یہ ہے یوپی پولیس، بلوا کرنے والے مرغے کو حراست میں لیا

کانپور۔ قتل، ریپ، ڈکیتی، لوٹ اور چوری جیسے معاملات میں کوتاہی برتنے کے لئے مشہور یوپی پولیس کے لئے کانپور پولیس نے ایک نئی مثال پیش کی ہے۔

Jul 29, 2015 01:28 PM IST | Updated on: Jul 29, 2015 01:30 PM IST
یہ ہے یوپی پولیس، بلوا کرنے والے مرغے کو حراست میں لیا

کانپور۔ قتل، ریپ، ڈکیتی، لوٹ اور چوری جیسے معاملات میں کوتاہی برتنے کے لئے مشہور یوپی پولیس کے لئے کانپور پولیس نے ایک نئی مثال پیش کی ہے۔ کانپور پولیس نے یہ کر دکھایا ہے کہ وہ قانون کے تئیں کس قدر سنجیدہ ہے۔ کانپور پولیس نے ایک بلوا کرنے والے مرغے کو حراست میں لے لیا ہے اور اس کے مالک کو گرفتار کر لیا ہے۔ چونکئے مت، یہ سچ ہے۔

کانپور کے كرنل گنج تھانہ علاقے کے لدھونا محلے میں رہنے والے ایک شخص اور اس کے مرغے کو پولیس نے حراست میں لے لیا اور دونوں کو جلد ہی کورٹ میں پیش کیا جائے گا۔

Loading...

یہ واقعہ تب سامنے آیا جب ایک مرغے نے محلے کے ایک شخص کو کاٹ لیا، جس کے بعد دونوں فریقوں میں جم کر مار پیٹ ہوئی۔ اس کے بعد ایک فریق نے مرغے اور اس کے مالک کے خلاف پولس میں تحریر دی۔ کانپور پولیس نے پورے معاملے کو سنجیدگی سے لیتے ہوئے فوری طور پر مرغا کو حراست میں لے لیا اور اس کے مالک کو گرفتار کر بلوا کرنے کا معاملہ درج کر لیا ہے۔

آپ کو بتا دیں کہ یہ مرغا عام مرغا نہیں ہے۔ اس کی عجیب عادت ہے۔ اس کے پاس سے جو بھی گزرتا ہے وہ اسے دوڑا کر کاٹ لیتا ہے۔ یہی پیر کی شام کو ہوا جب اس نے ایک 13 سال کے بچے کو کاٹ لیا۔ پھر کیا تھا دونوں فریقوں میں جم کر مار پیٹ ہوئی اور معاملہ پولیس تک پہنچا۔

اب یہاں سارے فساد کی جڑ مرغا ہی تھا تو اسے حراست میں لینا پولیس کی مجبوری تھی۔ اب پولیس کے سامنے یہ مسئلہ ہے کہ وہ مرغا پر کون سی دفعہ کے تحت کیس درج کرے۔ وہیں پولیس نے اس مرغے کے مالک کو ہدایت دی ہے کہ وہ اس مرغے کو باندھ کر رکھے ورنہ اسے محکمہ جنگلات کے حوالے کر دیا جائے گا۔

کانپور پولیس قتل اور ریپ جیسے سنگین جرم کے ملزم کو گرفتار کرنے میں تو ناکام رہتی ہے لیکن جب بات بکری، کتے اور مرغے کی ہو تو ان کی چوکسی دیکھتے ہی بنتی ہے۔

ابھی کچھ دن پہلے ہی کانپور پولیس نے ایک بکرے اور کتے کو بھی تلاش نکالا تھا۔

Loading...