உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پاک وزیراعظم عمران خان کے ساتھ ریلیشن میں تھی زینت امان، سشمیتا اور رینا رائے سمیت ان ایکٹریس کا جڑچکا ہے پاکستانی کرکٹرس سے نام

    بالی ووڈ کی ان حسیناوں کے پاکستانی کرکٹرس سے جڑے نام۔

    بالی ووڈ کی ان حسیناوں کے پاکستانی کرکٹرس سے جڑے نام۔

    اداکارہ سشمیتا سین سابق پاکستانی کرکٹر وسیم اکرم کے ساتھ ریلیشن میں رہ چکی ہیں۔ دونوں کی پہلی ملاقات ایک ریئلٹی شو کے جج کے دوران ہوئی تھی۔ ایک ساتھ شوٹنگ کے دوران دونوں نے ایک دوسرے کو دل دیا۔

    • Share this:
      زینت امان-عمران خان
      ایک زمانے کی مشہور اداکارہ زینت امان کا پاکستان کے موجودہ وزیر اعظم عمران خان کے ساتھ معاشقہ رہا ہے۔ دونوں کا رشتہ زیادہ دیر قائم نہ رہ سکا۔ دونوں 70 کی دہائی میں ایک ساتھ تھے جب عمران خان پاکستان کے اسٹار کھلاڑی ہوا کرتے تھے۔

      رینا رائے -محسن خان
      ایک زمانے میں مشہور اداکارہ رینا رائے پاکستان کے سابق کرکٹر محسن خان کے ساتھ تعلقات میں تھیں۔ دونوں کا رشتہ اس وقت شروع ہوا جب رینا اپنے کیریئر میں کامیابی کے عروج پر تھیں۔ 1983 میں رینا نے محسن سے شادی کی اور گھر بسا کر فلموں کو الوداع کہہ دیا۔ جوڑے کی ایک بیٹی صنم ہے۔ رینا کو چند سالوں میں طلاق ہو گئی جس کے بعد رینا کو بیٹی کی تحویل مل گئی۔ محسن نے دوسری شادی کی تو بیٹی کی تحویل محسن کے پاس چلی گئی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کرینہ کپور کی شوہر سیف علی خان کو وارننگ، کہا- اب 60 سال کی عمر میں ’ابا‘ بننے کی مت سوچنا

      سشمیتا سین-وسیم اکرم
      اداکارہ سشمیتا سین سابق پاکستانی کرکٹر وسیم اکرم کے ساتھ ریلیشن میں رہ چکی ہیں۔ دونوں کی پہلی ملاقات ایک ریئلٹی شو کے جج کے دوران ہوئی تھی۔ ایک ساتھ شوٹنگ کے دوران دونوں نے ایک دوسرے کو دل دیا۔ کئی بار دونوں کو ایک ساتھ وقت گزارتے دیکھا گیا۔ شادی کی خبریں لگاتار آنے لگیں تو سشمیتا نے کلین سویپ کرتے ہوئے لکھا، وسیم اکرم میرے دوست ہیں اور ہمیشہ رہیں گے۔ ان کی زندگی میں ایک خوبصورت عورت ہے۔ ایسی افواہیں انتہائی توہین آمیز ہیں۔ بتادیں کہ وسیم پہلے سے شادی شدہ تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ریکھا کو بالی ووڈ سے تھا پرہیز!ایکٹنگ سے بچنے کے لئے سیٹ سے ہوجاتی تھیں غائب

      تمنا بھاٹیا-عبدالرزاق
      باہوبلی اداکارہ تمنا بھاٹیہ پاکستانی آل راؤنڈر کرکٹر عبدالرزاق کے ساتھ افیئر کی وجہ سے سرخیوں میں آچکی ہیں۔ دونوں کو ایک بار دبئی میں ایک ساتھ دیکھا گیا تھا جہاں دونوں جیولری شاپ کی تشہیر کے لیے پہنچے تھے۔ تصویریں سامنے آتے ہی ان کے رشتے کی خبریں سرخیوں میں آگئیں تھیں۔

      امرتا اروڑہ-عثمان افضل
      کمبخت عشق جیسی فلموں میں نظر آنے والی امریتا اروڑا کا پاکستانی نژاد انگلش کرکٹر عثمان افضل کے ساتھ افیئر رہا ہے۔ دونوں تقریباً 4 سال تک ساتھ رہے لیکن یہ رشتہ شادی تک نہ پہنچ سکا۔ بریک اپ کے بعد امریتا نے سال 2009 میں بزنس مین شکیل لڑک سے شادی کی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: