உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Googled in 2021: ہندوستان میں2021 میں سب سے زیادہ سرچ کیے جانے والے کونسے رہے موضوعات؟ جانیے تفصیلات

    گوگل نے اپنی ایئر ان سرچ (Year in Search) کی فہرست جاری کی

    گوگل نے اپنی ایئر ان سرچ (Year in Search) کی فہرست جاری کی

    سنہ 2021 میں ہندوستان میں سرچ کیے جانے والے سوالات کورونا کی دوسری لہر کے خلاف مہلک جنگ کی عکاسی کرتے ہیں جس کا ملک میں اس سال کے شروع میں سامنا کرنا پڑا۔ مجموعی طور پر سرفہرست پانچ تلاشوں میں IPL، CoWIN، ICC T20 ورلڈ کپ، یورو کپ اور ٹوکیو اولمپکس شامل ہیں۔

    • Share this:
      سال 2021 اب سے 14 دنوں بعد ختم ہو جائے گا۔ گوگل نے اپنی ایئر ان سرچ (Year in Search) کی فہرست جاری کی جس میں بتایا گیا کہ ہندوستان میں کرکٹ، سنیما اور کووڈ 19 کا سال 2021 میں راج رہا ہے۔ اس سال کی فہرست کے مطابق انڈین پریمیئر لیگ اور CoWIN ہندوستان میں 2021 میں سب سے زیادہ سرچ کی جانے والے موضوعات رہے ہیں۔

      سنہ 2021 میں ہندوستان میں سرچ کیے جانے والے سوالات کورونا کی دوسری لہر کے خلاف مہلک جنگ کی عکاسی کرتے ہیں جس کا ملک میں اس سال کے شروع میں سامنا کرنا پڑا۔ مجموعی طور پر سرفہرست پانچ تلاشوں میں IPL، CoWIN، ICC T20 ورلڈ کپ، یورو کپ اور ٹوکیو اولمپکس شامل ہیں۔ اس سال گوگل پر آنے والی عجیب و غریب تلاشیں غیر معمولی سے کم نہیں تھیں۔

      ہندوستان میں2021 میں سب سے زیادہ سرچ کیے جانے والے کونسے رہے موضوعات؟ جانیے تفصیلات

      گھریلو ساختہ کووڈ 19 ویکسین؟ (Home-made Covid-19 Vaccine)

      ہندوستان میں 16 جنوری کو دنیا کی سب سے بڑی ٹیکہ لگانے کی مہم کا آغاز کیا گیا اور دیسی نے سوشل میڈیا پر اپنے طور پر ویکسین بنانے کے طریقے تلاش کیے، شاید اس سنگ میل کو تیزی سے حاصل کرنے میں قوم کی مدد کی جائے؟ (نہیں، ہم مذاق کر رہے ہیں۔) ’کورونا وائرس کی ویکسین گھر پر کیسے بنائی جائے؟‘ تلاشوں میں 200 فیصد اضافے کے ساتھ رجحان میں ہے۔ ویکسینیشن مہم شروع ہونے کے بعد 'کورونا وائرس ویکسین کے ضمنی اثرات' بھی گوگل کی سر فہرست سرچز میں سے ایک تھا۔ ہندوستانی کسی بھی چیز کے لیے جگاڑ کے طریقے تلاش کرنے میں کوئی اجنبی نہیں ہیں اور جولائی 2020 میں کورونا کے عروج پر بھی لوگوں نے مبینہ طور پر اسی طرح کی DIY چیزوں کے لیے گوگل پر انحصار کیا تھا۔

      ہندوستان میں 16 جنوری کو دنیا کی سب سے بڑی ٹیکہ لگانے کی مہم کا آغاز کیا گیا
      ہندوستان میں 16 جنوری کو دنیا کی سب سے بڑی ٹیکہ لگانے کی مہم کا آغاز کیا گیا


      ریحانہ مسلمان ہے؟ (Rihanna a Muslim)

      پاپ گلوکارہ ریحانہ نے دہلی میں انٹرنیٹ کی بندش پر ایک خبر کا مضمون شیئر کیا تھا جس کے بعد مظاہرین اور پولیس کے درمیان جھڑپیں ہوئیں، دیس کو یہ جاننے کے لیے کام کرنا پڑا کہ وہ واقعی کون ہے اور یقیناً اس میں مذہب شامل ہوگا۔ 'کیا ریحانہ مسلم ہے' اور 'ریحانہ مذہب' ٹویٹ کے فوراً ناقابل یقین حد تک گوگل سرچ ٹرینڈز میں سرفہرست رہا۔ ہمیں یقین ہے کہ ریحانہ بھی مذہب کے لیے ایسی لگن کی حد تک حیران رہ گئی ہوگی۔ جب کہ بہت سے ہندوستانیوں نے اس کی ٹویٹ کو "ادا" قرار دیتے ہوئے تنقید کی اور کہا کہ انہیں ان چیزوں کے بارے میں بات نہیں کرنی چاہئے جن کے بارے میں وہ نہیں جانتی ہیں، دوسروں نے کسانوں کے احتجاج پر بین الاقوامی سطح پر روشنی ڈالنے پر ان کی تعریف کی۔

      میرا بائی چانو کہاں سے ہے؟ (Where is Mirabai Chanu From)

      میرا بائی چانو 2020 ٹوکیو اولمپکس میں ہندوستان کے لیے پہلا تمغہ لے کر آئیں۔ ایک حالیہ پوسٹ میں اس نے دو سال بعد اپنے اہل خانہ سے ملنے پر شکریہ ادا کیا اور ان کے ساتھ تصاویر ٹویٹ کیں۔ چانو نے پوسٹ میں لکھا کہ سال کے طویل عرصے کے بعد اپنے خاندان سے ملنے کا یہ احساس لفظوں سے باہر ہے۔ میں آپ میں سے ہر ایک کا مشکور ہوں کہ مجھ پر بھروسہ کرنے اور میری حمایت کرنے کے لیے۔ ایما اور بابا کا شکریہ ان تمام قربانیوں کے لیے جو آپ نے میرے لیے اس سطح تک پہنچنے کے لیے کی ہیں۔ اس پر نیٹیزنز نے جلد ہی یہ جاننے کے لیے ارد گرد کھودنا شروع کر دیا کہ وہ کس ریاست سے تعلق رکھتی ہے۔ منی پور کے نونگ پوک کاکچنگ سے تعلق رکھنے والے، ’میرابائی چانو کس ریاست سے تعلق رکھتی ہیں‘ کی پوسٹ کے بعد سے تلاش میں 250 فیصد اضافہ دیکھا گیا، جس کو 116 ہزار سے زیادہ لائکس ملے۔

      میرا بائی چانو نے رقم کی تاریخ، ہندوستان کو دلایا پہلا میڈل
      میرا بائی چانو نے رقم کی تاریخ، ہندوستان کو دلایا پہلا میڈل


      پی وی سندھو کے ریکارڈ کے علاوہ ہندوستانی اس کی ذات کا زیادہ خیال رکھتے ہیں۔ اگرچہ پی وی سندھو نے ٹوکیو اولمپکس میں کانسی کا تمغہ جیت کر تاریخ رقم کی، وہ واحد ہندوستانی خاتون اور دو انفرادی اولمپک تمغے جیتنے والی دوسری ہندوستانی بن گئی، ہندوستانیوں کو کچھ اور ہی فکر تھی۔ شاید اب تک کی سب سے دیسی چیز میں، 'PV سندھو ذات' جلد ہی گوگل سرچ رینک میں سرفہرست ہوگئی۔ 'کما' کی تلاش کے بعد اس اصطلاح نے تلاشوں میں 700 فیصد اضافہ دیکھا۔ سندھو اولمپکس کی تاریخ کی چوتھی خاتون شٹلر بھی ہیں جنہوں نے بیک ٹو بیک گیمز میں تمغے جیتے ہیں۔ تاہم وہ اپنی ذات کے بارے میں تجسس میں کوئی نئی بات نہیں ہے۔ جب اس نے ریو اولمپکس میں بھی چاندی کا تمغہ جیتا تو لوگوں نے فوری طور پر اس کی ذات کو گوگل کرنا شروع کر دیا، جس میں زیادہ تر تلاشیں آندھرا پردیش اور تلنگانہ کے علاقے سے آئیں۔

      آئی اے اے ایف ورلڈ انڈر 20 چیمپیئن شپ میں خواتین کے 400 میٹر کے مقابلے میں سونے کا تمغہ جیتنے والی پہلی ہندوستانی ایتھلیٹ بننے کے بعد ہیما داس کو بھی ذات پات کی تحقیقات کا نشانہ بنایا گیا۔ ذات اس کے ساتھ سب سے زیادہ سرچ کیا جانے والا 'متعلقہ موضوع' تھا اور 'ہیما داس ذات' گوگل کے نتائج پر فوراً ظاہر ہو گئی۔

      گھر میں آکسیجن کیسے بنائیں؟ (How to Make Oxygen at Home)

      جیسے ہی ہندوستانی سانس لینے کے لیے ہانپتے ہیں اور CoVID-19 کی دوسری لہر کے عروج پر آکسیجن سلنڈروں کے لیے گھبراتے ہیں، بہت سے لوگوں نے گھر میں طبی آکسیجن بنانے کے لیے DIY طریقوں کے لیے سوشل میڈیا کا سہارا لیا۔ چونکہ ہسپتالوں اور آکسیجن مینوفیکچررز کے پاس اس کے علاوہ کوئی چارہ نہیں تھا کہ لوگوں کو اس کی اشد ضرورت تھی، اس لیے شہریوں نے تمام جوابات کے لیے گوگل کی طرف رجوع کیا۔ گوگل کے رجحانات نے اپریل میں 'گھر میں آکسیجن کیسے بنایا جائے' کی تلاش میں اضافہ دکھایا جب بحران گہرا ہوا۔ یوٹیوب کی ویڈیوز نے آکسیجن پیدا کرنے کے لیے الیکٹرولائسز جیسے عمل کو دکھایا، فوری طور پر ہزاروں آرا حاصل کیے جب کہ ڈاکٹروں نے اس غیر نگرانی شدہ رجحان کے خطرات سے خبردار کیا۔ یہاں تک کہ اسکول کے طلبا نے بھی ان گھریلو تجربات کو آزمانا شروع کردیا۔ میڈیکل گریڈ آکسیجن بنانا واضح طور پر کوئی آسان کام نہیں ہے۔ صحت کے ماہرین نے اس رجحان کی مذمت کی جس میں ایسے خطرناک اقدامات شامل ہیں جن کے لیے مخصوص آلات کی ضرورت ہوتی ہے۔

      سپراسٹار شاہ رخ خان کا بڑا بیٹا ایک طوفان میں پھنس گیا
      سپراسٹار شاہ رخ خان کا بڑا بیٹا ایک طوفان میں پھنس گیا


      آریان خان کی معرکہ آرائی (The Aryan Khan Conundrum):
      سنہ 2021 میں بالی ووڈ کو ہلا کر رکھ دینے والے سب سے بڑے سکینڈلز میں سے ایک ممبئی کروز پر آریان خان کا ڈرگ برسٹ کیس تھا۔ سپراسٹار شاہ رخ خان کا بڑا بیٹا ایک ایسے طوفان میں پھنس گیا جس میں نارکوٹکس کنٹرول بیورو (NCB) اور مہاراشٹر کی شیوسینا حکومت کے درمیان جھگڑا تھا۔ آریان خان کو NCB نے 3 اکتوبر کو ممبئی کے ساحل پر ایک کروز شپ پر چھاپے کے بعد منشیات کے مبینہ قبضے، استعمال اور فروخت/خریداری کے الزام میں گرفتار کیا تھا۔ اسے 28 اکتوبر کو ہائی کورٹ نے ضمانت دے دی تھی۔ گرفتاری سے متعلق متعدد نظریات کے درمیان، دیسی اپنے پسندیدہ اداکار کے بیٹے کو ’فریم‘ کیے جانے پر بے چین ہو گئے اور ان کے تمام سوالات کو صاف کرنے کے لیے سوشل میڈیا پر الزام لگایا۔ 'کیا آریان خان کو اپنایا گیا ہے' سے لے کر 'کیا آرین کو علم نجوم کی ضمانت ملے گی' اور 'آرین خان کا پسندیدہ کھانا'، سرچ انجن کو دیسیوں کی جانب سے بہت سے عجیب و غریب مطالبات کا سامنا کرنا پڑا۔

      اس دوران، شاہ رخ خان کی بہت سی تھرو بیک ویڈیوز سوشل میڈیا پر دوبارہ منظر عام پر آئیں، جن میں سے ایک 2017 میں وینکوور میں ایک ٹیڈ ٹاک تھی، جہاں انہوں نے ان افواہوں کو دور کیا کہ ان کا سب سے چھوٹا بچہ ابرام دراصل آرین کا بیٹا ہے۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: