உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Republic Day 2022:راج پتھ پر آج نظر آئے گی ملک کی فوجی طاقت، جھانکی-پریڈ کی ہوگی نمائش، جانیے یوم جمہوریہ تقریب کی پوری تفصیل

    اس مرتبہ یوم جمہوریہ کی شاندار ہوگی تقاریب۔

    اس مرتبہ یوم جمہوریہ کی شاندار ہوگی تقاریب۔

    پریڈ کو بہتر ڈھنگ سے دیکھنے کے لئے، راج پتھ کے سبھی جانب مجموعی طور پر 10 بڑی ایل ای ڈی اسکرین لگائی جائیں گی۔ پچھلے یوم جمہوریہ پریڈ کے فوٹیج، مسلح اواج پر چھوٹی فلموں اور آر ڈی سی 2022 کے لئے مختلف واقعات سے متعلق کہانیوں کو ملا کر جمع کی گئی فلموں کو پریڈ سے پہلے بتایا جائے گا۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ملک کے 73ویں یوم جمہوریہ (Republic Day 2022) کے موقع پر دلی کے راج پتھ پر بدھ کو ہندوستانی کی فوجی طاقت اور ثقافتی تغیرات کی جھلک دیکھنے کو ملے گی۔ راج پتھ پر ہونے والے انعقاد میں صدر جمہوریہ رام ناتھ کووند(Ram Nath Kovind) ترنگا لہرائیں گے۔ 26 جنوری 1950 کو ہندوستان کا آئین لاگو ہوا تھا اور ہندوستان مکمل جمہوریہ بنا۔ ہندوستان اس مرتبہ آزادی کے 75 سال بھی پورے کررہا ہے۔ یوم آزادی پریڈ-2022 ہندوستان کی آزادی کے 75ویں سال یں ہورہی ہے جسے پورے ملک میں ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ کے طو رپر منایا جارہا ہے۔ اس لئے اس مرتبہ کا یوم جمہوریہ اور اس کی تقاریب شاندار طریقے سے منائی جارہی ہے اور اس کے لئے حکومت نے کئی پروگراموں کا بھی اعلان کیا ہے۔

      تقریب کے دوران راج پتھ پر پریڈ سے صبح 10 بجے کے بجائے 10:30 بجے شروع ہوگی۔ وقت میں تبدیلی شدید کہر کو دیکھتے ہوئے کی گئی ہے۔ کوویڈ-19 کی صورتحال کو دھیان میں رکھتے ہوئے شائقین کے لئے سیٹوں کی تعداد میں کافی کمی آئی ہے۔ اس سال صرف 5,000 سے 8,000 لوگوں کو ہی اس مین شامل ہونے کی اجازت ملی ہے۔ حکوم تنے لوگوں کو آن لائن لائیو تقریب دیکھنے کے لئے MyGov پورٹل پر رجسٹریشن کرنے کی اپیل کی ہے۔ انہیں پسندیدہ زمرے مین سب سے بہترین مارچنگ گروپ اور جھانکی کے لئے ووٹ کرنے کا بھی موقع ملے گا۔

      پریڈ
      وزارت دفاع کے مطابق، یوم جمہوریہ پریڈ تقریب کی شروعات وزیراعظم نریندر مودی کے قومی جنگی یادگار کے دورے کے ساتھ ہوگی۔ وزیراعظم پھول نچھاور کر کے شہیدوں کو خراج عقیدت پیش کرنے میں ملک کی قیادت کریں گے۔ روایت کے مطابق، قومی ترانے کے بعد قومی جھنڈا لہرایا جائے گا اور 21 توپوں کی سلامی دی جائے گی۔ پریڈ کی شروعات صدر رام ناتھ کووند کے سلامی لینے کے ساتھ ہوگی۔ پریڈ کی کمان دوسری پیڑھی کے فوجی عہدیدار، پریڈ کمانڈ، لیفٹیننٹ جنرل وجئے کمار مشرا، ’اَتی وشیشٹھ سیوا میڈل‘ سنبھالیں گے۔ دلی علاقے کے چیف آف اسٹاف میجر جنرل آلوک کاکر پریڈ کے سیکنڈ اِن کمانڈ ہوں گے۔

      ہندوستانی فوج کا دستہ
      سابق گوالیار لانسرس کی وردی میں پہلا دستہ 61 کیولری ہوگی جس کی قیادت میجر مرتیونجئے سنگھ چوہان کریں گے۔ 61 کیولری دنیا میں واحد ایکٹیو سرونگ ہارس کیولری رجمنٹ ہے۔ اسے 01 اگست، 1953 کو 6 ریاستی فورس کی گھڑ سوار یونٹوں کو ملا کر قائم کیا گیا تھا۔ ہندوستانی فوج کی نمائندگی 61 کیولری کے ماونٹیڈ کالم، 14 میکنائزڈ کالم، چھ مارچنگ دستوں اور آرمی ایوی ایشن کے ایڈوانسڈ لائٹ ہیلی کاپٹروں (ALH) کی جانب سے کی جائے گی۔ ایک ٹینک پی ٹی-76 اور سنچورین (ٹینک گاڑی پر) اور دو ایم بی ٹی ارجن ایم کے-I، ایک اے پی سی ٹوپاس اور بی ایم پی-I (آن ٹینک ٹرانسپورٹر) اور دو بی ایم پی II، ایک 75/24 (گاڑی پر) اور دو دھنوش گن سسٹم، ایک پی ایم ایس بریج اور دو سرون بریج سسٹم، ایک ایچ ٹی-16 (گاڑی پر) اور دو ترنگ شکتی الیکٹرانک وار فیئر سسٹم، ایک ٹائیگر کیٹ میزائل اور دو آکاش میزائل سسٹم میکنائزڈ کالم میں توجہ کا مرکز ہوںگے۔ اس کے علاوہ فوج کے دیگر رجمنٹ بھی سلامی اسٹیج کے آگے مارچ پاسٹ کریں گے۔

      ہندوستانی بحریہ کا دستہ
      وزارت دفاع نے بتایا ہے کہ بحریہ کے دستے میں لیفٹیننٹ کمانڈ آنچل شرما کی قیادت میں 96 نوجوان سیلر اور چار عہدیدار کنٹیجنٹ کمانڈر کے طور پر شامل ہوں گے۔ اس کے بعد بحریہ کی جھانکی ہوگی،جسے ہندوستانی بحریہ کی کثیر جہتی صلاحیتوں کو ظاہر کرنے اور 'آتم نربھر بھارت' کے تحت اہم کاموں کو اجاگر کرنے کے مقصد سے بنایا گیا ہے۔موجودہ ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ کا ب ھی جھانکی میں خصوصی مقام ہے۔ جھانکی کے اگلے حصے میں 1946 کے بحریہ کی بغاوت کی منظر کشی کی گئی ہے، جس نے ہندوستان کی آزادی کی لڑائی میں اہم رول ادا کیا۔ پچھلہ حسہ 1983 سے 2021 تک ہندوستانی بحریہ کی ’میک ان انڈیا‘ پہل کو ظاہر کرتا ہے۔ دیسی طور سے ڈیزائن اور تیار کیے گئے جنگی بیروں کے ماڈل سے ہوا میں گھرا ہوا ایل سی اے بحریہ سمیت نئے وکرانت کا ماڈل بھی بتایا گیا ہے۔

      فضائیہ کا دستہ
      ہندوستانی فضائیہ (Indian Airforce) کے دستے میں 96 فضائیہ کے سپاہی اور چار عہدیدار شامل ہیں اور اس کی قیادت اسکوائڈرن لیڈر پرشانت سوامی ناتھن کریں گے۔ ایئرفورس کی جھانکی کا عنوان ’انڈین ایئرفورس، مستقبل کے لئے تبدیلی‘ ہے۔ جھانکی میں مگ21، جی نیٹ، لائٹ کامبیٹ ہیلی کاپٹر اور رافیل طیارے کے اسکیل ڈاون ماڈل کے ساتھ ساتھ اشلیشا ریڈار بھی دکھائے گئے ہیں۔

      ڈی آر ڈی او کی جھانکی اور CAPF کے مارچنگ دستے
      DRDO دفاع کے شعبے میں ملک کی تکنیکی ترقی کو ظاہر کرنے والی دو جھانکیوں کی نمائش کرے گا۔ اس کے علاوہ ہندوستانی انڈین کوسٹ گارڈ (آئی سی جی)، سینٹرل آرمڈ پولیس فورس (سی اے پی ایف) اور دہلی پولیس کے دستے بھی سلامی دینے والے اسٹیج کے سامنے مارچ پاسٹ کریں گے۔ نیشنل کیڈٹ کور (NCC) بوائز مارچنگ اسکواڈ، جس میں 100 سینئر ڈویژن کیڈٹس شامل ہیں، کی قیادت روپیندر سنگھ چوہان، سینئر انڈر آفیسر، پنجاب ڈائریکٹوریٹ کریں گے۔ کرناٹک ڈائریکٹوریٹ کی سینئر اوور آفیسر پرمیلا این سی سی گرلز مارچنگ ٹیم کی قیادت کریں گی جو تمام 17 ڈائریکٹوریٹ سے 100 سینئر ونگ کیڈٹس پر مشتمل ہوگی۔

      ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام ریاست کی جھانکی
      مارچ پاسٹ کے بعد 12 ریاستوں /مرکز کے زیر انتظام ریاستوں اور مرکزی حکومت کے 9 وزارتوں /محکموں کی جھانکیاں ہوں گی، جنہیں ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ کے تحت مختلف عنوانات پر تیار کیا گیا ہے۔ جن کے عنوان کچھ اس طرح ہوں گے۔

      1. اروناچل پردیش- اینگلو-ابور (دیگر) جنگ

      2. ہریانہ- ہریانہ: کھیلوں میں نمبر 1

      3. چھتیس گڑھ- گودھن نیائے یوجنا: خوشحالی کا ایک نیا راستہ

      4. گوا - گوا کی وراثت کی علامت

      5. گجرات- گجرات کے قبائلی انقلابی

      6. جموں و کشمیر - جموں و کشمیر کا بدلتا ہوا چہرہ

      7. کرناٹک- کرناٹک: روایتی دستکاری کا گہوارہ

      8. مہاراشٹر- مہاراشٹر کی حیاتیاتی تنوع اور ریاست کی حیاتیاتی علامتیں۔

      9. میگھالیہ - میگھالیہ کی ریاست کے 50 سال اور خواتین کی زیر قیادت کوآپریٹیو کمیٹیوں اور SHGs میں اس کی شراکت داری

      10. پنجاب- جدوجہد آزادی میں پنجاب کا تعاون

      11. اتر پردیش- ODOP اور کاشی وشواناتھ دھام

      12. اتراکھنڈ- ترقی کی سمت بڑھتا اتراکھنڈ

      مختلف وزارتوں کی جھانکی اور ان کے عنوان
      1. وزارت تعلیم اور وزارت ہنرمندی کی ترقی اور انٹرپرینیورشپ- تعلیم پر قومی پالیسی

      2. شہری ہوا بازی کی وزارت- اڑان: پرواز کرتے ملک کا عام شہری

      3. وزارت مواصلات/محکمہ پوسٹس - انڈیا پوسٹ: 75 سال @ عہد - خواتین کو بااختیار بنانا

      4. وزارت داخلہ - CRPF: بہادری اور قربانی کی داستان

      5. ہاؤسنگ اور شہری امور کی وزارت (CPWD)- سبھاش @125

      6. وزارت ٹیکسٹائل - مستقبل کے لیے شٹل

      7. وزارت قانون و انصاف، محکمہ انصاف - ایک مٹھی عاصمہ: لوک عدالت، جامع قانونی نظام

      8. جل شکتی کی وزارت، پینے کے پانی اور صفائی ستھرائی کا محکمہ- جل جیون مشن: زندگی میں تبدیلی

      9. وزارت ثقافت- شری اروبندو کے 150 سال

      وندے بھارتم ثقافتی پروگرام
      وزارت نے کہا ہے کہ جھانکی کے بعد ایک آل انڈیا ڈانسنگ کامپٹیشن ’وندے ماترم‘ کے ذریعے سے منتخب کیے گئے 480 ڈانسرس کی جانب سے ثقافتی مظاہرہ کیا جائے گا۔ یہ پہلی مرتبہ ہوا ہے جب پریڈ کےد وران مظاہرہ کرنے والے ڈانسنگ گروپ کو قومی سطح کے مقابلوں کی بنیاد پر منتخب یا گیا ہو۔ اس کے بعد BSF کی سیما بھوانی موٹرسائیکل ٹیم اور ہندوستان۔تبت پولیس (ITBP) کے برفانی بہادروں کی جانب سے موٹرسائیکل پر مظاہرہ کیا جائے گا۔

      فلائٹ پاسٹ
      پہلی مرتبہ ہندوستانی فضائیہ کے 75 جہازوں/ہیلی کاپٹروں کو ’آزادی کا امرت مہوتسو‘ جشن کے حصے کے طور پر پیش کیا جائے گا۔ رافیل، سکھوئی، جیگوار، ایم آئی-17، اپاچے اور ڈکوٹا جیسے پرانے اور موجودہ جدید جہاز/ہیلی کاپٹر راحت، میگھنا، ایکلوویہ، تریشول، ترنگا، وجئے اور امرت سمیت مختلف ڈھانچوں کی نمائش کی جائے گی۔ تقریب کا اختتام قومی ترانے اور ترنگے کے غباروں کو چھوڑنے کے ساتھ ہوگا۔ فلائی پاسٹ کے دوران کاک پٹ ویڈیو دکھانے کے لئے پہلی مرتبہ ہندوستانی فضائیہ نے دوردرشن کےساتھ کوآرڈینیشن قائم کیا ہے۔

      پریڈ کو بہتر ڈھنگ سے دیکھنے کے لئے، راج پتھ کے سبھی جانب مجموعی طور پر 10 بڑی ایل ای ڈی اسکرین لگائی جائیں گی۔ پچھلے یوم جمہوریہ پریڈ کے فوٹیج، مسلح اواج پر چھوٹی فلموں اور آر ڈی سی 2022 کے لئے مختلف واقعات سے متعلق کہانیوں کو ملا کر جمع کی گئی فلموں کو پریڈ سے پہلے بتایا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: