உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Earthquake in Pakistan:پاکستان کے شہرہرنائی میں زلزلے کےشدیدجھٹکے، 20افرادہلاک، متعدد زخمی

    علامتی تصویر۔(Shutterstock)۔

    علامتی تصویر۔(Shutterstock)۔

    ریکٹر اسکیل پر اس کی شدت 6.0 ریکارڈ کی گئی۔پاکستان کے جیو نیوز کے مطابق جمعرات کی صبح ہرنائی کے علاقے میں زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کیے گئے۔ پاکستانی میڈیا کے مطابق اس حادثے میں کم از کم 15 افراد ہلاک ہوئے ہیں اور 100 سے زائد افراد کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔

    • Share this:
      پاکستان کے صوبہ بلوچستان کے علاقے ہرنائی میں آج صبح تقریباً 03.30 بجے آنے والے شدید زلزلے (Earth Quake)میں کم از کم 20 افراد ہلاک ہو گئے ہیں اور 100 سے زائد افراد کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔میڈیا رپورٹس کے مطابق ریکٹر اسکیل پر اس کی شدت 6.0 ریکارڈ کی گئی۔پاکستان کے جیو نیوز کے مطابق جمعرات کی صبح ہرنائی کے علاقے میں زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کیے گئے۔ پاکستانی میڈیا کے مطابق اس حادثے میں کم از کم 15 افراد ہلاک ہوئے ہیں اور 100 سے زائد افراد کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔ اس کے علاوہ کئی گھروں کو بھی نقصان پہنچا ہے۔ زلزلے کی شدت کافتی تیز تھی اور آس پاس کے کئی اضلاع میں بھی نقصان ہوا ہے۔

      پاکستانی میڈیا کے مطابق ہرنائی کے اسپتالوں میں بجلی نہیں ہے۔ وہاں زخمی لوگوں کے رشتہ دار موبائل ٹارچ کی مدد سے اپنے عزیزوں کو تلاش کررہے ہیں۔ حکام کے مطابق زلزلے کا اثر کئی اضلاع میں ہے ، اس لیے ابھی زخمیوں کی صحیح تعداد بتانا ممکن نہیں ہے۔


      زلزلہ کیوں آتا ہے؟

      زمین کئی تہوں میں بٹی ہوئی ہے اور زمین کے نیچے کئی قسم کی پلیٹیں ہیں۔ یہ پلیٹیں ایک ساتھ پھنس جاتی ہیں ، لیکن بعض اوقات یہ پلیٹیں پھسل جاتی ہیں ، جس کی وجہ سے زلزلہ آتا ہے۔ بعض اوقات یہ زیادہ کمپن کرتا ہے اور اس کی شدت بڑھ جاتی ہے۔ ہندوستان میں کچھ زونوں کا فیصلہ زمین کی اندرونی تہوں میں جغرافیائی نقل و حرکت کی بنیاد پر کیا گیا ہے اور کچھ جگہوں پر یہ زیادہ اور کچھ جگہیں کم ہیں۔

      ان امکانات کی بنیاد پر بھارت کو 5 زونوں میں تقسیم کیا گیا ہے جو کہ بتاتا ہے کہ بھارت میں زلزلے کا سب سے زیادہ خطرہ کہاں ہے۔ اس زون -5 میں زلزلوں کا زیادہ امکان ہے اور 4 اس سے کم میں ، 3 اس سے کم ہے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: