உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Explained: فائزرکوبوسٹرشاٹ کےلیے امریکہ میں ملی منظوری، تیسری خوراک کیوں ہے ضروری اور کن کو دے جائے گا؟

    ۔(علامتی تصویر:Shutterstock)۔

    ۔(علامتی تصویر:Shutterstock)۔

    ڈبلیو ایچ او WHO نے کہا ہے کہ ترقی یافتہ ممالک کو بوسٹر خوراکیں دینے سے باز رہنا چاہیے جبکہ غریب ممالک اب بھی اپنی بیشتر آبادی کو پہلا شاٹ دینے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      فائزر-بائیو ٹیک کی ایم آر این اے ویکسین Pfizer-BioNTech mRNA vaccine امریکہ میں پہلی ویکسین بن گئی ہے جس نے بوسٹر (تیسری خوراک) رول آؤٹ کے لیے ہنگامی منظوری حاصل کی ہے، حالانکہ یہ صرف لوگوں کے منتخب گروپس کے لیے ہے۔ کئی ممالک بشمول اسرائیل ، برطانیہ ، فرانس اور جرمنی نے بوسٹر شاٹس متعارف کرائے ہیں لیکن سبھی اسے اپنی پوری اہل آبادی تک نہیں بڑھا رہے ہیں۔ اگرچہ مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ ویکسینیشن کے عام کورس کے ذریعے دی جانے والی قوت مدافعت وقت کے ساتھ کم ہوتی جاتی ہے۔ ماہرین نے مزید اعداد و شمار کا مطالبہ کیا ہے تاکہ یہ فیصلہ کیا جا سکے کہ اضافی خوراک ضروری ہے یا نہیں۔ دوسری طرف ڈبلیو ایچ او WHO نے کہا ہے کہ ترقی یافتہ ممالک کو بوسٹر خوراکیں دینے سے باز رہنا چاہیے جبکہ غریب ممالک اب بھی اپنی بیشتر آبادی کو پہلا شاٹ دینے کے لیے جدوجہد کر رہے ہیں۔

      بوسٹر شاٹ کے لیے کون اہل ہے؟

      Pfizer-BioNTech شاٹ کی بوسٹر خوراک کے لیے منظوری 16 سال اور اس سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لیے مانگی گئی، لیکن امریکی حکام نے اب صرف 65 سال اور اس سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لیے کلیئرنس میں توسیع کی ہے اور جو سمجھتے ہیں کہ کووڈ۔19 کا انھیں زیادہ خطرہ ہے۔

      ۔(علامتی تصویر:Shutterstock)۔
      ۔(علامتی تصویر:Shutterstock)۔


      زیادہ خطرے والے گروہوں میں 18 تا 64 سال کی عمر کے افراد شامل ہیں جو یا تو انفیکشن یا کارکنوں اور افراد کو پکڑنے کے لیے زیادہ حساس سمجھے جاتے ہیں۔ جن کی بار بار ادارہ جاتی یا پیشہ ورانہ سرگرمیوں کی وجہ سے کورونا وائرس SARS-CoV-2 کا زیادہ خطرے ہوتا ہے۔ لیکن فائزر نے ایک پریس بیان میں کہا کہ امریکی حکام اگلے قدم کے طور پر تمام امریکیوں کے لیے بوسٹرس کے استعمال اور رول آؤٹ کے لیے ایک ممکنہ سفارش پیش کریں گے۔

      بوسٹر شاٹ کب دیا جائے؟

      واچ ڈاگ یو ایس فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن (FDA) نے کہا ہے کہ تیسرا شاٹ کم از کم چھ ماہ بعد دیا جانا چاہیے جب ایک فرد کو دو خوراکوں دی جائے۔ امریکہ نے کہا کہ وہ گزشتہ سال دسمبر میں ویکسینیشن مہم شروع کرنے کے بعد ستمبر میں بوسٹر خوراکیں دینا شروع کر دے گا۔

      جب امریکی حکام 16 سال اور اس سے زیادہ عمر کے لوگوں کے لیے تیسری خوراک کے لیے ضمنی حیاتیاتی لائسنس کی درخواست (ایس بی ایل اے) کے لیے فائزر-بائیو ٹیک کی درخواست کا جائزہ لے رہے تھے، تب اس سے اگست میں کچھ امیونو کمپورائزڈ افراد جیسے بوسٹر دینے کی اجازت دی تھی۔ ٹھوس اعضاء کی پیوند کاری یا دیگر بیماریوں میں مبتلا افراد جو ان کے مدافعتی نظام کو کمزور کر سکتے ہیں۔

      کمپنی کی طرف سے یہ واضح کیا گیا ہے کہ اس سے قبل کم از کم 12 سال کی عمر کے افراد کے لیے منظوری تھی اور تیسری خوراک کی ترسیل دوسری خوراک کے کم از کم 28 دن بعد شامل تھی۔ فائزر نے کہا کہ بوسٹرز کے بارے میں تازہ ترین سفارش سے اس کا امکان ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ’’امیونوکمپروائزڈ افراد کے لیے تیسری خوراک کا مقصد اس حقیقت کو حل کرنا ہے کہ یہ افراد بعض اوقات ویکسین کی دو خوراکوں کے بعد کافی تحفظ پیدا نہیں کرتے‘‘۔

      ۔(علامتی تصویر:Shutterstock)۔
      ۔(علامتی تصویر:Shutterstock)۔


      ایک بوسٹر ویکسین کیوں ضروری ہے؟

      فائزر نے کہا کہ اب جو بوسٹر شاٹ منظور کیا گیا ہے وہ ان لوگوں کے لیے ہے جنہوں نے بنیادی ویکسینیشن سیریز کے بعد کافی تحفظ حاصل کیا ہے، لیکن مدافعت کے ختم ہونے کی وجہ سے وقت کے ساتھ ان کی حفاظت میں کمی واقع ہو سکتی ہے۔

      کیا یہ مختلف ہے؟ اور حفاظت کیسے حاصل ہوگی؟

      فائزر ویکسین کے تیسرے شاٹ میں فارمولے اور خوراک کی طاقت ایک جیسی ہوگی جو کہ بنیادی خوراک میں رد عمل کی خوراک دو کے بعد دی جائے گی۔

      بوسٹر ڈوز کے ارد گرد ایک بحث کیوں ہے؟

      امریکہ میں استعمال ہونے والی دو دیگر ویکسینوں کے بنانے والوں-موڈرینا اور جانسن اینڈ جانسن نے بھی بالترتیب اپنے دو ڈوز ایم آر این اے اور سنگل ڈوز غیر فعال وائرل ویکٹر ویکسین کے لیے بوسٹر کے لیے ہنگامی منظوری مانگی ہے۔ لیکن ایک اضافی شاٹ کے لیے اس معاملے پر رائے تیزی سے منقسم ہے۔

      رپورٹس میں کہا گیا ہے کہ دستیاب اعداد و شمار صرف بوڑھے افراد اور سمجھوتہ شدہ مدافعتی نظام رکھنے والوں کے لیے معاون ہیں، حالانکہ اسرائیل 12 سال اور اس سے زیادہ عمر کے تمام افراد کو Pfixer ویکسین کا تیسرا شاٹ دے رہا ہے۔
      اسرائیلی حکام نے کہا ہے کہ 60 سال اور اس سے زیادہ عمر کے 1.1 ملین سے زائد افراد میں مجموعی طور پر انفیکشنز کے ساتھ ساتھ شدید بیماری میں کمی آئی ہے جنہوں نے بوسٹر خوراک لی تھی۔ کچھ صحت کے عہدیداروں کا استدلال ہے کہ اضافی شاٹس بھی اہم ہیں کیونکہ وہ بیماری کے پھیلاؤ کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں تاکہ بریک تھرو انفیکشن کے بڑھنے کا مقابلہ کیا جاسکے، چاہے وہ ہلکے ہوں یا غیر علامات والے۔

      ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (ڈبلیو ایچ او) نے بوسٹر شاٹس متعارف کرانے کے اقدام پر سخت تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ وبائی مرض کے خاتمے کے لیے وقت کی ضرورت دنیا بھر میں جتنی جلدی ممکن ہو لوگوں کو ویکسین فراہم ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: