ہوم » نیوز » Explained

Explained: جیو فون نیکسٹ (JioPhone Next) ہندوستان کے لئے کیوں ہے کارآمد؟ جانئے تفصیلات

گوگل کے مطابق یہ جیو فون نیکسٹ اسکرین پر کسی بھی متن کے ساتھ کام کرے گا ، جس میں ویب پیجز ، ایپس ، پیغامات یہاں تک کہ تصاویر بھی شامل ہیں۔یہ فون مواد کاصارف کی مقامی زبان میں ترجمہ کیا جائے گا اور اس کو بلند آواز میں پڑھے گا۔

  • Share this:
Explained: جیو فون نیکسٹ (JioPhone Next) ہندوستان کے لئے کیوں ہے کارآمد؟ جانئے تفصیلات
Reliance AGM 2021: جیو اور گوگل لائے نیا اسمارٹ فون جیو فون نیکسٹ ، 10 ستمبر سے بازار میں ملے گا

ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ (Reliance Industries Limited) کے چیئرمین مکیش امبانی (Mukesh Ambani) نے جمعرات کو کمپنی کے سالانہ عام اجلاس (Annual General Meeting)میں جیو فون نیکسٹ (JioPhone Next) کا اعلان کیا۔ 4 جی  کا یہ بجٹ اسمارٹ فون رواں سال کے10 ستمبر کو گوگل (Google) کے ساتھ شراکت میں لانچ کیاجائیگا۔


ذیل میں وضاحت کی گئی ہے کہ یہ اعلان اہم کیوں ہے۔


  • جیو فون نیکسٹ (JioPhone Next) کیا ہے؟


سستا 4جی، قابل استعمال مکمل خصوصیات والے اسمارٹ فون کے طورپر بل جو اینڈروئیڈ کا ایک اپڈیٹ شدہ ورژن ہے، جو جیو اور گوگل دونوں نے مل کر تیار کیا ہے، جیو فون نیکسٹ ان صارفین کو بڑے پیمانے پر راغب کرے گا، جو پہلی بار آن لائن آ رہے ہیں۔ یہ 10 ستمبر 2021 سے فروخت ہوگا۔

لیکن پچھلے Jio 4G کے برعکس کمپنی نے KaiOS کا ورژن چلانے کا آغاز کیا، یہ ایسا اسمارٹ فون ہے جس میں تمام Android خصوصیات ، گوگل پلے اسٹور تک رسائی ، بہترین کیمرہ کارکردگی، گوگل اسسٹنٹ ، اور اسکرین پر موجود تمام متن کو ترجمہ کرنے کی صلاحیت ہے۔



  • جیوفون نیکسٹ کی لاگت کتنی ہوگی؟


جیو نے فون کی قیمت کا انکشاف نہیں کیا ہے۔ اس کی تصدیق لانچ کے قریب ہوگی۔ ہندوستانی مارکیٹ میں کافی بجٹ اور سستے 4 جی اسمارٹ فونز موجود ہیں اور یہ دیکھنا باقی ہے کہ جیو فون نیکسٹ کی قیمت کیسے ہے۔ یہ ممکنہ طور پر Jio کی طرف سے کچھ خصوصی اعداد و شمار کے منصوبوں کے بعد سامنے آئے گا تاکہ اسے مقابلے سے الگ کردیں۔

  • JioPhone Next کے سافٹ ویئر کی خصوصیات کیا ہیں؟


صارفین کو فون کے مواد کی زبان کو بٹن کے صرف ٹیب (tap of a button) سے تبدیل کرنے کا آپشن ملے گا۔ ریڈ آلوڈ اور ٹرانسلیٹ (Read Aloud and Translate) کی خصوصیت فون کے او ایس کا حصہ ہوگی اور یہ ان لوگوں کی ضرورت پورا کرے گی جو زبان کی مختلف قسم کی رکاوٹوں کی وجہ سے اسمارٹ فون استعمال کرنے میں واضح طور پر راضی نہیں ہیں۔

گوگل کے مطابق یہ جیو فون نیکسٹ اسکرین پر کسی بھی متن کے ساتھ کام کرے گا ، جس میں ویب پیجز ، ایپس ، پیغامات یہاں تک کہ تصاویر بھی شامل ہیں۔ متن کا صارف کی مقامی زبان میں ترجمہ کیا جائے گا اور اس کو بلند آواز میں پڑھا جائے گا۔ تائید شدہ زبانوں کا ابھی تک اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

سافٹ ویئر کی ایک اور خصوصیت ایپ ایکشنز (App Actions) ہے، جہاں گوگل اسسٹنٹ Jio ایپس کے ساتھ کام کرے گا۔ لہذا صارف اسسٹنٹ سے Jio Saavn پر اسکور بتانے یا میوزک چلانے کے لئے یا My Jio ایپ پر اکاؤنٹ بیلنس چیک کرنے کے قابل ہوں گے۔


فون میں کسٹم کیمرہ سافٹ ویئر بھی ہوگا۔ گوگل جیو فون نیکسٹ پر "ایک تیز اور اعلی معیار والے کیمرہ" کے تجربے کا وعدہ کر رہا ہے ، جو زیادہ تر بجٹ والے فونوں میں مسئلہ ہوسکتا ہے۔ گوگل کے مطابق کم روشنی میں اور رات میں بھی واضح تصاویر کو یقینی بنانے کے لئے فون کے کیمرا ماڈیول کے ساتھ کیمرا سافٹ ویئر کو بہتر پیش کیا گیا ہے۔

کیمرہ ایچ ڈی آر موڈ (HDR mode) کے ساتھ بھی آتا ہے ، جو بجٹ فون پر اکثر نہیں دیکھا جاتا ہے۔ گوگل نے ہندوستانی مخصوص اسنیپ چیٹ لینس (Snapchat Lenses) کو براہ راست فون کے کیمرہ ایپ میں مربوط کرنے کے لئے اسنیپ چیٹ کی کمپنی سنیپ (Snap) کے ساتھ شراکت داری بھی کی ہے۔

گوگل جیو فون نیکسٹ کے لئے تازہ ترین لوڈ ، Android ریلیز اور سیکیورٹی اپڈیٹس کا وعدہ بھی کر رہا ہے۔ یہ واضح نہیں ہے کہ Android آلہ کا کون سا ورژن چلائے گا۔

  • یہ کیوں اہم ہے؟

  • جیو کے اب تک کے تمام لانچوں نے ہندوستانی صارفین کو قیمت کے محاذ پر خوش رکھا ہے۔ لہذا تعجب نہ کریں اگر JioPhone Next بھی ایسی قیمت کے ساتھ لانچ کیا جائے جو انٹری لیول 4G اسمارٹ فون کے آس پاس ہو۔ یہ موبائل تمام مسابقت کو ختم کرے گا ، جو اب بھی 5 ہزارروپے کے نشان سے اوپر ہے۔


نیز سافٹ ویئر کی اصلاح سے پہلے ہی اعلان کردہ ڈیٹا پیکیج کے ساتھ آپ فون کے ساتھ توقع کرسکتے ہیں کہ ہندوستان میں اسمارٹ فون مارکیٹ کے نچلے حصے کو یقینی طور پر زبردست پذیرائی ملے گی۔ نیز فون سے لاکھوں صارفین کی اسمارٹ ڈیوائسز میں منتقلی کو تیز کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 25, 2021 10:15 AM IST