உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Terror in Kashmir: جنوری سے اب تک82دہشت گردوں کوکیاگیا ہلاک ، سکیورٹی فورسیس کوکیسےملی کامیابی؟

    جموں وکشمیر: شہریوں پر فائرنگ کرکے فرار ہوئے دہشت گرد

    جموں وکشمیر: شہریوں پر فائرنگ کرکے فرار ہوئے دہشت گرد

    سری نگر کے اونتی پور اور سورہ علاقے میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ آدھی رات کو ہونے والی دو الگ الگ گولیوں کی جھڑپوں میں لشکر طیبہ (Lashkar-i-Toiba) کے چار ملی ٹنٹ مارے گئے۔ لشکر طیبہ کے دو عسکریت پسند جمعرات اور جمعہ کی درمیانی شب صورہ کی شاہ فیصل کالونی میں مارے گئے

    • Share this:
      ایک کامیاب آپریشن میں سیکورٹی فورسز نے بدھ کی شام دیر گئے ضلع بڈگام کے چاڈورہ قصبے میں لشکر طیبہ (Lashkar-e-Toiba) کے عسکریت پسندوں کے ذریعہ سوشل میڈیا اسٹار امرین بھٹ (Amreen Bhat) کی اس کے گھر کے اندر قتل کا بدلہ لیا ہے۔ پولیس نے جمعہ کو بتایا کہ جموں و کشمیر کے پلوامہ اور سری نگر اضلاع میں دو الگ الگ انکاؤنٹر میں چار عسکریت پسند، بشمول دو جو ایک خاتون ٹی وی آرٹسٹ کو قتل کرنے میں ملوث تھے، مارے گئے۔

      اس سے پہلے،جیسے ہی گاؤں میں انکاؤنٹر شروع ہوا، انسپکٹر جنرل آف پولیس کشمیر زون وجے کمار نے کہا تھا کہ امرین بھٹ کے دونوں قاتل انکاؤنٹر میں پھنس گئے ہیں۔ آئی جی پی نے ٹویٹ کیا کہ آونتی پورہ انکاؤنٹر میں پھنسے ہوئے ایک فنکار آنجہانی امرین بھٹ کے دونوں قاتل (ایل ای ٹی کے دہشت گرد) مارے گئے۔

      اس کے بعد کشمیر زون پولیس نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ دونوں پھنسے ہوئے دہشت گردوں کو انکاؤنٹر میں مارا گیا ہے، علاقے میں تلاشی جاری ہے۔ انہوں نے ٹی وی آرٹسٹ کو لشکر طیبہ کے کمانڈر لطیف کی ہدایت پر قتل کیا تھا۔ آئی جی پی نے ایک ٹویٹ میں لکھا کہ مارے گئے دہشت گردوں سے ایک اے کے 56 رائفل، چار میگزین اور ایک پستول برآمد ہوا ہے۔

      پولیس نے بتایا کہ دونوں کو قتل کرنے کے بعد پلوامہ فرار ہوگئے تھے۔ بدھ کی شام تین لشکر طیبہ کے دہشت گرد ضلع بڈگام میں سوشل میڈیا اسٹار کے گھر میں گھس آئے تھے اور اسے قتل کر دیا تھا جبکہ اس کے دس سالہ بھتیجے کو زخمی کر دیا تھا۔

      انھوں نے کہا کہ تقریباً 1955 گھنٹے، دہشت گردوں نے ایک خاتون امین بھٹ، خضر محمد بھٹ کو ان کے گھر پر گولی مار دی۔ اسے اسپتال منتقل کیا گیا جہاں ڈاکٹروں نے اسے مردہ قرار دے دیا۔ اس کا دس سالہ بھتیجا جو گھر میں بھی تھا، اس کے بازو پر گولی لگی تھی۔ پولیس نے دہشت گردوں کے ہاتھوں امرین کی ہلاکت کے فوراً بعد کہا تھا۔

      پولیس نے کہا تھا کہ دہشت گردی کے اس گھناؤنے واقعے میں کالعدم دہشت گرد تنظیم لشکر طیبہ کے تین دہشت گرد ملوث تھے۔ امرین کے ایک رشتہ دار نے بتایا کہ وہ اپنے گھر کے اندر تھی جب دو آدمیوں نے دروازے پر دستک دی اور اس سے پوچھا کہ وہ ایک ویڈیو بنانا چاہتے ہیں اور چاہتے ہیں کہ وہ اداکاری کرے۔

      ایک رشتہ دار نے بتایا کہ اچانک ان میں سے ایک نے ریوالواڈ نکالا اور دو گولیاں چلائیں، ایک امرین پر اور ایک اس کے بھانجے پر۔ وہ گھر کی طرف بھاگی لیکن گر گئی اور جب ہم نے اسے ہسپتال منتقل کیا تو ڈاکٹروں نے اسے مردہ قرار دے دیا۔

      انہوں نے کہا کہ گھر کے اندر داخل ہونے والے دو دہشت گردوں نے حملہ کیا، ایک تیسرا باہر موٹرسائیکل پر ان دونوں کو لینے کا انتظار کر رہا تھا۔

      سری نگر کے اونتی پور اور سورہ علاقے میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ آدھی رات کو ہونے والی دو الگ الگ گولیوں کی جھڑپوں میں لشکر طیبہ (Lashkar-i-Toiba) کے چار ملی ٹنٹ مارے گئے۔ لشکر طیبہ کے دو عسکریت پسند جمعرات اور جمعہ کی درمیانی شب صورہ کی شاہ فیصل کالونی میں مارے گئے، یہ اس جگہ سے زیادہ دور نہیں جہاں تین دن قبل ایک پولیس افسر کو ہلاک کیا گیا تھا۔ ٹارگٹڈ حملے میں ان کی بیٹی بھی زخمی ہوئی۔ اس سے قبل اونتی پورہ کے اگانانزی ​​پورہ علاقے میں دو جنگجو مارے گئے تھے۔ انسپکٹر جنرل آف پولیس (کشمیر) وجے کمار نے کہا کہ لشکر طیبہ کے دو عسکریت پسند ٹی وی آرٹسٹ اور گلوکارہ امرین بھٹ کے قتل میں ملوث تھے۔

      آئی جی پی کشمیر کی جانب سے ایک ٹویٹ میں کشمیر پولیس زون نے لکھا کہ دو نئے شامل ہونے والے مقامی عسکریت پسندوں نے ٹی وی آرٹسٹ کو قتل کیا تھا۔ لشکر طیبہ کے کمانڈر لطیف کی ہدایت 01 اے کے 56 رائفل، 4 میگزین اور ایک پستول برآمد کیا گیا۔ جن کی شناخت شاہد مشتاق بھٹ، حفرو چڈورہ بڈگام اور فرحان حبیب، ہکری پورہ، پلوامہ کے طور پر ہوئی تھی۔

      مزید پڑھیں: اب Ajmer کی Dargah کے نیچے شیولنگ ہونے کا دعویٰ، گیانواپی کی طرح کی سروے کرانے کا مطالبہ

      سری نگر کے اونتی پور اور سورہ علاقے میں سیکورٹی فورسز کے ساتھ آدھی رات کو ہونے والی دو الگ الگ گولیوں کی جھڑپوں میں لشکر طیبہ کے چار جنگجو مارے گئے۔ لشکر طیبہ کے دو عسکریت پسند جمعرات اور جمعہ کی درمیانی شب صورہ کی شاہ فیصل کالونی میں مارے گئے، اس جگہ سے زیادہ دور نہیں جہاں تین دن قبل ایک پولیس افسر کو ہلاک کیا گیا تھا۔ ٹارگٹڈ حملے میں ان کی بیٹی بھی زخمی ہوئی۔

      مزید پڑھیں: اب دہلی میں مندر کے پاس نہیں بیچا جا سکے گا Non Veg کھانا، NDMC اٹھانے جارہی ہے یہ بڑا قدم

      اس سے قبل اونتی پورہ کے اگانانزی ​​پورہ علاقے میں دو جنگجو مارے گئے تھے۔ انسپکٹر جنرل آف پولیس (کشمیر) وجے کمار نے کہا کہ لشکر طیبہ کے دو عسکریت پسند ٹی وی آرٹسٹ اور گلوکارہ امرین بھٹ کے قتل میں ملوث تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: