ہوم » نیوز » عالمی منظر

چین نے پھر چلی چال، ہندستان کو میڈیکل سپلائی پہنچا رہی فلائٹس کو روکا

چین کی سرکاری ملکیت سیچوان ایئر لائنس نے اپنی تمام مالبردار (کارگو) کی پروازیں اگلے 15 دن کے لئے ملتوی کردی ہیں۔ یہ فیصلہ سرحد کے دونوں طرف کے نجی کاروباریوں کے ذریعے چین سے آکسیجن کونسنٹریٹر oxygen concentrator کو خریدنے کے سنجیدہ کوششوں کے درمیان کیا گیا ہے۔

  • Share this:
چین نے پھر چلی چال، ہندستان کو میڈیکل سپلائی پہنچا رہی فلائٹس کو روکا
چین کی سرکاری ملکیت سیچوان ایئر لائنس نے اپنی تمام مالبردار (کارگو) کی پروازیں اگلے 15 دن کے لئے ملتوی کردی ہیں۔

بیجنگ: چین کی سرکاری ملکیت سیچوان ایئرلائنس نے اپنی تمام مالبردار (کارگو) کی پروازیں اگلے 15 دن کے لئے ملتوی کردی ہیں جس کی وجہ سے نجی تاجروں کو چین (China) سے انتہائی ضروری آکسیجن مرتکب اور دیگر طبی سامان لے جانے میں ایک بڑی رکاوٹ کا سامنا کرنا پڑا ہے۔ چینی حکومت نے کووڈ 19 کے بڑھتے ہوئے معاملات کے پیش نظر ہندوستان کو 'ساتھ اور مدد' کی پیش کش کے باوجود کمپنی نے یہ قدم اٹھایا ہے۔ سیچوان ائیر لائنس کے حصے میں واقع سیچوان چوان ہانگ کارپوریشن لمیٹڈ کے مارکیٹنگ ایجنٹ کے ذریعے جاری کردہ خط میں کہا گیا ہے کہ ایئرلائن کپمنی ژیان ۔ دہلی سمیت چھ راستوں پر اپنی کارگو سروس ملتوی کررہی ہے۔ یہ فیصلہ سرحد کے دونوں طرف کے نجی کاروباریوں کے ذریعے چین سے آکسیجن کونسنٹریٹر oxygen concentrator کو خریدنے کے سنجیدہ کوششوں کے درمیان کیا گیا ہے۔


نیوز ایجنسی پی ٹی آئی نے اس سلسلے میں کمپنی کی طرف سے جاری کردہ خط کو دیکھا ہے۔ اس کے مطابق کمپنی نے کہا ، "وبائی حالت (ہندوستان) کی حالت میں اچانک تبدیلی کی وجہ سے Import کی تعداد میں کمی آئی ہے۔ لہذا اگلے پندرہ دن کے لئے پروازیں ملتوی کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ "خط میں کہا گیا ہے کہ" ہندوستانی روٹ ہمیشہ سے ہی سیچوان ایئر لائنس کا اہم اسٹریٹجک راستہ رہا ہے۔ " اس التوا سے ہماری کمپنی کو بھاری نقصان ہوگا۔ ہم اس صورتحال کیلئے معذرت چاہتے ہیں۔ "خط کے مطابق ، کمپنی آئندہ 15 دن میں اس فیصلے پر نظرثانی کرے گی۔


چین سے oxygen concentrator خریدنے کی کوشش

مالبردار پروازوں کے ملتوی سے ایجنٹ اور سامان بھیجنے والے حیرت میں ہیں جو چین سے آکسیجن کونسنٹریٹر oxygen concentratorخریدنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ یہ بھی شکایت آرہی ہے کہ چینی مصنوعات نے آکسیجن سے متعلق آلات کی قیمت میں 35 سے بڑھا کر 40 فیصد اضافہ کردیا گیا ہے۔ شنگھائی میں مال بھیجنے کی کمپنی سائنو گلوبر لاجیسٹک کے سدھارتھ سنہا نے بتایا کہ سیچوان ایئرلائنس کے فیصلے سے دونوں ممالک کے کاروباریوں کے ذریعے تیزی سے آکسیجن کنسنٹریٹر خریدنے اور ہندستان کو بھیجنے میں رکاوٹ پیدا ہوگی۔

سامان کو بھیجنا مشکل بھرا۔۔
انہوں نے کہا کہ اب ان آلات کو بھیجنا زیادہ چیلنج بھرا ہوگا اور انہیں سنگاپور اور دیگر ممالک کے توسط سے مختلف ایئر لائنس کے ذریعے بھیجنا پڑے گا جس سے ان ضروری سامان کی فراہمی میں تاخیر ہوگی۔ سدھارتھ سنہا نے کہا کہ ہندوستان میں کووڈ ۔19 کی حیثیت کا حوالہ دیتے ہوئے پروازوں کا ملتوی ہونا حیرت کی بات ہے کیوں کہ ہندوستان جانے والے عملے کے کسی بھی رکن کو بدلا نہیں جاتا اور صرف عملے کے ارکان طیارے کو واپس لاتے ہیں۔
Published by: Sana Naeem
First published: Apr 26, 2021 05:51 PM IST