உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jobs in Telangana: تلنگانہ میں سرکاری ملازمتیں، TSPSC کا رجسٹریشن کیسے کریں؟ جانیے مکمل طریقہ کار

    امیدواروں کو اپنے OTR کو فوری طور پر اپ ڈیٹ کرنا ہوگا

    امیدواروں کو اپنے OTR کو فوری طور پر اپ ڈیٹ کرنا ہوگا

    چونکہ تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سرویس کمیشن (TSPSC) جلد ہی مختلف آسامیوں کے لیے نوٹیفیکیشن جاری کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے، امیدواروں کو لازمی طور پر اپنے OTR کو فوری طور پر رجسٹر یا اپ ڈیٹ کرنا چاہیے۔ اگر تمام 25 لاکھ امیدوار آخری تاریخ کو اپنا OTR اپ ڈیٹ کرنے کی کوشش کرتے ہیں، تو یہ یا تو سسٹم کریش ہو جائے گا یا بھاری انٹرنیٹ ٹریفک کی وجہ سے سرور میں تاخیر ہو گی۔

    • Share this:
      حیدرآباد: اگر آپ تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سرویس کمیشن (TSPSC) کے بھرتی امتحانات کی تیاری کا منصوبہ بنا رہے ہیں، تو سرکاری ملازمت حاصل کرنے کی طرف آپ کا پہلا قدم ٹی ایس پی ایس سی کے ون ٹائم رجسٹریشن (OTR) میں اندراج کرنا ہے۔

      ون ٹائم رجسٹریشن (OTR) کیا ہے؟

      ریاستی حکومت کے ذریعہ TSPSC کی تشکیل کے بعد کمیشن نے 2015 میں اپنی ویب سائٹ https://www.tspsc.gov.in/ پر OTR سسٹم کو تیار اور لانچ کیا ہے۔ یہ ایک ویب پر مبنی خدمت ہے جو ملازمت کے متلاشیوں کو قابل بناتی ہے۔ ملازمت کا نوٹیفکیشن جاری کرنے سے پہلے کمیشن کے ساتھ اپنی تفصیلات رجسٹر کریں۔ اس سے قبل سابقہ ​​آندھرا پردیش ریاست میں آندھرا پردیش پبلک سروس کمیشن (Andhra Pradesh Public Service Commission) نے ملازمت کے خواہشمندوں کو فزیکل درخواستیں اپلائی کرنے کے لیے کہا تھا۔

      اس وقت امیدواروں کے ذریعہ ذاتی طور پر یا پوسٹس کے ذریعہ جمع کرائے گئے بھرے ہوئے درخواست فارموں کو دستی طور پر کارروائی کرنا پڑتا تھا جو عہدیداروں کے لئے ایک مشکل کام ہوا کرتا تھا اور اس میں کافی وقت خرچ ہوتا تھا۔ اب OTR کے ساتھ درخواست کا عمل اور ہال ٹکٹوں کی تیاری TSPSC اور ملازمت کے خواہشمندوں دونوں کے لیے آسان ہو گئی ہے۔ اب تک 25 لاکھ سے زیادہ امیدواروں نے او ٹی آر میں اندراج کرایا ہے۔

      دیگر تفصیلات یہ ہیں:

      ون ٹائم رجسٹریشن میں سرکاری ملازمت کے متلاشیوں کو اپنی ذاتی تفصیلات جیسے آدھار کارڈ نمبر، نام، والد اور والدہ کا نام، تاریخ پیدائش، جائے پیدائش، جنس، برادری، مذہب، مادری زبان، ملازمت کی نوعیت، عہدہ، رہائشی معلومات، پتہ، ای میل آئی ڈی، اور فون نمبر فراہم کرنی چاہئیں۔ بنیادی تعلیمی قابلیت کی تفصیلات کے تحت امیدواروں کو کلاس I تا VII کی تفصیلات فراہم کرنے کی ضرورت ہے۔

      ٹائپ آف اسٹڈی/رہائش، تعلیمی سال/رہائشی سال، اسٹڈی کی قسم، ضلع/ریاست، منڈل، گاؤں/وارڈ نمبر/قصبہ اور اسکول کا نام بھی درج کرنا پڑے گا۔ اس کے بعد امیدواروں کو دسویں جماعت، انٹرمیڈیٹ، گریجویشن، انٹیگریٹڈ ڈگری پی جی، پوسٹ گریجویشن، ایم فل، پی ایچ ڈی اور اضافی قابلیت، اگر کوئی ہے تو تفصیلات فراہم کرنی ہوں گی۔

      معلومات فراہم کرنے کے علاوہ امیدواروں کو ضروری سرٹیفکیٹس جیسے کمیونٹی سرٹیفکیٹ، بونافائیڈ/رہائشی سرٹیفکیٹ اور تعلیمی قابلیت کے سرٹیفکیٹ اپ لوڈ کرنے ہوں گے۔ وہیں دیگر سرٹیفکیٹ جیسے این سی سی، اسپورٹس اور ایکسٹرا کیریکولم اپ لوڈ کرنا اختیاری ہے۔ تاہم امیدواروں کو سرٹیفکیٹ کی تصدیق کے وقت اصل سرٹیفکیٹ پیش کرنا چاہیے۔ امیدواروں کو JPEG فارمیٹ میں پاسپورٹ سائز کی تصویر اور دستخط بھی اپ لوڈ کرنا چاہیے اور ایک اعلان دینا چاہیے۔

      کامیاب رجسٹریشن کے بعد امیدواروں کو دس ہندسوں کا منفرد شناختی نمبر فراہم کیا جائے گا۔ اس منفرد شناختی نمبر اور تاریخ پیدائش کا استعمال کرتے ہوئے۔ اس کے بعد امیدوار اپنے OTR میں لاگ ان کر سکتے ہیں۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      نیا OTR:

      نئے صدارتی حکم نامہ 2018 کے مطابق اس سے قبل ریاست کے 10 اضلاع، دو زونز اور ایک ملٹی زون کے 33 اضلاع، سات زونز اور دو ملٹی زونز کے طور پر دوبارہ نامزد کیا گیا تھا۔ امیدواروں کی مقامی امیدواری کا فیصلہ نئے صدارتی حکم نامہ 2018 کے مطابق کیا جائے گا۔ لہٰذا جن امیدواروں نے پہلے ہی OTR فارم پُر کر رکھا ہے، انہیں نئے صدارتی حکم نامہ 2018 کے مطابق اپنی بنیادی مطالعاتی تفصیلات (کلاس I تا VII) اور دیگر تفصیلات کو اپ ڈیٹ کرنا ہوگا۔

      درخواست کا عمل آسان بنا دیا گیا:

      ۔ OTR متعدد بھرتی کی اطلاعات کے لیے درخواست دینے کے خواہشمندوں کے کام کو آسان بنا دیتا ہے۔ ایک بار جب امیدوار TSPSC کے OTR کے ساتھ رجسٹر ہو جاتے ہیں اور ایک ID حاصل کر لیتے ہیں، تو جب بھی وہ نوٹیفکیشن کے لیے اپلائی کرے گا تو تمام تفصیلات خود بخود درخواست پر پہنچ جائیں گی اور اس طرح بہت وقت اور محنت کی بچت ہو گی۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں کونسے محکمہ میں ہیں خالی آسامیاں؟ کہاں کہاں ہیں ملازمتیں، جانیے مکمل تفصیلات

      نئی رجسٹریشن اور دیگر پیش رفت:

      جن امیدواروں نے ابھی تک TSPSC کے OTR کے ساتھ رجسٹر ہونا ہے، وہ اپنے موبائل نمبر کے ساتھ لاگ ان کرکے کمیشن کی ویب سائٹ https://www.tspsc.gov.in/ پر دستیاب فارم کو پُر کر سکتے ہیں۔ جو لوگ پہلے ہی کمیشن کے ساتھ رجسٹرڈ ہیں وہ اپنی TSPSC ID اور تاریخ پیدائش کا استعمال کرتے ہوئے اپنے OTR میں ترمیم کر سکتے ہیں۔

      آخری لمحات کے رش سے بچیں:

      چونکہ تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سرویس کمیشن (TSPSC) جلد ہی مختلف آسامیوں کے لیے نوٹیفیکیشن جاری کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے، امیدواروں کو لازمی طور پر اپنے OTR کو فوری طور پر رجسٹر یا اپ ڈیٹ کرنا چاہیے۔ اگر تمام 25 لاکھ امیدوار آخری تاریخ کو اپنا OTR اپ ڈیٹ کرنے کی کوشش کرتے ہیں، تو یہ یا تو سسٹم کریش ہو جائے گا یا بھاری انٹرنیٹ ٹریفک کی وجہ سے سرور میں تاخیر ہو گی۔

      لہذا امیدواروں کو اپنے OTR کو فوری طور پر اپ ڈیٹ کرنا ہوگا کیونکہ وہ آخری تاریخوں پر انٹرنیٹ مراکز پر لمبی قطاروں سے بچیں گے اور آخری لمحات کے رش کی وجہ سے ڈیٹا اپ ڈیٹ کرنے میں ممکنہ غلطیوں کو بھی روکیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: