உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فیفا ورلڈ کپ 2018 : کپتان كولاروو کے گول سے سربیا نے کوسٹا ریکا کو دی شکست

    الیگزینڈر كولاروو

    الیگزینڈر كولاروو

    کپتان الیگزینڈر كولاروو کی دوسرے ہاف میں لہراتی فری کک پر کئے گئے بہترین گول کی مدد سے سربیا نے کوسٹا ریکا کو فیفا ورلڈ کپ فٹ بال ٹورنامنٹ کے گروپ ای میچ میں اتوار کو 1۔0 سے ہرا دیا۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      سمارا : کپتان الیگزینڈر كولاروو کی دوسرے ہاف میں لہراتی فری کک پر کئے گئے بہترین گول کی مدد سے سربیا نے کوسٹا ریکا کو فیفا ورلڈ کپ فٹ بال ٹورنامنٹ کے گروپ ای میچ میں اتوار کو 1۔0 سے ہرا دیا۔ پہلا ہاف میں گول کے بغیر ڈرا رہنے کے بعد میچ کا واحد اہم گول كولاروو نے 56 ویں منٹ میں کیا اور اپنی ٹیم کو پورے تین پوائنٹس دلا دیے۔
      دفاعی کھلاڑی كولاروو نے بائیں پیر سے جو شاٹ لگایا وہ کھلاڑیوں کی دیوار کے اوپر سے لہراتا ہوا گول کے دائیں اوپری حصے میں سما گیا اور گول کیپر کیلر نواس کچھ نہیں کر سکے۔
      گزشتہ ورلڈ کپ کے کوارٹر فائنل میں پہنچنے والے کوسٹا ریکا نے برابری پر آنے کی بھرپور کوشش کی ، لیکن اسے کامیابی نہیں ملی۔مقررہ 90 منٹ کے بعد انجري ٹائم میں تقریبا آٹھ منٹ کا کھیل ہوا ، لیکن سربیا نے اپنا گول بچائے رکھا اور تین پوائنٹس حاصل کر لئے۔
      اس دوران برانسلاو ایوانووچ نے اس میچ میں اترنے کے ساتھ اپنے 104 میچ پورے کر لئے اور سربیا کے لئے سب سے زیادہ میچ کھیلنے والے کھلاڑی بن گئے۔
      First published: