ورلڈ کپ کیلئے امباتی رائیڈو کا کیوں نہیں کیا گیا سلیکشن ، چیف سلیکٹر نے بتائی یہ بڑی وجہ

ہندستانی چیف سلیکٹر ایم ایس کے پرساد نے عالمی کپ ٹیم کے لئے پیر کو 15 رکنی ٹیم کا اعلان کرنے کے بعد کہا کہ نمبر چار کے لئے تجربہ کار بلے باز امباٹي رائیڈو کا دعوی نہیں بن پایا۔

Apr 15, 2019 06:56 PM IST | Updated on: Apr 15, 2019 06:56 PM IST
ورلڈ کپ کیلئے امباتی رائیڈو کا کیوں نہیں کیا گیا سلیکشن ، چیف سلیکٹر نے بتائی یہ بڑی وجہ

(File Photo: AP)

ہندستانی چیف سلیکٹر ایم ایس کے پرساد نے عالمی کپ ٹیم کے لئے پیر کو 15 رکنی ٹیم کا اعلان کرنے کے بعد کہا کہ نمبر چار کے لئے تجربہ کار بلے باز امباٹي رائیڈو کا دعوی نہیں بن پایا۔ ہندوستانی ٹیم میں رائیڈو کو شامل نہ کئے جانے پر سوال اٹھ رہے ہیں لیکن ان سوالوں کا جواب دیتے ہوئے پرساد نے کہاکہ 2017 کی چمپئنز ٹرافی کے بعد ہم نے کچھ مڈل آرڈر کے بلے بازوں کو آزمایا اور اس ترتیب میں دنیش کارتک، شريس ایر اور منیش پانڈے شامل تھے۔ ہم نے رائیڈو کو بھی کچھ اور موقع دیئے ، لیکن وجے شنکر ہمیں اپنی افادیت کی وجہ سے بہت بہتر لگے۔

پرساد نے کہاکہ شنکر بلے بازی کے ساتھ ساتھ بولنگ بھی کر سکتے ہیں۔ انگلینڈ میں بولنگ کی جیسی کنڈیشنز ہوتی ہیں اس میں وہ کامیاب ہو سکتے ہیں۔ ساتھ ہی وہ ایک بہترین فیلڈر بھی ہیں۔ یہ چیزیں شنکر کے حق میں گئیں۔ ہم انہیں نمبر چار پر بھی اتار سکتے ہیں۔ اس ترتیب پر دنیش کارتک اور کیدار جادھو بھی ہو سکتے ہیں۔ ہمارے پاس ابھی نمبر چار کے لئے بہت سے متبادل ہو گئے ہیں۔

Loading...

رائیڈو گزشتہ عالمی کپ میں ہندستانی ٹیم کا حصہ تھے اور اس بار ٹیم میں جگہ بنانے کے دعویدار مانے جا رہے تھے ۔ لیکن وہ سلیکٹرز کو آخر میں متاثر نہیں کر سکے۔ پرساد نے کہاکہ ایسا نہیں ہے کہ حالات رائیڈو کے خلاف گئے ہیں بلکہ کچھ چیزیں شنکر کے حق میں گئی ہیں۔

ٹیم میں جسپريت بمراه، محمد سمیع اور بھونیشور کمار کے طور پر صرف تین ماہر تیز گیند بازوں کو لے کر پرساد نے کہاکہ چار دیگر فاسٹ بولر ٹیم کے ساتھ انگلینڈ جائیں گے۔ اگرچہ ان کے نام کا ابھی سرکاری اعلان نہیں کیا گیا ہے۔ بائیں ہاتھ کے تیز گیند باز خلیل احمد اور نوديپ سینی کا نام بھی بحث میں آیا۔ وہ ٹیم کے ارد گرد رہیں گے اور ضرورت پڑنے پر ان میں سے کسی ایک کو منتخب کر لیا جائے گا۔

ٹیموں کو 23 مئی تک اپنے عملے میں تبدیلی کرنے کی اجازت رہے گی اور اس کے لیے انہیں آئی سی سی کی ٹیکنیکل کمیٹی کی اجازت لازمی نہیں ہے۔ اگرچہ پرساد نے کہا کہ چوٹ کی صورت میں ہی ٹیم میں کوئی تبدیلی کی جائے گی۔

Loading...