உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    نئے سال میں ٹیکس بچانے کی 5 سب سے اچھی اسکیم، جمع پیسے پر 27 فیصد تک ریٹرن پانے کا بھی موقع

    نئے سال میں ٹیکس بچانے کی 5 سب سے اچھی اسکیم

    نئے سال میں ٹیکس بچانے کی 5 سب سے اچھی اسکیم

    عام لوگوں کی مدد کے لیے حکومت کئی طرح کی ٹیکس بچانے کی اسکیمیں چلاتی ہے، جس میں کوئی بھی پیسہ جمع کرکے ٹیکس بچا سکتا ہے۔ یہ اسکیمیں آپ کو اچھا منافع بھی دیتی ہیں۔ ان اسکیموں میں ELSS، NPS اور NSC وغیرہ شامل ہیں۔ٹیکس سیونگ اسکیم میں آپ کو کیا فائدہ ملتا ہے اور کتنا ٹیکس بچا سکتے ہیں، جمع پیسے پر کتنا فیصد ریٹرن لے گا، ان سبھی سوالوں کے جواب ہم نیچے جانیں گے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: آج کل ہر کوئی چاہتا ہے کہ وہ اپنی کمائی سے کچھ پیسے بچائیں، لیکن سوال یہ ہے کہ پیسے بچیں گے کیسے؟تو یہاں ہم جانیں گے کہ کمانے کے بعد بچت کے طریقے کیا ہیں۔ سیونگ بینک اور فکسڈ ڈپازٹ (FD) کے علاوہ، بہت سی اسکیمیں ہیں جہاں ٹیکس کی بچت کے ساتھ آمدنی میں زبردست اضافہ ہوسکتا ہے۔ یہاں ہم ایسی 5 اسکیموں کے بارے میں جانیں گے۔ ان اسکیموں کے بارے میں جاننا بھی ضروری ہے کیونکہ بچت کے زیادہ تر فوائد صرف اس وقت دستیاب ہوتے ہیں جب یہ مالی سال کے آغاز میں یا بجٹ 2022 کے بعد کی جاتی ہے۔ عام لوگوں کی مدد کے لیے حکومت کئی طرح کی ٹیکس بچانے کی اسکیمیں چلاتی ہے، جس میں کوئی بھی پیسہ جمع کرکے ٹیکس بچا سکتا ہے۔ یہ اسکیمیں آپ کو اچھا منافع بھی دیتی ہیں۔ ان اسکیموں میں ELSS، NPS اور NSC وغیرہ شامل ہیں۔

      ٹیکس سیونگ اسکیم میں آپ کو کیا فائدہ ملتا ہے اور کتنا ٹیکس بچا سکتے ہیں، جمع پیسے پر کتنا فیصد ریٹرن لے گا، ان سبھی سوالوں کے جواب ہم نیچے جانیں گے۔

      1- ELSS میوچول فنڈ
      ELSS میوچل فنڈز کو Equity Linked Mutual Funds کہا جاتا ہے۔ یہ میوچل فنڈ کی ایک قسم ہے جس کا پیسہ ایکویٹی فنڈز میں انوسٹ کیا جاتا ہے۔ انکم ٹیکس کے سیکشن 80سی کے تحت، سرمایہ کاروں کو اس میوچل فنڈ میں سرمایہ کاری پر ٹیکس کٹوتی کی چھوٹ ملتی ہے۔ سرمایہ کار 1.5 لاکھ روپے کے جمع شدہ سرمائے پر ٹیکس کٹوتی کا فائدہ حاصل کر سکتے ہیں۔ سرمایہ کاری اور ٹیکس کی بچت دونوں کے فوائد ELSS میں دستیاب ہیں۔ اگر آپ مارکیٹ میں سرفہرست 5 ELSS کے نام دیکھیں تو کوانٹ ٹیکس پلان، ، BOI AXA Tax Advantage، کینر روبیکو اکویٹی ٹیکس سیور، Mirae Asset Tax Saver اور IDFC ٹیکس ایڈوانٹیج کے نام ہیں۔ کوانٹ پلان تین سالوں میں 37فیصد ریٹرن دیتا ہے جبکہ IDFC ٹیکس ایڈوانٹیج پلان 24فیصد سے زیادہ ریٹرن دیتا ہے۔

      2- نیشنل سیونگ سرٹیفکیٹ NSC
      این ایس سی ایک مقررہ انکم ٹیکس بچانے والا سرمایہ کاری منصوبہ ہے جسے آپ کسی بھی پوسٹ آفس میں کھول سکتے ہیں۔ یہ سرکاری اسکیم ہے اس لیے محفوظ بھی ہے۔ این ایس سی میں سیکشن 80 سی کے تحت، آپ 1.50 لاکھ روپے تک کی جمع پونجی پر ٹیکس بچا سکتے ہیں۔ NSC میں سود 6.8فیصد سالانہ ہے۔ سرمایہ کار کو باقاعدہ آمدنی کی ضمانت ملتی ہے۔ اس اسکیم میں 5 سال اور 10 سال کے لیے دو طرح کے سرٹیفکیٹ دیے جاتے ہیں۔

      3- نیشنل پنشن اسکیم یا NPS
      نیشنل پنشن سکیم ایک پنشن اور سرمایہ کاری کا منصوبہ ہے جو حکومت ہند کی طرف سے بزرگ شہریوں کے لیے چلایا جاتا ہے۔ سرکاری اور پرائیوٹ ملازمین دونوں NPS کے تحت فوائد حاصل کر سکتے ہیں۔ کوئی بھی شہری جس کی عمر 18-60 سال کے درمیان ہے وہ اس اسکیم میں شامل ہو سکتا ہے۔ اسکیم میں سرمایہ کاروں کے ذریعے سرمایہ کاری کی گئی رقم مختلف ایکویٹی اسکیموں میں جمع کی جاتی ہے۔ سیکشن 80سی کے تحت کوئی بھی 1.5 لاکھ روپے پر ٹیکس بچا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ، آپ 80CCD (1B) میں اضافی 50 ہزار روپے پر ٹیکس بچا سکتے ہیں۔ یعنی آپ کو 2 لاکھ روپے پر ٹیکس کی بچت کا فائدہ ملے گا۔

      4- یونٹ لینکڈ انشورنس پلان یا ULIP
      یولیپ انشورنس کمپنیاں بیچتی ہیں۔ ULIP ایک انشورنس پالیسی نہیں ہے،یہ سرمایہ کار کو انشورنس کے ساتھ سرمایہ کاری کا فائدہ دیتی ہے، وہ بھی ایک ہی پلان میں۔ پالیسی ہولڈر کی طرف سے جمع کردہ رقم کا ایک حصہ انشورنس پر خرچ کیا جاتا ہے جبکہ دوسرا حصہ ایکویٹی اور قرض کے منصوبوں میں لگایا جاتا ہے۔ ULIPs آپ کو 1.5 لاکھ روپے کی ٹیکس کٹوتی کا فائدہ بھی دیتے ہیں۔ سرفہرست 5 یو ایل پی میں پی این بی میٹ لائف، بھارتی ایکس لائف، فیوچر پنشن ایڈوانٹیج پلان اور کوٹک پلاٹینم ایج پلان شامل ہیں۔ پی این بی میٹ لائف 3 سالوں میں 27.49 فیصد اور کوٹک پلاٹینم ایج 21.40 فیصد کا سب سے زیادہ منافع دیتا ہے۔

      پبلک پروویڈنٹ فنڈ یا PPF
      پی پی ایف کو سرمایہ کاری کے لحاظ سے سب سے محفوظ مانا جاتا ہے۔ یہ ایسا پلان ہے جو ٹیکس بچانے کے ساتھ سرمایہ کاری سے کمائی کا بھی ذریعہ دیتا ہے۔ پی پی ایف کی کم سے کم مدت 15 سال کی ہوتی ہے اور اکاونٹ کھولنے کے لئے کم سے کم 500 روپے جمع کرنے ہوتے ہیں۔ پی پی ایف اکاونٹ کو پوسٹ آفس یا کسی قومی تسلیم شدہ بینک میں شروع کرسکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: