உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Explained: این ای پی 2020 کے تحت اکیڈمک بینک آف کریڈٹ کے پورے نظام تعلیم میں تبدیلی، جانئےتفصیلات

    (Shutterstock/Representational)

    نئی تعلیمی پالیسی (NEP) 2020 کے تحت انڈر گریجویٹ ڈگری 3 یا 4 سال کی ہوگی۔ این ای پی نے کالج کے پہلے سال کی تکمیل کے ساتھ شروع ہونے والے طلبہ کے لیے اس مدت کے انٹر ایکزٹ کے متعدد آپشنز کا تصور پیش کیا ہے۔ این ای پی میں کہا گیا کہ ایک طالب علم پیشہ ورانہ کورسز سمیت کسی بھی مضمون میں اپنا پہلا سال مکمل کرنے کے بعد سرٹیفکیٹ حاصل کرسکتا ہے۔

    • Share this:
      منگل 29 جولائی 2021 کو قومی تعلیمی پالیسی (NEP) 2020 کے اجراء کا ایک سال منایا گیا۔ اس موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی نے 'اکیڈمک بینک آف کریڈٹ' اسکیم کا آغاز کیا جو کہ اعلیٰ تعلیم میں طلبہ کے داخلے اور باہر نکلنے کے متعدد آپشنز کی راہ ہموار کرتی ہے۔ اسے ایک بنیادی اصلاح کے طور پر فروغ دیا گیا ہے، مرکز نے کہا ہے کہ اس سے ڈراپ آؤٹ میں کمی اور اندراج کے تناسب میں بہتری آئے گی۔ زمینی سطح پر اس کا مطلب یہ ہے کہ کالج کے طلبہ کے لیے اپنے مضامین کا انتخاب کرنا اور اپنی مرضی کے مطابق کورس کرنا آسان ہوجائے گا۔

      کریڈٹ کا اکیڈمک بینک کیاہے؟
      قومی تعلیمی پالیسی (NEP) 2020 کے تحت انڈر گریجویٹ ڈگری 3 یا 4 سال کی ہوگی۔ این ای پی نے کالج کے پہلے سال کی تکمیل کے ساتھ شروع ہونے والے طلبہ کے لیے اس مدت کے انٹر ایکزٹ کے متعدد آپشنز کا تصور پیش کیا ہے۔ این ای پی میں کہا گیا کہ ایک طالب علم پیشہ ورانہ کورسز سمیت کسی بھی مضمون میں اپنا پہلا سال مکمل کرنے کے بعد سرٹیفکیٹ حاصل کرسکتا ہے۔ دو سال مکمل کریں اور وہ ڈپلومہ حاصل کرنے کی اہل ہے جبکہ بیچلر کی ڈگری 3 سالہ پروگرام کے بعد دی جائے گی۔

      اس حد تک NEP میں کہا گیا کہ ایک اکیڈمک بینک آف کریڈٹ (ABC) قائم کیا جائے گا تاکہ "مختلف تسلیم شدہ اعلیٰ تعلیمی اداروں (HEIs) سے حاصل کردہ تعلیمی کریڈٹ کو ڈیجیٹل طور پر محفوظ کیا جا سکے تاکہ HEI سے ڈگری حاصل کی جا سکے‘‘۔

      اس سال 28 جولائی کو مرکز نے یونیورسٹی گرانٹس کمیشن (ہائیر ایجوکیشن میں تعلیمی بینک آف کریڈٹس کا قیام اور آپریشن) ریگولیشنز 2021 کو متعارف کیا۔ اس طرح اس اقدام کے باضابطہ آغاز کے لیے پیشکش کی گئی۔

      اے بی سی کیسے مدد کرے گا؟

      مرکز نے کہا ہے کہ اے بی سی اسکیم ہندوستان کی تمام یونیورسٹیوں پر مرکزی یا ریاستی سطح، ڈیمڈ یونیورسٹیوں اور خود مختار کالجوں پر لاگو ہوگی۔ NEP 2020 کا ایک اہم ہدف طالب علموں کو لچک فراہم کرنا ہے جب یہ مضامین کے انتخاب کے ساتھ ساتھ اعلی تعلیم کے حصول کے لیے مقررہ راستے کی بات آتی ہے۔

      مثال کے طور پر ایک طالب علم کسی خاص کالج میں کسی خاص کورس میں داخل ہوتا ہے۔ لیکن ایک سال بعد وہ ایک الگ کورس کرنا چاہتا ہے۔ یا خاندانی و مالی وجوہات کی وجہ سے وہ اس کالج میں پڑھائی جاری نہیں رکھ پائے گا۔ اس کی وجہ سے اس کی فیس بھی واپس نہیں کی جائے گا۔ یوں اس کا ایک تعلیمی برس بھی نکلا جائے گا۔

      اس کے برخلاف این ای پی 2020 ایسے طلبہ کے لیے ’’ایک سے زیادہ داخلے اور باہر نکلنے کے ساتھ مطالعے کے لیے تخلیقی امتزاج لا کر ایک حل فراہم کرتا ہے۔ خیال یہ ہے کہ سخت حدود کو دور کریں اور طلبہ کے لیے اپنی پسند کے مضامین کو منتخب کرنے اور سیکھنے کے لیے نئے امکانات پیدا کریں‘‘۔

      کریڈٹ سسٹم کیا ہے؟
      یو جی سی کے نوٹیفکیشن کے مطابق ایک 'کریڈٹ' ایک گھنٹہ تھیوری یا ایک گھنٹہ ٹیوٹوریل یا دو گھنٹے لیبارٹری ورک کی تکمیل پر دیا جاتا ہے ، ہر ہفتے ایک سمسٹر (13-15 ہفتوں) کی مدت کے لیے ایک کریڈٹ کا ہوگا۔

      اے بی سی اب 'کریڈٹ جمع کرنے' کے نظام کی اجازت دیتا ہے ، جو کہ ایک اکیڈمک کے افتتاح سے سہولت فراہم کی جائے گی
      بینک اکاؤنٹ (اے بی اے) طلبہ کی طرف سے ان کے ذریعے حاصل کردہ کریڈٹس کو منتقل اور مستحکم کرنے کے لیے ہے۔ کریڈٹس کی پہچان' کا مطلب ہے طلبہ کے حاصل کردہ کریڈٹس کی اے بی سی میں منتقلی جبکہ 'کریڈٹ ٹرانسفر' وہ عمل ہے جس کے ذریعے ایچ ای آئی طالب علم کے اے بی اے میں کریڈٹ وصول یا فراہم کر سکتا ہے۔

      یو جی سی نے کہا کہ صرف تعلیمی سال 2021-2022 کے دوران یا اس کے بعد رجسٹرڈ ایچ ای آئی میں حاصل کردہ کریڈٹ اے بی سی کے ذریعے کریڈٹ ٹرانسفر ، کریڈٹ اکروئل اور کریڈٹ ریڈیمپشن کے اہل ہیں۔

      ایک طالب علم ’کریڈٹ‘ سسٹم کو کیسے استعمال کر سکتا ہے؟

      کریڈٹ پر مبنی نظام کے تحت انڈر گریجویٹ اور ماسٹر دونوں سطحوں پر ایک سے زیادہ داخلے اور باہر نکلنے کا آپشن دستیاب ہے۔ HEIs میں ایک سے زیادہ داخلے اور اخراج کو فعال کرنے کے لیے ایک طالب علم کے تعلیمی سفر کو سطح 5 سے لے کر 10 تک (جہاں) لیول 5 سرٹیفکیٹ کی نمائندگی کرتا ہے اور لیول 10 ریسرچ ڈگری کی نمائندگی کرتاہے۔"

      فائل فوٹو۔(تصویر:نیوز18اردو)۔
      فائل فوٹو۔(تصویر:نیوز18اردو)۔


      کہتے ہیں کہ آپ نے ابھی انڈر گریجویٹ کورس کے پہلے سال میں داخلہ لیا ہے۔ آپ اس طرح کریڈٹ سسٹم کی سطح 5 پر ہیں۔ پہلے سال کے اختتام پر آپ کو 36-40 کریڈٹ جمع کرنے کی ضرورت ہوتی ہے ، جو آپ کو انڈر گریجویٹ سرٹیفکیٹ کے لیے اہل بنائے گا۔ اب فرض کریں کہ آپ نے کورس چھوڑ دیا۔ جب آپ اس پر واپس آنے کے لیے تیار ہوں گے تو آپ کو دوسرے سال میں شامل ہونا پڑے گا جو کہ سطح 6 ہے۔ اگر آپ اس دوسرے سال کے اختتام پر باہر نکلتے ہیں تو آپ کو ایک ڈپلومہ ملے گا جس کے لیے آپ کو 5 سے 6 لیول تک 72-80 کریڈٹس کی ضرورت ہوتی ہے ، جبکہ لیول 6 پر 36-40 کریڈٹ ہوتے ہیں۔

      اپنی انڈر گریجویٹ تعلیم کے تیسرے سال کے لیے آپ کو لیول 7 کے لیے داخلے کی ضروریات کو پورا کرنا ہوگا ، جو دو سالہ ڈپلومہ ہے۔ کالج کے تین سال مکمل کرنے کے بعد آپ کو لیول 7 پر ڈگری دی جائے گی ، جس میں لیول 5 سے 7 تک 108-120 کریڈٹ کی ضرورت ہوتی ہے ، لیول 5 پر 36-40 کریڈٹ ، لیول 6 پر 36-40 کریڈٹ اور سطح 7 پر 36-40 کریڈٹ ملا گا۔

      بیچلر کورس میں لیول 8 میں آنرز/ریسرچ شامل ہے اور طالب علم سے لیول 7 کی قابلیت مکمل کرنے کی ضرورت ہے۔ یو جی سی کا کہنا ہے کہ تین سالہ بیچلر ڈگری کی ضروریات کو پورا کرنے کے بعد جو امیدوار 7.5 کے کم سے کم سی جی پی اے کو پورا کرتے ہیں، انڈرگریجویٹ پروگرام کے چوتھے سال میں مطالعہ جاری رکھنے کی اجازت دی جائے گی تاکہ تحقیق کے ساتھ بیچلر کی ڈگری مکمل کی جا سکے۔"

      اسی طرح کا ایک ڈھانچہ پوسٹ گریجویٹ تعلیم کو کنٹرول کرتا ہے۔ یو جی سی نے کہا کہ حاصل کردہ کریڈٹس کی میعاد زیادہ سے زیادہ سات سال یا ABC کی طرف سے بتائی گئی مدت تک ہوگی‘‘۔

      آپ ایک اکیڈمک بینک اکاؤنٹ کیسے کھول سکتے ہیں؟

      اے بی اے اے بی سی میں ایک انفرادی اکاؤنٹ ہے جسے ایک طالب علم کھولتا اور چلاتا ہے۔ جس میں طالب علم کی طرف سے حاصل کردہ تمام تعلیمی کریڈٹ جمع ، پہچان ، دیکھ بھال ، جمع ، منتقلی ، توثیق یا کسی ایوارڈ دینے والے ادارے کی طرف سے ڈگری/ڈپلومہ/سرٹیفکیٹ وغیرہ کے مقاصد کے لیے چھڑایا گیا۔

      اے بی سی کو ایک تعلیمی سروس میکانزم کے طور پر بیان کیا گیا ہے جو مرکز کی منظوری سے یو جی سی کے ذریعہ قائم کردہ ڈیجیٹل یا ورچوئل یا آن لائن ادارے کی شکل میں ہے۔ یہ طلبہ کو اس کے تعلیمی کھاتہ دار بننے کی اجازت دے گا ، اس طرح طلبہ کی نقل و حرکت کی راہ ہموار ہوگی‘‘۔

      لیٹرل انٹری سسٹم ، یا کورسز کو تبدیل کرنے کے بارے میں UGC نے کہا کہ HEIs اس سلسلے میں نشستیں مختص کر سکتے ہیں ’’اگر طالب علم نے (a) اسی پروگرام کے پہلے سال/دوسرے سال/تیسرے سال کو کامیابی سے مکمل کیا ہو ، یا (b) پہلے ہی کامیابی سے فرسٹ ڈگری پروگرام مکمل کرچکا ہے۔یہ تعلیمی اعتبار سے ایک متعلقہ مضمون میں دوسرا فرسٹ ڈگری پروگرام کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے‘‘۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: