உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Explained: کے وائی سی پر مبنی کالر نیم ڈسپلے کیا ہے؟ اور یہ آپ کی کیسے مدد کرتا ہے؟

    تیز تر امیگریشن عمل سے ہندوستانی آئی ٹی پیشہ ور افراد کو مدد ملے گی

    تیز تر امیگریشن عمل سے ہندوستانی آئی ٹی پیشہ ور افراد کو مدد ملے گی

    خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کے مطابق ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (TRAI) کو محکمہ ٹیلی کام (DoT) سے اس پر مشاورت شروع کرنے کا حوالہ ملا ہے۔ ٹرائی کے چیئرمین پی ڈی واگھیلا نے کہا کہ اس پر مشاورت چند ماہ میں شروع ہونے کی امید ہے۔

    • Share this:
      ٹیلی کام ریگولیٹر ٹرائی (Telecom regulator TRAI) جلد ہی کال کرنے والے کے کے وائی سی پر مبنی نام (KYC-Based Caller Name Display) کے تحت میکانزم بنانے کے لیے مشاورت شروع کرے گا جب کوئی شخص کال کرتا ہے تو فون کی اسکرینوں پر فلیش کرنے کے لیے یہ طریقہ کار تیار کیا جائے گا۔ ایک اعلیٰ اہلکار کی اس کی اطلاع دی ہے۔

      خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کے مطابق ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (TRAI) کو محکمہ ٹیلی کام (DoT) سے اس پر مشاورت شروع کرنے کا حوالہ ملا ہے۔ ٹرائی کے چیئرمین پی ڈی واگھیلا نے کہا کہ اس پر مشاورت چند ماہ میں شروع ہونے کی امید ہے۔

      واگھیلا نے کہا کہ ہمیں ابھی ایک حوالہ ملا ہے، اور ہم جلد ہی اس پر کام شروع کر دیں گے۔ جب کوئی کال کرے گا تو KYC کے مطابق نام ظاہر ہو گا۔ TRAI پہلے ہی اسی طرح کے خطوط پر سوچ رہا تھا، لیکن اب ٹیلی کام ڈیپارٹمنٹ کے مخصوص حوالہ سے اس پر جلد ہی کام شروع ہو جائے گا۔

      واگھیلا نے مزید کہا کہ یہ طریقہ کار ٹیلی کام کمپنیوں کی طرف سے کی جانے والی KYC کے مطابق، DoT کے اصولوں کے مطابق، فون کی سکرین پر نام ظاہر کرنے کے قابل بنائے گا۔"

      یہ اقدام اہمیت کا حامل ہے کیونکہ طریقہ کار کال کرنے والوں کو ان کے KYC (اپنے صارف کو جانیں) کے مطابق شناخت کرنے میں مدد کرے گا اور کچھ ایپس کے مقابلے میں زیادہ درستگی اور شفافیت لائے گا جو کراؤڈ سورسنگ ڈیٹا کی بنیاد پر کال کرنے والوں کی شناخت کرتی ہے۔

      ذرائع نے بتایا کہ ایک بار جب KYC پر مبنی نئے میکانزم کا فریم ورک تیار ہو جائے گا، شناخت کا ادارہ زیادہ واضح اور قانونی طور پر قابل عمل ہو جائے گا۔ اس کا ایک لہر اثر بھی پڑے گا، جس کے نتیجے میں کراؤڈ سورسنگ ایپس پر ڈیٹا صاف ہو جائے گا کیونکہ وہاں KYC لنکیجز ہوں گے۔

      یہ پوچھے جانے پر کہ کیا اس عمل کو رضاکارانہ طور پر رکھا جائے گا، ذرائع نے کہا کہ طریقہ کار پر بات کرنا قبل از وقت ہے کیونکہ مشاورت کے مرحلے میں بہت سے پہلوؤں پر بات چیت کی جائے گی۔ TRAI نے غیر منقولہ کمرشل کمیونیکیشن (UCC) یا اسپام کالز اور پیغامات کے مسئلے کو روکنے کے لیے بلاک چین ٹیکنالوجی بھی نافذ کی ہے۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ KYC پر مبنی کالر کی شناخت کا طریقہ کار صارفین کو اسپام کالز اور دھوکہ دہی کے بڑھتے ہوئے واقعات سے محفوظ رکھے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:Disha Patani Video:دیشاپٹانی کی ان اداوں پرہورہی ہے بحث،اپنے حسن سے ایسے گرائیں بجلیاں

      کمپنی کے ترجمان نے مزید کہا کہ دریں اثنا ایک ای میل بیان میں کالر کی شناخت کرنے والی ایپ Truecaller کے ترجمان نے کہا کہ ہم مواصلات کو محفوظ اور موثر بنانے کے مشن میں کسی بھی اور تمام اقدامات کا خیرمقدم کرتے ہیں۔ نمبر کی شناخت اسپام اور گھوٹالے کالوں کی لعنت کو ختم کرنے کے لیے بہت ضروری ہے اور ہم Truecaller میں پچھلے 13 سال سے اس اہم مشن کے لیے انتھک محنت کر رہے ہیں۔
      مزید پڑھیں: Nora Fatehi: جب نورا فتیحی نے اس وجہ سے ہندوستان چھوڑنے کا کرلیا تھا ارادہ، چھلکا تھا درد

      انھوں نے کہا کہ ہم TRAI کے اس اقدام کی تعریف کرتے ہیں اور اس بات کا اعادہ کرنا چاہیں گے کہ ہم بہت معاون رہیں گے۔ اس کے بارے میں اور ان کے پاس مستقبل کے کسی بھی اقدام کے بارے میں ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: