بڑی خبر: میکسیکو میں فائرنگ کے تبادلہ میں 15 افراد ہلاک

میکسیکو کے جنوب میں مجرمانہ واقعات کے لئے بدنام صوبہ گوئریرو میں فائرنگ کے ایک واقعہ کے دوران 14 شہریوں اور فوج کے جوان سمیت 15 افراد ہلاک ہو گئے۔

Oct 16, 2019 01:34 PM IST | Updated on: Oct 16, 2019 01:35 PM IST
بڑی خبر: میکسیکو میں فائرنگ کے تبادلہ میں 15 افراد ہلاک

علامتی تصویر

میکسیکو سٹی۔ میکسیکو کے جنوب میں مجرمانہ واقعات کے لئے بدنام صوبہ گوئریرو میں فائرنگ کے ایک واقعہ کے دوران 14 شہریوں اور فوج کے جوان سمیت 15 افراد ہلاک ہو گئے۔ گوئریرو کے سیکورٹی حکام کے ترجمان رابرٹو الواریز هیریڈيا نے منگل کو دیر رات ٹوئٹر پر لکھا’’آج، اگوآلا سے تقریبا پانچ کلومیٹر کے فاصلے پر واقع تیپوچكا علاقہ میں مسلح افراد کی موجودگی کے بارے میں 911 پر اطلاع ملی۔ سیکورٹی یونٹس کو مذکورہ علاقے میں بھیجا گیا تھا۔ اس کی موجودگی کو دیکھتے ہوئے مسلح شہریوں نے ان پر حملے شروع کر دیئے جس کے نتیجے میں ایک فوجی جوان کے ساتھ ساتھ 14 مسلح شہریوں کی بھی موت ہو گئی‘‘۔

اسپوتنک کے مطابق، میکسیکو کے صوبہ گوئریرو میں 2014 میں 43 طالب علموں کے وہاں سے غائب ہونے پر لوگوں کی توجہ اپنی طرف متوجہ کیا تھا۔ اگوآلا میں امتیازی ہائرنگ اور فنڈنگ ​​کے طریقوں کے خلاف ایک احتجاج میں حصہ لینے کے بعد ان کا اغوا کر لیا گیا تھا۔ ابتدائی طور پر، حکام نے مقامی منشیات اسمگلروں اور مجرمانہ گروہوں پر مبینہ اغوا کا الزام لگایا تھا لیکن آزادانہ ذرائع سے فراہم کئے گئے اضافی ثبوتوں سے پتہ چلا کہ مقامی پولیس اس اجتماعی اغوا میں شامل تھی۔ اس واقعہ کے بعد اگوآلا کے سابق میئر اور کئی پولیس افسران کے ساتھ بڑی تعداد میں لوگوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔

Loading...

Loading...