کباڑ سے جگاڑ: 10 ویں پاس میکینک نے بیٹے کے لئے بنا دی موٹر سائیکل

بھوپال۔ مدھیہ پردیش کے ساگر میں ایک میکینک نے اپنے بیٹے کے لئے خود ہی موٹر سائیکل بنا ڈالی۔

Aug 17, 2015 04:13 PM IST | Updated on: Aug 17, 2015 04:16 PM IST
کباڑ سے جگاڑ: 10 ویں پاس میکینک نے بیٹے کے لئے بنا دی موٹر سائیکل

بھوپال۔ مدھیہ پردیش کے ساگر میں ایک میکینک نے اپنے بیٹے کے لئے خود ہی موٹر سائیکل بنا ڈالی۔ کباڑ سے جگاڑ سے بنائی گئی اس موٹر سائیکل کو شہر کے میکینک بنٹی مرزا نے دیگر گاڑیوں کے پارٹس سے ملا کر بنایا ہے۔ یہی نہیں، موٹر سائیکل 40 کلومیٹر فی لیٹر کا مائلیج بھی دے رہی ہے۔

میکینک بنٹی مرزا نے بتایا کہ کئی سالوں سے دکان کے کباڑ میں پڑے ہوئے گاڑیوں کے پارٹس سے انہوں نے اپنے 16 سال کے بیٹے کے لئے اس موٹر سائیکل کو تیار کیا ہے۔ بنٹی کو اب خوشی ہے کہ بچوں کو کم سے کم اسکول چھوڑنے-لانے کی جھنجھٹ سے چھٹکارا مل جائے گا۔ کیونکہ خاص بات یہ ہے کہ اس موٹر سائیکل کو ہر عمر کا شخص چلا سکتا ہے۔

Loading...

ایسے آیا آئیڈیا

میکینک بنٹی مرزا نے بتایا کہ گزشتہ کئی سالوں سے وہ میکینک ہیں۔ اس درمیان ان کے گیرج میں کئی گاڑیاں کباڑ میں پڑی رہیں اور كباڑی گاڑیوں کو چند روپیوں میں خریدتے ہیں۔ اس لیے ان کے دماغ میں نیا آئیڈیا آیا کہ کیوں نہ ان گاڑیوں کے پارٹس سے نئی موٹر سائیکل بنائی جائے۔ اس کے بعد بنٹی نے گاڑی کو ردی میں فروخت کرنے کا ارادہ بدل دیا اور گیرج میں جن جن گاڑیوں کے پارٹس ٹھیک تھے، ان کو ملا کر اپنے ہائی اسکول پاس بیٹے کے لئے ایک نینو موٹر سائیکل تیار کر دی۔

بچے،بزرگ  سبھی چلا سکتے ہیں

40 کا مائلیج دینے والی اس نینو یا منی موٹر سائیکل کو بچے، بزرگ اور خواتین یعنی تمام لوگ چلا سکتے ہیں۔ میکینک بنٹی کی مانیں تو قریب 30 کلو کی یہ نینو موٹر سائیکل ایک لیٹر پٹرول میں 40 کلومیٹر کا ایوریج دیتی ہے۔

اور بھی موٹر سائیکل بنانے میں لگے

میکینک بنٹی مرزا کی طرف سے تیار کی گئی موٹر سائیکل جب لوگوں کو شہر کی سڑکوں پر نظر آئی، تو ان کے پاس ایسی ہی موٹر سائیکل بنانے کی ڈیمانڈ آنے لگی۔ بنٹی کا کہنا ہے کہ متوسط ​​خاندان اپنے اسکول کالج جانے والے بچوں کے لئے قریب نصف لاکھ یا اس سے زیادہ کی نئی موٹر سائیکلیں خریدنے کی طاقت نہیں رکھتے ہیں لیکن بچوں کی گاڑی پر چلنے کی ضد بھی ہوتی ہے، اس لئے اب یہ ضد کباڑ سے جگاڑ کر پوری کی جا سکتی ہے۔ ڈیمانڈ کو دیکھتے ہوئے بنٹی اب اور موٹر سائیکل بنانے میں جٹ گئے ہیں۔

 

Loading...