ہوم » نیوز » Explained

Explained : کیا کورونا وائرس وبا سے نمٹنے کیلئے لاک ڈاؤن صحیح حکمت عملی ہے؟

ایسا لگ رہا ہے کہ ملک میں کورونا کی دوسری لہر کئی ریاستوں میں ایک بار پھر آگئی ہے ۔ کیا کورونا کے معاملوں میں اضافے کے پیش نظر لاک ڈاؤن لگانا معاشرتی اور معاشی اثرات کے لحاظ سے صحیح ہے۔

  • Share this:
Explained : کیا کورونا وائرس وبا سے نمٹنے کیلئے لاک ڈاؤن صحیح حکمت عملی ہے؟
کیا کورونا کے معاملوں میں اضافے کے پیش نظر لاک ڈاؤن لگانا معاشرتی اور معاشی اثرات کے لحاظ سے صحیح ہے۔

ایسا لگ رہا ہے کہ ملک میں کورونا کی دوسری لہر کئی ریاستوں میں ایک بار پھر آگئی ہے۔ تاہم ، اس کی شدت اور تعداد ایک جیسی نہیں ہیں جیسا کہ پہلی لہر میں نظر آئی تھی۔ حالانکہ مہاراشٹر میں کورونا کیسز روزانہ بہت تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ فی الحال وہاں روزانہ 16000 کیس سامنے آرہے ہیں۔ اگر یہ حالات برقرار رہتے ہیں تو تو ریاست میں روزانہ کورونا مریضوں کی تعداد 20،000 ہوسکتی ہے۔ ممبئی کے کچھ علاقوں میں لاک ڈاؤن نافذ کردیا گیا ہے۔ کورونا کی تعداد کو کم کرنے کے لئے دوسرے حصوں میں بھی لاک ڈاؤن کی بات کی جارہی ہے۔


کیا کورونا کے معاملوں میں لاک ڈاؤن لگانا معاشرتی اور معاشی اثرات کے لحاظ سے صحیح ہے ، یا یہ کووڈ سے بھی زیادہ نقصان دہ ہوگا، جیسا کہ ہم نے کورونا کے پہلے مرحلے کے بعد دیکھا تھا۔ یہ بھی سچ ہے کہ اب جو کورونا پھیل رہا ہے وہ پہلے کے مقابلے میں کم خطرناک ہے۔ کورونا کے کیسز میں اضافے کے بعد بھی یہ دیکھا جاسکتا ہے کہ بیمار تیزی سے صحتیاب ہو رہے ہیں اور اموات کی تعداد بھی بہت کم ہے۔ مثال کے طور پر مہاراشٹر میں اموات کی تعداد 01 فیصد سے بھی کم ہے۔ کورونا سے نمٹنے کے لئے مہاراشٹر حکومت کی حکمت عملی پر کچھ سوال۔جواب۔


سوال: کیا مہاراشٹر حکومت متاثرہ زون بنانے ت کی حکمت عملی اچھی ہے؟


اس میں کچھ بھی غلط نہیں ہے۔ کورونا کاکرو مختلف پہلوؤں کی وجہ سے مختلف علاقوں میں مختلف ہے۔ یہ اس جگہ کے جغرافیہ ، موسم کی طرز اور اس علاقے کی بین الاقوامی رابطے پر بھی منحصر ہے۔ ان کرو کے بارے میں صحیح اندازہ لگانا پانا ابھی آسان نہیں ہے۔ صحیح بات یہ ہے کہ دنیا بھر میں کہیں کورونا کی رفتار کا صحیح اندازہ نہیں لگایا گیا ہے۔ ہر کی جگہ اپنی مختلف تغیرات ہیں۔

سوال - کیا مہاراشٹر میں دوبارہ لاک ڈاؤن لگانے میں مدد ملے گی؟
ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے صحیح حکمت عملی ہے۔ لاک ڈاؤن صرف ایک ٹھہراؤ کا کام کرتا ہے۔ یہ ابتدائی مرحلے میں آفت میں ایک خاص کردار ادا کرتا ہے تاکہ ہم اس سے بچاؤ کے لئے تیاری کر سکیں۔ ابتدائی دنوں میں لاک ڈاؤن لگا کر ہندوستان میں صحت کے انفراسٹرکچر کو بھی بہتر بنایا گیا تھا۔ اسپتالوں میں بستروں کی تعداد بڑھا دی گئی ، لیب نیٹ ورک بڑھایا گیا اور آکسیجن سے متعلق سہولیات اور وینٹیلیٹرز میں بھی اضافہ کیا گیا۔
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 31, 2021 08:46 PM IST