ہوم » نیوز » عالمی منظر

ہیپٹائٹس سی وائرس کی کھوج کرنے والے تین سائنسدانوں کو ملے گا نوبل انعام

ان تینوں ہی سائنسدانوں نے بنیادی دریافت کے ذریعہ نوول وائرس، ہیپٹائٹس سی کی پہچان کی۔ انعام دینے والے ادارے کا کہنا ہے کہ اس سال کا نوبل انعام ان تین سائنسدانوں کو دیا جاتا ہے جنہوں نے ہیپٹائٹس کے خلاف لڑائی میں فیصلہ کن تعاون دیا ہے جو ایک اہم عالمی صحت مسئلہ ہے۔

  • Share this:
ہیپٹائٹس سی وائرس کی کھوج کرنے والے تین سائنسدانوں کو ملے گا نوبل انعام
ہیپٹائٹس سی وائرس کی کھوج کرنے والے تین سائنسدانوں کو ملے گا نوبل انعام

نئی دہلی۔ فزیولوجی اور میڈیسن کا 2020 کا نوبل انعام (2020 Nobel Prize in Physiology or Medicine) مشترکہ طور پر ہاروے جے آلٹر (Harvey J. Alter)، مائیکل ہیوٹن (Michael Houghton) اور چارلس ایم رائس (Charles M. Rice) کو دینے کا اعلان کیا گیا ہے۔ یہ انعام ان کے ہیپٹائٹس سی وائرس (Hepatitis C virus)  کی دریافت کرنے کی خدمات کے پیش نظر دیا جا رہا ہے۔ ان تینوں ہی سائنسدانوں نے بنیادی دریافت کے ذریعہ نوول وائرس، ہیپٹائٹس سی کی پہچان کی۔ انعام دینے والے ادارے کا کہنا ہے کہ اس سال کا نوبل انعام ان تین سائنسدانوں کو دیا جاتا ہے جنہوں نے ہیپٹائٹس کے خلاف لڑائی میں فیصلہ کن تعاون دیا ہے جو ایک اہم عالمی صحت مسئلہ ہے۔


اپنے کام سے پہلے ہیپٹائٹس اے اور بی وائرس کی دریافت آگے بڑھ گئی تھی لیکن زیادہ تر خون سے پیدا ہونے والی ہیپٹائٹس کے معاملے غیر واضح رہے۔ ہیپٹائٹس سی وائرس کی کھوج نے کرونک ہیپٹائٹس کے بقیہ معاملوں کا پتہ لگایا اور خون کا ٹیسٹ اور نئی دواوں کو ممکن بنایا جس نے لاکھوں لوگوں کی جان بچائی ہے۔


ان سائنسدانوں کی رہی ہیں یہ خدمات


ہاروے جے آلٹر کے ذریعہ ٹرانسفیوزن سے متعلق ہیپٹائٹس کے میتھوڈیکل مطالعات سے پتہ چلا کہ نامعلوم وائرس کرونک ہیپٹائٹس کا ایک عام سبب تھا۔

مائیکل ہیوٹن نے ہیپٹائٹس سی وائرس نام کے نئے وائرس کے جینوم کو الگ کرنے کے لئے ایک غیر استعمال شدہ حکمت عملی کا استعمال کیا۔

چارلس ایم رائس نے حتمی ثبوت فراہم کئے کہ ہیپٹائٹس سی وائرس اکیلے ہیپٹائٹس کا سبب بن سکتا ہے۔


مرکزی وزیر جتیندر سنگھ نے ان تینوں ہی سائنسدانوں کو مبارک باد دی ہے اور کہا کہ اس انعام کے لئے وہ پوری طرح سے اہل ہیں۔
Published by: Nadeem Ahmad
First published: Oct 05, 2020 05:10 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading