உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    TSPSC GROUP-I MAINS EXAM: مینز امتحان میں مہارت حاصل کرنے کا کیا ہے طریقہ؟

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    ہر مضمون کے لیے خود نوٹس تیار کرنے کی سفارش کی جاتی ہے کیونکہ اس پر نظر ثانی کرنا آسان ہوگا۔ اس موضوع سے متعلق حالات حاضرہ کو نوٹس میں ہی اپ ڈیٹ کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ طالب علم اپنے نوٹس لکھتے وقت موضوع کی بہتر سمجھ پیدا کرے گا۔ تاہم نوٹ مختصر ہونا چاہیے۔

    • Share this:
      تلنگانہ کے چیف منسٹر کے چندر شیکھر راؤ (K. Chandrasekhar Rao) نے اعلان کیا ہے کہ ریاست تلنگانہ میں 80 ہزار سے زائد آسامیوں کو پُر کرنے کے لیے تمام مسابقتی امتحانات انگریزی اور تلگو کے ساتھ ساتھ اردو میں بھی منعقد کیے جائیں گے۔ اس فیصلے کے ساتھ اردو میڈیم سے تعلیم حاصل کرنے والے اقلیتی طلبا کو فائدہ حاصل ہوسکتا ہے۔

      تلنگانہ تخصیص بل 2022 (Telangana Appropriation Bill-2022) پر بحث کے دوران ایم آئی ایم فلور لیڈر اکبر الدین اویسی (Akbaruddin Owaisi) کے مطالبے کا جواب دیتے ہوئے چیف منسٹر نے پرانے شہر کے ساتھ ساتھ تمام اضلاع میں اقلیتی اسٹڈی سرکل کے قیام کے مطالبے کو بھی قبول کرلیا ہے۔ جب کہ فی الحال صرف ایک حلقے میں یہ اسٹڈی سرکل نظام کالج (Nizam College) میں سرگرم عمل ہے۔

      یہ مضمون ٹی ایس پی ایس سی گروپ I مینز امتحان کے نصاب اور حوالہ جات سے متعلق ہے:

      پیپر-IV معیشت اور ترقی

      ٹی ایس پی ایس سی گروپ I مینز کا چوتھا پرچہ درج ذیل مضامین سے متعلق ہے، جس کے 50 نمبر ہیں:

      ہندوستانی معیشت اور ترقی

      اس موضوع کو بڑے پیمانے پر دو وسیع حصوں میں تقسیم کیا جا سکتا ہے - تصورات اور ڈیٹا۔ امیدواروں کو پہلے تصورات جیسے جی ڈی پی، جی این پی، قومی آمدنی، منصوبہ بندی، منصوبوں کی اقسام، خسارہ وغیرہ کی مکمل تفہیم تیار کرنی ہوگی۔ تصوراتی حصہ مکمل کرنے کے بعد طلباء کو متعلقہ ڈیٹا اکٹھا کرنا اور اسے مسلسل اپ ڈیٹ کرنا چاہیے۔

      تجویز کردہ حوالہ جات
      } این سی ای آر ٹی (NCERT) معاشیات کی نصابی کتابیں - جماعت نویں تا بارہویں

      } ہندوستانی معیشت - رمیش سنگھ یا دت اور سندرم یا مشرا اور پوری

      } ہندوستان کا سماجی و اقتصادی سروے

      تلنگانہ کی معیشت

      امیدواروں کو پہلے ہندوستانی معیشت کو مکمل کرنا ہوگا اور پھر اس شعبے کے لیے تیاری شروع کرنا ہوگی کیونکہ تصورات ایک جیسے ہیں۔

      تجویز کردہ حوالہ جات

      } تلنگانہ اکانومی پر تلگو اکادمی کی کتابیں۔

      } تلنگانہ کا سماجی و اقتصادی سروے

      } حکومت تلنگانہ کی ویب سائٹس

      } تلنگانہ میگزین

      } ترقی اور ماحولیاتی مسائل

      اس علاقے کے موضوعات پہلے ماحولیاتی سائنس کے تحت درج تھے۔ یہ مضمون ماحولیات اور ترقیاتی معاشیات سے متعلق ہے اور معیشت اور معاشرے کے ساتھ اوورلیپ ہے۔ موضوع موضوعات کے لحاظ سے محدود ہے۔ طلبا کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ وقت کی بچت کے لیے جغرافیہ، معاشرت اور معیشت کو بہتر طور پر سمجھنے کے بعد اس موضوع پر تیاری شروع کریں۔

      تجویز کردہ حوالہ جات

      } وزارت ماحولیات کی ویب سائٹ

      } انڈیا ایئر بک میں ماحولیات سے متعلق موضوعات

      } پیپر-V سائنس اور ٹیکنالوجی اور ڈیٹا کی تشریح

      ۔ TSPSC گروپ I مینز کا پانچواں پرچہ درج ذیل مضامین سے متعلق ہے، جس کا وزن 50 نمبر فی علاقہ ہے:

      } سائنس اور ٹیکنالوجی کا کردار اور اثرات

      اس سیگمنٹ میں خلائی ٹیکنالوجی، دفاعی ٹیکنالوجی اور انفارمیشن ٹیکنالوجی سے متعلق موضوعات کی فہرست دی گئی ہے۔ اس میں موجودہ واقعات شامل ہیں اور اس لیے طلبا کو ان شعبوں میں پچھلی کامیابیوں کے ساتھ ساتھ تازہ ترین پیش رفت سے خود کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے۔

      } تجویز کردہ حوالہ جات

      } سائنس اور ٹیکنالوجی بذریعہ سپیکٹرم

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      } اسرو ویب سائٹ

      } انڈیا ایئر بک میں سائنس اور ٹیکنالوجی کا باب

      } سائنس کے علم کے اطلاق میں جدید رجحانات

      اس حصے میں بائیو ٹیکنالوجی، بیماریوں اور اقدامات سے متعلق موضوعات کی فہرست دی گئی ہے۔ اس علاقے کے لیے تیاری کا آغاز بنیادی حیاتیات کے مطالعہ سے ہونا چاہیے کیونکہ اس سے ایک مضبوط تصوراتی بنیاد رکھنے میں مدد ملے گی۔

      تجویز کردہ حوالہ جات

      } سائنس اور ٹیکنالوجی بذریعہ سپیکٹرم

      } کلاس 8 سے 12 کی حیاتیات کی NCERT نصابی کتابیں

      } ڈیٹا کی تشریح اور مسئلہ حل کرنا

      یہ حصہ ابتدائی نصاب میں ذہنی صلاحیت کی توسیع ہے۔ اس علاقے میں تیاری شروع کرنے سے پہلے پوچھے جانے والے سوالات کی سطح کو سمجھنا ضروری ہے اور اس لیے طلباء کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ پہلے گروپ I کے پچھلے امتحانات میں پوچھے گئے سوالات کو دیکھیں۔

      تجویز کردہ حوالہ جات

      } زبانی اور غیر زبانی استدلال اور مقداری قابلیت - آر ایس اگروال

      پیپر-VI ​​تلنگانہ تحریک اور ریاست کی تشکیل

      ٹی ایس پی ایس سی گروپ I مینز میں چھٹا پرچہ درج ذیل مضامین سے متعلق ہے، جس کا وزن 50 نمبر فی علاقہ ہے:

      تلنگانہ کا آئیڈیا (1948-1970)

      یہ مرحلہ آزادی سے پہلے کے دور کے مختصر جائزہ کے ساتھ شروع ہوتا ہے اور اس لیے طلبہ کو تلنگانہ ہسٹری مکمل کرنے کے بعد ہی اس پیپر کو شروع کرنے کی ضرورت ہے۔

      متحرک مرحلہ (1971-1990)

      تلنگانہ ریاست کی تشکیل کی طرف (1991-2014)

      اس حصہ کا بہترین طریقہ یہ ہوگا کہ پہلے تلنگانہ تحریک سے متعلق مختلف واقعات کی ایک تاریخ سازی کی جائے اور پھر ہر واقعہ کے بارے میں معلومات جمع کرنا شروع کی جائے - تاریخیں، افراد، مقامات، واقعات، شراکت اور نتائج معلوم کی جائے۔

      تجویز کردہ حوالہ جات

      } تشکیل تلنگانہ - وی پرکاش

      اہم نکات:

      1. ہر مضمون کے لیے محدود وسائل تجویز کیے گئے ہیں کیونکہ طالب علم سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ مینز میں صرف 150 سے 200 الفاظ فی جواب لکھے۔ بہت سارے ذرائع کو پڑھنے سے بہت زیادہ معلومات جمع ہو جائیں گی اور زیادہ سے زیادہ 200 الفاظ میں جواب تیار کرنا مشکل ہو جائے گا۔ نیز، حقائق یکساں رہتے ہیں قطع نظر اس کے کہ کوئی کتنی ہی کتابیں پڑھے۔

      2. ہر مضمون کے لیے خود نوٹس تیار کرنے کی سفارش کی جاتی ہے کیونکہ اس پر نظر ثانی کرنا آسان ہوگا۔ اس موضوع سے متعلق حالات حاضرہ کو نوٹس میں ہی اپ ڈیٹ کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ طالب علم اپنے نوٹس لکھتے وقت موضوع کی بہتر سمجھ پیدا کرے گا۔ تاہم نوٹ مختصر ہونا چاہیے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں کونسے محکمہ میں ہیں خالی آسامیاں؟ کہاں کہاں ہیں ملازمتیں، جانیے مکمل تفصیلات

      3. تیاری اور مشق کو ساتھ ساتھ چلنا چاہیے۔ ہر موضوع اور مضمون کو مکمل کرنے کے بعد، طلباء کو MCQs اور وضاحتی سوالات کی مشق کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ اس سے انہیں اپنی تیاری کا بہتر اندازہ لگانے میں مدد ملے گی اور ان کی تیاری میں ہونے والے شارٹ فالز کو بھی سمجھ سکیں گے۔

      4. ہولیسٹک اپروچ - ہر مضمون میں تمام مضامین اور موضوعات کا احاطہ کرنا ضروری ہے۔ امیدوار کو یقینی بنانا چاہیے کہ وہ نصاب میں مذکور ہر شعبے پر تیار ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: