உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    EXPLAINED: ٹویٹر بورڈ پر ایلون مسک کا صارفین کے لیے کیا مطلب ہو سکتا ہے؟

    Youtube Video

    بورڈ کے ممبر اور ٹویٹر کے سب سے بڑے شیئر ہولڈر کے طور پر مسک کا کردار یقینی طور پر کمپنی کے مستقبل میں اسے ایک بڑی پہچان بنانا ہے۔ اس ہفتے سی ای او اور بورڈ کے دیگر ممبران کی جانب سے عوامی طور پر ان کی تعریف کی گئی ہے۔ یہ اس بات کی علامت ہے کہ ٹویٹر کی قیادت ان کے خیالات کو سنجیدگی سے لے گی۔

    • Share this:
      ٹیسلا کے سی ای او ایلون مسک (Tesla CEO Elon Musk) کے پاس اب ٹویٹر میں 9 فیصد حصص ہے اور اس کے کارپوریٹ بورڈ آف ڈائریکٹرز میں ایک نشست ہے، اس بارے میں سوالات اٹھاتے ہیں کہ ارب پتی کاروباری میگنیٹ کس طرح سوشل میڈیا پلیٹ فارم کو نئی شکل دے سکتا ہے۔ وہ اب ٹویٹر کا سب سے بڑا شیئر ہولڈر ہے اور اعلی مینیجرز کے کان ہیں۔

      کیا مسک کی ٹویٹر کے ساتھ کوئی تاریخ ہے؟

      مسک کے 80.5 ملین ٹویٹر فالوورز نے اسے پلیٹ فارم پر مقبول ترین شخصیات میں سے ایک بنا دیا ہے، جو اریانا گرانڈے اور لیڈی گاگا جیسے پاپ اسٹارز کا مقابلہ کرتے ہیں۔ لیکن اس کی زبردست ٹویٹنگ اسے بعض اوقات مشکل میں ڈال دیتی ہے۔ مثال کے طور پر وہ اسے اپنے کاروباری منصوبوں کو فروغ دینے، ٹیسلا کے وفاداروں کو ریلی کرنے، وبائی امراض کے اقدامات پر سوال کرنے اور ان لوگوں کے ساتھ لڑائیاں چننے کے لیے استعمال کرتا ہے جن سے وہ متفق نہیں ہے۔

      ایک مشہور مثال میں مسک نے ایک برطانوی غار کے ایکسپلورر سے معافی مانگی جس نے الزام لگایا کہ ٹیسلا کے سی ای او نے غصے میں اسے ’پیڈو گائے‘ (pedo guy) کے طور پر حوالہ دے کر ایک پیڈو فائل کا نشان لگایا تھا اور بعد میں حذف کر دیا۔ ایکسپلورر نے ہتک عزت کا مقدمہ دائر کیا، حالانکہ ایک لاس اینجلس کی جیوری نے بعد میں مسک کو کلیئر کر دیا۔

      وہ اپنی ٹویٹر سرگرمی پر یو ایس سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن کے ساتھ طویل عرصے سے جاری تنازعہ میں بھی بند ہیں۔ مسک اور ٹیسلا نے 2018 میں سول جرمانے میں 40 ملین ڈالر ادا کرنے پر اتفاق کیا اور مسک کو کارپوریٹ وکیل سے اپنی ٹویٹس کی منظوری دلوانے پر اتفاق کیا جب اس نے ٹیسلا کو 420 ڈالر فی شیئر پر پرائیویٹ لینے کے لیے رقم رکھنے کے بارے میں ٹویٹ کیا - جو ایسا نہیں ہوا بلکہ ٹیسلا کے اسٹاک کی وجہ سے ہوا۔ ان کے وکیل نے استدلال کیا ہے کہ SEC مسک کے آزادانہ تقریر کے حقوق کی خلاف ورزی کر رہا ہے۔
      مسک ٹویٹر پر کیا کرنے کا ارادہ رکھتی ہے؟

      مسک نے خود کو ایک آزاد تقریر مطلق العنان کے طور پر بیان کیا ہے اور واضح کیا ہے کہ وہ نہیں سوچتے کہ ٹویٹر آزادانہ تقریر کے اصولوں کے مطابق زندگی گزار رہا ہے۔ یہ رائے ڈونلڈ ٹرمپ کے پیروکاروں اور کئی دائیں بازو کی سیاسی شخصیات نے شیئر کی ہے جنہوں نے اپنے ٹوئٹر کے مواد کے قوانین کی خلاف ورزی کرنے پر اکاؤنٹس معطل کر دیے گئے۔

      مسک کی ٹویٹر کی شمولیت میں واقعی کیا چل رہا ہے یہ واضح نہیں ہے۔ سروس کے ساتھ اس کی مصروفیات میں ٹویٹر کے الگورتھم کو عوام کے لیے قابل دید بنانے کے لیے بحث کرنا شامل ہے۔ تصدیق شدہ ٹویٹر اکاؤنٹس کی دستیابی کو وسیع کرنا، اور نان فنجیبل ٹوکنز یا NFTs پر مشتمل پروفائل فوٹو اقدام کو ختم کرنا شامل ہے۔

      مسک نے کرپٹو اسپیم بوٹس (crypto spam bots) بھی کہا ہے، جو کرپٹو کرنسی سے متعلقہ کلیدی الفاظ کے لیے ٹویٹس تلاش کرتے ہیں، پھر صارف کے خالی کرپٹو بٹوے کو کسٹمر سپورٹ کے طور پر پیش کرتے ہیں، جو کہ ٹویٹر پر سب سے زیادہ پریشان کن مسئلہ ہے۔

      سیراکیوز یونیورسٹی کی کمیونیکیشن کی پروفیسر اور سوشل میڈیا کے ماہر جینیفر گریگیل نے کہا کہ ہمیں نہیں معلوم کہ اس کے مقاصد کیا ہیں؟ ہوسکتا ہے کہ ایلون مسک چپکے سے (ٹویٹر) کو اڑا دینا چاہتا ہو … ہوسکتا ہے کہ وہ اسے تباہ کرنا چاہتا ہو۔

      بورڈ ممبر کے طور پر مسک دراصل کیا کر سکتے ہیں؟

      بورڈ کے ممبر اور ٹویٹر کے سب سے بڑے شیئر ہولڈر کے طور پر مسک کا کردار یقینی طور پر کمپنی کے مستقبل میں اسے ایک بڑی پہچان بنانا ہے۔ اس ہفتے سی ای او اور بورڈ کے دیگر ممبران کی جانب سے عوامی طور پر ان کی تعریف کی گئی ہے۔ یہ اس بات کی علامت ہے کہ ٹویٹر کی قیادت ان کے خیالات کو سنجیدگی سے لے گی۔

      مزید پڑھیں: حجاب تنازعہ میں القاعدہ کی انٹری! خفیہ ذرائع نے کیا بڑا انکشاف!

      لیکن وہ اب بھی 12 افراد کے بورڈ کا صرف ایک رکن ہے جس کے بارے میں ٹویٹر کا کہنا ہے کہ ایک اہم مشاورتی اور رائے کا کردار ہے لیکن روزمرہ کے کاموں اور فیصلوں پر کوئی ذمہ داری نہیں ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ مسک کے پاس کو شامل کرنے کا اختیار نہیں ہوگا۔ بٹن میں ترمیم کریں یا ڈونلڈ ٹرمپ کے معطل شدہ اکاؤنٹ کو بحال کرنے کے لیے ضروری ہے۔ ٹویٹر کے ترجمان ایڈرین زمورا نے کہا کہ ہمارے پالیسی فیصلوں کا تعین بورڈ یا شیئر ہولڈرز نہیں کرتے ہیں اور ہمارا کوئی پالیسی فیصلوں کو تبدیل کرنے کا کوئی منصوبہ نہیں ہے۔

      مزید پڑھیں: Pakistan crisis: کیا جنرل مشرف جیسا ہوگا عمران خان کا حال؟ اقتدار نہیں ملی تو یہ ہوگی سزا

      شیئر ہولڈرز کیا سوچتے ہیں؟

      ۔ CFRA ریسرچ کے تجزیہ کار اینجلو زینو نے کہا کہ وال اسٹریٹ کے کئی تجزیہ کاروں نے کہا کہ انہیں ٹوئٹر پر مسک کے نئے کردار سے حوصلہ ملا ہے۔ یہ ایک ایسا لڑکا ہے جو تبدیلی کے لیے زور دیتا ہے، جو میرے خیال میں اپنے تجربے کی فہرست میں ناکامی سے انکار کرتا ہے۔ ایک بہترین آدمی جس کی آپ کو بورڈ آف ڈائریکٹرز میں ان کے لیے ضرورت ہے۔ یہ سچ ہے۔ اینجلو زینو نے کہا کہ یہاں تک کہ اگر اس کے خیالات بالکل کیا ہیں، کون جانتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: