پہلی مرتبہ پارٹنر کے نزدیک جانے پر یہ سوچتی ہیں لڑکیاں ، جان کر رہ جائیں گے حیران

کسی بھی لڑکی کیلئے اپنے پارٹنر کے قریب جانا زندگی کا سب سے خوشگوار لمحہ ہوتا ہے۔ ہر لڑکی چاہتی ہے کہ وہ اپنے پیار کے ساتھ تنہائی میں وقت گزارے میں ۔ ان کے ساتھ نزدیکیاں بڑھائے ۔

Nov 18, 2018 09:43 AM IST | Updated on: Nov 18, 2018 09:44 AM IST
پہلی مرتبہ پارٹنر کے نزدیک جانے پر یہ سوچتی ہیں لڑکیاں ، جان کر رہ جائیں گے حیران

علامتی تصویر

کسی بھی لڑکی کیلئے اپنے پارٹنر کے قریب جانا زندگی کا سب سے خوشگوار لمحہ ہوتا ہے۔ ہر لڑکی چاہتی ہے کہ وہ اپنے پیار کے ساتھ تنہائی میں وقت گزارے میں ۔ ان کے ساتھ نزدیکیاں بڑھائے ، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ پہلی مرتبہ پارٹنر کے نزدیک جانے کے بعد لڑکیوں کے دل و دماغ کے درمیان کیسی لڑائی چلتی ہے؟ ان کے درمیان کیسی کشمکش رہتی ہے ؟

دراصل کسی بھی لڑکی کیلئے اپنے پارٹنر کے ساتھ رومانس کرنا بہت ہی بڑی بات ہوتی ہے۔ وہ سوچتی ہیں کہ انہوںنے جنسی تعلقات قائم کرنے میں کہیں جلد بازی تو نہیں کردی ۔ پارٹنر ان کے بارے میں کیا سوچ رہا ہوگا؟ کہیں وہ اس کو جج تو نہیں کرے گا ؟ اس طرح کی کشمکش دل اور دماغ پر حاوی رہتی ہے۔

ایک ریسرچ کے مطابق پہلی مرتبہ پارٹنر کے قریب جانے کے بعد لڑکیوں کو اس بات کی سب سے زیادہ فکر ہوتی ہے کہ کہیں ان کا پیار انہیں بیچ راہ میں چھوڑ کر تو نہیں چلا جائے گا؟ کہیں انہیں دھوکہ تو نہیں دے گا ؟ کیا وہ پوری عمر اس کا ساتھ نبھائے گا؟یہی نہیں اس سوال کا جواب جاننے کیلئے وہ اپنی طرف سے ہر مرتبہ الگ الگ کوششیں بھی کرتی ہیں۔ وہ جاننا چاہتی ہیں کہ ان کا پارٹنر کے ساتھ مستقبل کتنا محفوظ ہے۔

پہلی مرتبہ نزدیک جانے کے دوران جب لڑکا اپنی پارٹنر کا ہاتھ مضبوطی سے پکڑتا ہے تو لڑکی کو اس وقت کافی اچھا محسوس ہوتا ہے۔ ریسرچ کے مطابق اس کو ایسا محسوس ہوتا ہے کہ وہ کتنی خوش قسمت ہے کہ اس کو ایسا پارٹنر ملا ہے۔

Loading...

یہ بھی پڑھیں : پارٹنر کے ساتھ اتنی دیر تک ضرور کریں رومانس ، ریسرچ میں ہوا یہ نیا دلچسپ انکشاف

 

Loading...