உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Whatsapp پر جلد ملیں گے یہ 10 نئے فیچرس، گروپ ایڈمن ممبر کے بھیجے میسج کرپائیں گے ڈیلیٹ

    واٹس ایپ کے اس فیچر کو ماڈریشن کا نام دیا گیا ہے۔ نئے فیچر کو اینڈرائیڈ اور iOS کے بیٹا ورژن پر آزمایا جا رہا ہے۔

    واٹس ایپ کے اس فیچر کو ماڈریشن کا نام دیا گیا ہے۔ نئے فیچر کو اینڈرائیڈ اور iOS کے بیٹا ورژن پر آزمایا جا رہا ہے۔

    واٹس ایپ پر آنے والے فیچرز اور تبدیلیوں کو ٹریک کرنے والی ویب سائٹ WABetaInfo نے ان فیچرز کی اطلاع دی ہے۔ ان میں سے زیادہ تر خصوصیات پہلے سے ہی واٹس ایپ بیٹا صارفین کے لیے دستیاب ہیں۔

    • Share this:
      واٹس ایپ اینڈرائیڈ، ایپل iOS، ونڈوز اور ویب صارفین کے لیے بہت سے نئے فیچرز پر کام کر رہا ہے۔ واٹس ایپ پر آنے والے فیچرز اور تبدیلیوں کو ٹریک کرنے والی ویب سائٹ WABetaInfo نے ان فیچرز کی اطلاع دی ہے۔ ان میں سے زیادہ تر خصوصیات پہلے سے ہی واٹس ایپ بیٹا صارفین کے لیے دستیاب ہیں۔ جسے جلد ہی عام صارفین کے لیے متعارف کرایا جائے گا۔ یہاں ہم آپ کو واٹس ایپ کے 10 ایسے فیچرز کے بارے میں بتائیں گے، جو آپ کے تجربے کو بہتر بنائیں گے۔

      1. گروپ ایڈمن دیگر یوزرس کے بھیجے گئے پیغامات کو ڈیلیٹ کر سکے گا
      واٹس ایپ گروپ ایڈمنز کے لیے ایک نئے چیٹ فیچر پر کام کر رہا ہے۔ اس کے آنے پر واٹس ایپ گروپ ایڈمنز بغیر پوچھے کسی کا میسج ڈیلیٹ کر سکیں گے۔ اس کے بعد صارفین کو ایک نوٹ نظر آئے گا کہ ’اسے ایڈمن نے اسے ہٹا دیا ہے۔‘

      2. واٹس ایپ ویب/ڈیسک ٹاپ کے لئے 2 اسٹیپ ویریفکیشن
      ڈیسک ٹاپ اور ویب صارفین کے لیے ایک نیا سیفٹی فیچر لانے کا منصوبہ ہے۔ WhatsApp ویب/ڈیسک ٹاپ پر ٹو اسٹیپ ویریفکیشن لا سکتا ہے۔ دو قدمی تصدیق ایک اختیاری خصوصیت ہے جو آپ کے WhatsApp اکاؤنٹ کو مزید محفوظ بناتی ہے۔ ٹو اسٹیپ ویری فکیشن پن 6 ہندسوں کے تصدیقی کوڈ سے مختلف ہے جو آپ کو SMS یا فون کال کے ذریعے موصول ہوتا ہے۔ اس کی ضرورت اس وقت ہوتی ہے جب آپ اپنے WhatsApp اکاؤنٹ میں لاگ ان ہوتے ہیں اور غیر مجاز رسائی کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ فیچر فی الحال واٹس ایپ موبائل ایپ پر دستیاب ہے۔

      3. انسٹاگرام اور فیس بک میسنجر جیسا میسیج ری ایکشن فیچر
      واٹس ایپ میسج ری ایکشن لا رہا ہے جیسا کہ انسٹاگرام اور فیس بک میسنجر پر دستیاب ہے۔ یہ فیچر صارفین کو پیغام پر ردعمل ظاہر کرنے کی صلاحیت فراہم کرتا ہے۔ صارفین کو صرف اس پیغام کو ٹیپ اور ہولڈ کرنا ہوتا ہے جس پر وہ ری ایکٹ کرنا چاہتے ہیں اور اس ایموجی پر اپنی انگلی رکھنا چاہتے ہیں۔ ردعمل متن کے نیچے ظاہر ہوگا اور تمام گروپ ممبران کو نظر آئے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      غیریقینی کے ماحول میں سیکورٹی فراہم کرتاہے سونا،پڑھیےGoldمیں سرمایہ کاری سے جڑی اہم باتیں

      4. نئی اینیمیٹیڈ ایموجی
      واٹس ایپ اینڈرائیڈ اور ایپل آئی او ایس صارفین کے لیے ایک نئے اینی میٹنگ ہارٹ ایموجی پر کام کر رہا ہے۔ اب جب صارفین ریڈ ہارٹ ایموجی بھیجتے ہیں تو انہیں ایک اینیمیٹیڈ دل دھڑکتا دکھائی دیتا ہے۔ فی الحال یہ ریڈ ہارٹ ایموجی تک محدود ہے، لیکن WABetaInfo کی ایک نئی رپورٹ سے پتہ چلتا ہے کہ پلیٹ فارم مزید ایموجیز میں اینیمیٹڈ ایفیکٹس شامل کرنے پر کام کر رہا ہے۔

      5. کمیونٹی گروپ چیٹ فیچر
      کمیونٹی فیچر گروپ ایڈمن کو زیادہ کنٹرول کرے گی۔ اس فیچر سے گروپ کے اندر گروپ بنانے کا آپشن ملتا ہے۔ یہ کافی حد تک ایک امبریلا ڈسکارڈ کمیونٹی جیسا ہوگا۔

      6.کانٹیکٹ انفارمیشن سیکشن میں سرچ شارٹ کٹ ملے گا
      واٹس ایپ کمپنی دوبارہ ڈیزائن کردہ رابطہ معلومات کے سیکشن میں ایک نیا سرچ شارٹ کٹ لانے کا منصوبہ بنا رہی ہے۔ ویڈیو کال آئیکن کے آگے تلاش کا ایک نیا شارٹ کٹ شامل کیا جائے گا۔ آپ گروپ انفارمیشن سیکشن میں نیا شارٹ کٹ بھی دیکھ سکیں گے۔ ابھی یہ سرچ بٹن ایپ کی ہوم اسکرین پر موجود ہے۔ آپ اس فیچر کا استعمال کرتے ہوئے کسی بھی پیغام کو تلاش کر سکتے ہیں۔

      7. واٹس ایپ اسٹیٹس دیکھنے سے لوگوں کو روکنا
      نیا WhatsApp شارٹ کٹ آپ کو اسٹیٹس پرائیویسی سیٹنگز کا نظم کرنے دیتا ہے۔ نیا شارٹ کٹ نئے کیپشن بار کے ساتھ کام کرے گا۔ جس پر کام جاری ہے۔ شارٹ کٹ صارفین کی فہرست میں ترمیم کرنے کی اجازت دیتا ہے جو اپنے مشترکہ اسٹیٹس اپ ڈیٹس کو دیکھ سکیں گے۔ WABetaInfo تجویز کرتا ہے کہ جب آپ ’اسٹیٹس‘ پر ٹیپ کریں گے تو آپ اسکرین کے نیچے ظاہر ہونے والا شارٹ کٹ دیکھ سکیں گے۔ شارٹ کٹس کے ساتھ، آپ واٹس ایپ کانٹیکٹس کو تیزی سے منتخب کر سکیں گے۔

      8. شیئر کیے گئے فوٹو اور ویڈیو کا ریویو کرنا
      واٹس ایپ چیٹ میں شیئر کی گئی دستاویزات کا جائزہ لینے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ ابھی آپ دستاویز کے طور پر بھیجی گئی تصویر یا ویڈیو کو کھولے بغیر نہیں دیکھ سکتے۔ جائزہ ویسا ہی ہوگا جیسا کہ جب آپ کسی PDF فائل کو WhatsApp پر بطور ڈاکیومنٹ شیئر کرتے ہیں تو ظاہر ہوتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Business Idea:نوکری چھوڑکر50ہزارمیں شروع کریں یہ بزنس، ہر مہینے ہوگی 1 لاکھ روپے کی کمائی

      9. ایک ہی وقت میں چیٹ اور اسٹیٹس میں ایک ہی فوٹو/ویڈیو شیئر کرنا
      واٹس ایپ ایک نئے فیچر پر کام کر رہا ہے جس کی مدد سے صارفین اپنے واٹس ایپ اسٹیٹس کو ایک ہی ونڈو میں مختلف چیٹس یا گروپس کے ساتھ شیئر کرسکتے ہیں۔ اگر آپ اپنی حیثیت اور متعدد چیٹس کے ساتھ ایک میڈیا فائل کا اشتراک کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کو یہ الگ سے کرنا ہوگا۔ اس فیچر کے ساتھ صارفین اضافی فنکشنز کے ساتھ دوبارہ ڈیزائن کیپشن دیکھ سکیں گے۔ چیٹ، گروپ یا اسٹیٹس سیکشن میں کیمرے کے آئیکون پر ٹیپ کرنے سے صارفین ان آپشنز کو منتخب کر سکیں گے جنہیں وہ شیئر کرنا چاہتے ہیں۔

      10.وائس کال کے لئے نیا انٹرفیس
      واٹس ایپ گروپ وائس کال کے دوران ظاہر ہونے والی ایپ ونڈو کے ڈیزائن کو تبدیل کر رہا ہے۔ یہ پلیٹ فارم گروپ کال کے دوران تمام لوگوں کے لیے وائس ویوفارمز کا اضافہ کر رہا ہے۔ وائس ویو فارم وائس نوٹس میں نظر آنے والوں سے ملتا جلتا ہوتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: