈیا پر وائرل ہوتی ہیں۔ جس پر صارفین نے خوب قہقہہ لگایا۔ اس ایپی سوڈ میں میاں بیوی کی ایک مزاحیہ ویڈیو شیئر کی گئی ہے۔ جس میں بیوی اپنے شوہر کو شادی کی پانچویں سالگرہ یاد دلاتی ہے تو جو جواب ملتا ہے اسے سن کر خاتون کے ہوش اڑ جاتے ہیں۔

      کہا جاتا ہے کہ میاں بیوی کا رشتہ بھی دوست جیسا ہوتا ہے۔ دونوں اپنی پوری زندگی ایک دوسرے کے ساتھ گزارتے ہیں۔ دکھ، خوشی اور مصیبت میں دونوں ہر وقت ساتھ ہوتے ہیں۔ ایسے میں اس رشتے پر طنزیہ مزاج ڈالنا کئی بار ضروری ہو جاتا ہے، کبھی بیوی کی طرف سے تو کبھی بے چارہ شوہر بھی کرتا ہے۔ ان دنوں بھی کچھ ایسا ہی منظر عام پر آیا ہے۔ اسے دیکھ کر یقیناً آپ کے چہرے پر مسکراہٹ آجائے گی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Lock Upp:تحسین پوناوالاکابڑاانکشاف، کہا-’بزنس مین کے کہنے پر اُن کی بیوی کے ساتھ گزاری رات



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Paahi (@paahi.official)





      وائرل ہونے والی ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک خاتون اپنے شوہر سے کہتی ہے کہ سنو آج ہماری شادی کو پانچ سال مکمل ہوگئے ہیں جس پر شوہر کا کہنا ہے کہ دوبارہ الیکشن ہوں گے یا یہ حکومت چلے گی۔ یہ جواب سن کر خاتون کے ہوش اڑ گئے۔ ویڈیو دیکھ کر یقیناً آپ کی ہنسی چھوٹ گئی ہوگی۔ شاید ہی کوئی سوچ سکتا ہو کہ شوہر ایسا جواب دے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Fake لو اینگل پلاننگ پر کنگنا نے لگائی کرن ویر کی کلاس،کہا-’کیا آپ کی بیوی اور بچوں پر۔۔۔

      اس مضحکہ خیز ویڈیو کو paahi.official نامی انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شیئر کیا گیا ہے۔ لوگوں نے اسے بہت پسند کیا اور ساتھ ہی صارفین اس ویڈیو پر زبردست کمنٹس بھی کر رہے ہیں۔ ایک صارف نے ویڈیو پر تبصرہ کیا، شوہر کا جواب واقعی مضحکہ خیز تھا، جسے سن کر میں اپنی ہنسی پر قابو نہیں رکھ پا رہا ہوں، جب کہ ایک اور صارف نے لکھا، 'واہ! کیا کہہ گیا ہے؟ اس کے علاوہ اور بھی بہت سے صارفین ہیں جنہوں نے اس پر مضحکہ خیز تبصرے کیے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: