ہوم » نیوز » Explained

EXPLAINED: وہ کونسی فلائٹ ہیں جو ایمیزون سربراہ جیف بیزوس کوخلاء میں لیے جائے گی؟بچپن کے خواب کوکیسے کریں گے پورا

بیزوس نے ایک انسٹاگرام پوسٹ میں اپنے منصوبہ بند سفر کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ ’’جب سے میں پانچ سال کا تھا، تب سے میں نے خلا میں سفر کرنے کا خواب دیکھا تھا‘‘۔

  • Share this:
EXPLAINED: وہ کونسی فلائٹ ہیں جو ایمیزون سربراہ جیف بیزوس کوخلاء میں لیے جائے گی؟بچپن کے خواب کوکیسے کریں گے پورا
امیزون کے بانی اور سی ای او ،(Founder of Amazon)جیف بیزوس

یہ وہ شخص ہے جس نے صرف انگلی کے اشارہ پر سپر مارکیٹ تک رسائی کے لیے سب سے زیادہ محنت کی ہے۔ اب وہ انسانوں کو اس کے آخری مرحلے تک پہنچانے کے لئے تیار ہے۔ اگرچہ وہ خلا میں دلچسپی رکھنے والا واحد ارب پتی شخص نہیں ہے، لیکن جولائی میں جب وہ اپنی ہی کمپنی کے ذریعہ تیار کردہ راکٹ سے باہر نکلا تو بیزوس اس عظیم معرکہ کو سر کرنے کے لئے سب سے امیر آدمی بن گیاہے۔


  • بیزوس خلا میں کیوں جارہے ہیں؟


قیاس کیاجارہاہے کہ وہ زیادہ ترگھومنے پھرنے کے لئے خلامیں جاسکتے ہیں لیکن اڑان اس لئے بھی اہم ہے کہ یہ پہلا مشن ہوگا جس میں نیو شارپڈ راکٹ (New Shepard rocket) اور کیپسول (Capsule) کاعملہ شامل ہوگا۔جس میں بیزوس کی ملکیت والی خلائی ایکسپلوریشن کمپنی بلیو اوریجن (Blue Origin)نے تخلیق کیاتھا،اس وقت یہ مبینہ طورپرزمین کا دوسرا امیر ترین شخص ہے جس کی مالیت 185 بلین سے زیادہ ہے۔


خلائی جہاز نے 15 آزمائشی پروازیں دیکھی ہیں، لیکن کسی میں سوارانسانوں کے ساتھ کوئی نہیں ہے۔ 20 جولائی کو ہونے والی اپنی خلائی سفر میں بیزوس اپنے بھائی مارک (Mark) اورفلائٹ میں نشست کیلئے نیلامی جیتنے والے کے ہمراہ ہوں گے۔ بلیو اوریجن نے کہاہے کہ فلائٹ میں ٹکٹ کےلیے دنیابھرسے 5000 سے زیادہ باربولی لگائی گئی ہے اور یہ کہ کمپنی کی جانب سے پہلے دور کو بند کرنے کے بعدنیلامی کے جاری دوسرے دور میں موجودہ سب سے زیادہ بولی 22 لاکھ ڈالر رہی۔ تاہم سر فہرست بولی دہندگان کے نام سامنے نہیں آئے ہیں۔

  • خلا میں جگہ لینے کے لئے راکٹ کیا ہے؟


نیو شارپڈ دستکاری (New Shepard craft) جو بیزوس اور کمپنی خلا میں لے کر آئے گا، مبینہ طور پر ایک راکٹ اور کیپسول کا طومار ہے جو 62 مسافتوں (100 کلومیٹر) سے زیادہ چھ مسافروں کو خودمختار طور پر اڑانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے - جہاں جگہ پر سرکاری طور پر اتفاق کیا گیا ہے

  • زمین کے اوپر خلا میں سفر کی شروعات:


راکٹ ٹپ سے بیس تک 60 فٹ کی پیمائش کرتا ہے اور اس کا نام ایلان شیپارڈ (Alan Shepard) رکھا گیا ہے، جو خلا میں جانے والا پہلا امریکی ہے۔

بلیو اوریجن کے پاس بھی ایک دوسرا راکٹ نیو گیلن (New Glenn )ہے ، جو امریکی خلاباز جان گلن (John Glenn) کے نام پر رکھا گیا ہے، جو زمین کا چکر لگانے والا پہلا امریکی ہے۔ نیو گلن ایک 270 فٹ لمبا راکٹ ہے جس کی توقع ہے کہ بڑے پیمانے پر مدار میں چلے جائیں گے۔

علامتی تصویر
علامتی تصویر


سستے خلائی سفر کے ساتھ ارب پتی کاروباری افراد کی نئی نسل کے لئے ایک مطلوبہ الفاظ نیو شیپرڈ اور نیو گلن دونوں ٹیک آف اور لینڈنگ کرافٹ ہیں جو ایک سے زیادہ بار دوبارہ استعمال ہوسکتے ہیں۔

  • مسافر کیا دیکھیں گے؟


بلیو اوریجن کے مطابق نیو شارپڈ پر سوار لامحدود کے حاشیہ پر جانے والا اسپن تقریبا 11 منٹ تک جاری رہ سکتا ہے۔ مسافر زمین کو خلا کی تاریکی کے مقابلہ میں دیکھ سکتے ہیں اور وزن کم ہوتے محسوس کرتے ہیں۔ سفر ختم ہونے کے بعد دباؤ والا کیپسول پیراشوٹ کا استعمال کرتے ہوئے زمین پر واپس چلا جائے گا۔ کیپسول میں چھ مشاہدتی ونڈوز ہیں۔

  • دوسرے بلینئرس کون ہیں جو خلاء میں چلا گیا؟


جبکہ برطانوی ارب پتی رچرڈ برانسن (Richard Branson ) کے پاس ورجن گیلیکٹک ہے اور ٹیسلا کے مالک ایلون مسک (Elon Musk) کے اپنے منصوبے ہیں کہ وہ خلائی ایکس کے ساتھ انسانوں کو کائنات کی گہری منزل تک لے جائے گا۔ بیزوس خلا میں پہلے ارب پتی کی حیثیت سے دونوں کو پپ کرنے کے لئے تیار ہے۔

بیزوس نے ایک انسٹاگرام پوسٹ میں اپنے منصوبہ بند سفر کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ ’’جب سے میں پانچ سال کا تھا، تب سے میں نے خلا میں سفر کرنے کا خواب دیکھا تھا‘‘۔

بیزوس جاپانی ارب پتی یوسوکو میزاوا (Yusaku Maezawa) سے بھی ممکنہ طور پر آگے بڑھ گئے ہیں جس نے ایک نہیں بلکہ دو جگہوں پر دستخط کیے ہیں: پہلا دسمبر میں بین الاقوامی خلائی اسٹیشن کا سفر قازقستان کے بیکونور کاسمڈرووم سے روسی سویوز خلائی جہاز اور بعد میں 2023 میں اسپیس ایکس کی اسٹارشپ گاڑی پر چاند کے آس پاس کا سفر

  • اسپیس سفر کس طرح محفوظ ہے؟


امریکی خلائی ایجنسی ناسا (US space agency Nasa) کے مطابق خلائی ایکسپلورر سے ہونے والے خطرات کو پانچ قسموں میں رکھا جاسکتا ہے: تابکاری (radiation)، تنہائی اور قید (isolation and confinement)، زمین سے فاصلہ (distance from Earth) کشش ثقل (gravity ) اور مخالف / بند ماحول (hostile/closed environments)۔

اگرچہ اس طرح کے خطرات ختم نہیں ہوتے ہیں اور یہ ایک دوسرے کو روک سکتے ہیں اور انسانی جسم پر اثرات کو بڑھاتے ہیں۔ ان خطرات کا تجزیہ کیا جاتا ہے اور ان کو کم کرنے کی کوششوں میں بین الاقوامی خلائی اسٹیشن بھی شامل ہے۔ ناسا کا کہنا ہے کہ یہ ایک امتحان ہے۔ جس کے تحت خلا کی تلاش کے لئے درکار انسانی کارکردگی اور جوابی اقدامات کا جائزہ لیا جاتا ہے۔

خبر رساں ایجنسی رائٹرز نے کہا ہے کہ انشورنس کمپنیوں نے ابھی تک ایسے آلات تیار کرنا باقی ہیں جو خلائی سفر کو کور کرتے ہیں۔ ایجنسی نے ایک انشورنس فرم کے ایک عہدیدار کے حوالے سے بتایا "آپ اس کی ذمہ داری پر دستخط کریں گے اور بشرطیکہ اگر آپ زندہ نہیں رہتے ہیں تو اس میں کوئی سراسر لاپرواہی یا جان بوجھ کر بدانتظامی نہیں ہوگی۔"
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 15, 2021 02:15 PM IST