وراٹ کوہلی - انوشکا شرما کی 2018 کی رومانٹک تصویریں

انوشکا اوروراٹ کی جوڑی نے 11 دسمبر2017 کو اٹلی میں شادی کی تھی۔ وراٹ اورانوشکا دونوں اکثرایک دوسرے کے لئے اپنے پیارکا اظہارکرتے ہوئے نظرآتے ہیں، کل ان کی شادی کی پہلی سالگرہ ہے۔

Dec 10, 2018 10:05 PM IST | Updated on: Dec 10, 2018 10:05 PM IST
وراٹ کوہلی - انوشکا شرما کی 2018 کی رومانٹک تصویریں

وراٹ کوہلی اوران کی اہلیہ انوشکا شرما۔

انوشکا شرما اوروراٹ کوہلی اپنی شادی کی پہلی سالگرہ منانے جارہے ہیں۔ اس جوڑی نے 11 دسمبر2017 کو اٹلی میں شادی کی تھی۔ وراٹ اورانوشکا دونوں اکثرایک دوسرے کے لئے اپنے پیارکا اظہارکرتے ہوئے نظرآتے ہیں۔ کوئی تیوہار ہو یا جنم دن کا خاص موقع۔ یہ دونوں سوشل میڈیا پرایک دوسرے کو وش کرنا نہیں بھولتے ہیں۔

جیسے ہی یہ جوڑا سوشل میڈیا پراپنی کوئی رومانٹک تصویریں شیئرکرتا ہے، وہ جگہ وائرل ہوجاتی ہے۔ وراٹ اورانوشکا نے بھی اپنے اس سالگرہ کو یادگاربنانے کے لئے کچھ خاص کرنے کا پلان کیا ہے۔ اس لئے ہی دونوں نے کام کے درمیان رومانٹک چھٹی کا پلان کرلیا ہے۔

Loading...

دراصل وراٹ کوہلی بارڈر- گواسکرٹسٹ سیریز کے لئے آسٹریلیا میں ہیں۔ انہوں نے پہلے ٹسٹ میں آسٹریلیا کو زبردست شکست دینے کے بعد انوشکا شرما کو ’تاریخی جیت‘ کا تحفہ دے دیا ہے۔ اس ٹسٹ میچ کے دوسرے دن انوشکا شرما بھی اسٹیڈیم میں میچ دیکھتے ہوئے نظرآئی تھیں۔ میچ ختم ہونے کے بعد دونوں کو وقت بھی مل گیا ہے اوراب وہ دونوں اپنے یوم پیدائش کا لطف اٹھائیں گے۔

anushka-sharma-

اب انوشکا کے مداح کو دونوں کی شادی کی سالگرہ کی فوٹو کا انتظارہے۔ اس سے پہلے جب انوشکا نے اپنا پہلا کروا چوتھ منایا تھا تو وراٹ اوراپنی ایک پیاری سی تصویرشیئرکرتے ہوئے لکھا "میرا چاند، میرا سورج، میرا تارا، میرا سب کچھ، ہیپی کروا چوتھ"۔ سوشل میڈیا پریہ تصویربہت پسند کی گئی تھی۔ اس تصویرمیں انوشکا پیلی ساڑی میں دکھائی دیں تو وہیں وراٹ نے سیاہ (کالے) رنگ کا کرتا پہنا تھا۔

anushka-virat-20

اس کے علاوہ شادی کے بعد بیوی کے ساتھ پہلی دیوالی کی ایک تصویروراٹ کوہلی نے شیئرکی تھی، جس میں دونوں کافی پرکشش لگ رہے تھے۔ اس تصویرمیں دونوں انڈین آوٹ فٹ میں تھے۔ اس کے علاوہ وراٹ کوہلی کے جنم دن پرانوشکا نے ایک رومانٹک تصویرشیئرکرتے ہوئے اپنے بیوی کے لئے پیارکا اظہارکیا تھا۔

virushka-90

سوشل میڈیا پرکھل کرپیارکااظہار کرنے والی انوشکا شرما فی الحال کافی مصروف چل رہی ہیں۔ ان کی فلم 'زیرو' ریلیز ہونے والی ہے۔ اسی فلم کی پرموشن کو درمیان میں چھوڑ کرانوشکا آسٹریلیا پہنچ گئی ہیں۔ اب سبھی ان کی شادی کی سالگرہ کی تصویروں کا انتظارکررہے ہیں۔

Loading...