உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Yami Gautam On Bollywood:یامی گوتم نے بالی ووڈ کے’گندے سچ‘سے اٹھایا پردہ!کہا- 7-6سال پہلے میرے لئے آسان نہیں تھا‘

    یامی گوتم نے بالی ووڈ کے اس گندے سچ سے اٹھایا پردہ۔

    یامی گوتم نے بالی ووڈ کے اس گندے سچ سے اٹھایا پردہ۔

    Yami Gautam On Bollywood: یامی گوتم نے بالی ووڈ میں اپنے کیریئر کا آغاز 'وکی ڈونر' سے کیا اور اس کے بعد وہ 'صنم رے'، 'بالا'، 'بدلا پور'، 'اوڑی: دی سرجیکل اسٹرائیک'، 'دسویں'، 'قابل' اور 'بھوت پولیس' جیسی فلموں میں کام کر چکی ہیں۔

    • Share this:
      Yami Gautam On Bollywood:بالی ووڈ اداکارہ یامی گوتم کسی تعارف کی محتاج نہیں۔ انہوں نے بغیر کسی گاڈ فادر کے بی ٹاؤن میں ایک الگ پہچان بنائی ہے۔ تاہم بالی ووڈ میں کام کرنا ان کے لیے آسان نہیں تھا۔ اداکارہ کو ایسی کئی فلمیں کرنی تھیں، جن میں وہ کام نہیں کرنا چاہتی تھیں۔

      ایک حالیہ انٹرویو میں یامی گوتم نے بالی ووڈ کے بارے میں انکشاف کیا ہے کہ جب وہ فلم انڈسٹری میں نئی ​​تھیں تو ان کے ساتھ کیسا سلوک کیا گیا اور انہوں نے اپنی جگہ کیسے بنائی۔ یامی نے 'بالی ووڈ ہنگامہ' سے بات چیت میں کہا کہ اپنی پہلی کامیاب فلم کے بعد بھی انہیں ایسی فلمیں کرنی پڑیں جس سے وہ خوش نہیں تھیں۔

      اداکارہ نے کہا کہ میں نے کئی فلموں میں کام کیا اور مجھے یاد ہے کہ میں خوش نہیں تھی۔ کیونکہ جب آپ اپنی مرضی کے خلاف کام کرتے ہیں اور وہ بھی اس لیے کہ آپ کو کام کرتے رہنا ہے۔ یہ اس لیے تھا کہ مجھے کہا گیا تھا، 'تم نظروں سے اوجھل ہو جاؤ گے، دماغ سے باہر'، تب میرے پاس کوئی چارہ نہیں تھا۔ 6-7 سال پہلے کا وقت میرے لیے آسان نہیں تھا۔

      یامی گوتم نے یہ بھی بتایا کہ انہیں صرف چند منتخب ناموں (ایکٹرس) والی فلمیں دی جاتی تھیں اور انہیں ایسی فلمیں ملتی تھیں جن میں گانے زیادہ ہوتے تھے۔ اداکارہ نے کہا کہ مجھے صرف چند ناموں کے ساتھ کام کرنے کو کہا گیا۔ میں نے کیا اور یہ میرے لئے کام نہیں آیا."

      یہ بھی پڑھیں:
      Chitrangda Singh Experience:چترانگداسنگھ نے پہلی مرتبہ ممبئی لوکل میں کیاسفر،شیئرکیاتجربہ

      یہ بھی پڑھیں:
      Sanvikkaa Bold Photos:پنچایت2کی’رینکی‘اصل زندگی میں ہے بولڈ، فینس نے بتایا’نیو نیشنل کرش

      یامی گوتم نے بالی ووڈ میں اپنے کیریئر کا آغاز 'وکی ڈونر' سے کیا اور اس کے بعد وہ 'صنم رے'، 'بالا'، 'بدلا پور'، 'اوڑی: دی سرجیکل اسٹرائیک'، 'دسویں'، 'قابل' اور 'بھوت پولیس' جیسی فلموں میں کام کر چکی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: