ہوم » نیوز » عالمی منظر

بیحد خوفناک ہے یہ اسکول، پلے گراؤنڈ میں دفن ملیں 751 بچوں کی لاشیں

۔ اندیشہ ظاہر کیا جا ہے کہ ان میں بھی بچوں کی لاشیں دفنائی گئی ہیں۔ گزشتہ بھی اسکولر احاطے میں 215 بچوں کی لاشیں دفن پائے گئے تھے۔

  • Share this:
بیحد خوفناک ہے یہ اسکول، پلے گراؤنڈ میں دفن ملیں 751 بچوں کی لاشیں
۔ اندیشہ ظاہر کیا جا ہے کہ ان میں بھی بچوں کی لاشیں دفنائی گئی ہیں۔ گزشتہ بھی اسکولر احاطے میں 215 بچوں کی لاشیں دفن پائے گئے تھے۔

کناڈا کے ایک رہائشی اسکول (Residential School) سے 751 بچوں کی لاشیں ملی ہیں۔ ایک افسر نے جمعرات کو بتایا کہ جانچ کرنے والوں کو اس رہائشی اسکول کے احاطے میں 751  (Unmarked Graves) قبریں ملی ہیں۔ اندیشہ ظاہر کیا جا ہے کہ ان میں بھی بچوں کی لاشیں دفنائی گئی ہیں۔ گزشتہ بھی اسکولر احاطے میں 215 بچوں کی لاشیں دفن پائے گئے تھے۔


بی بی سی کی خبر کے مطابق کاؤسیس فرسٹ نیشن کے چیف کیڈ مسن ڈیل مور نے ایک پریس بریفنگ میں یہ باتیں کہیں۔ فیڈریشن آف ساورین انڈیجنس فرسٹ نیشنس کے چیف بابی کیمرن نے کہا کہ انہیں اندیشہ کہ کناڈا بھر میں رہائشی اسکول کے میدانوں یں اور قبریں ملیں گی۔ ٹوتھ اینڈ ریکوانسی لئیشن کمیشن نے پانچ سال پہلے ادارے میں بچوں کے ساتھ ہوئے غلط رویے پر تفصیلی رپورٹ دی تھی۔ اس میں بتایا گیا کہ غلط عویے اور لاپرواہی کے سبب کم سے کم 3200 بچوں کی موت ہو گئی۔


کیمپ لوپس اسکول اسکول 1890 سے 1969 تک آپریٹ ہوا تھا۔ اس کے بعد سنگھی سرکار نے کیتھولک چرچ سے اس کا آپریٹ اپنے ہاتھوں میں لے لیا۔ یہ اسکول 1978 میں بند ہو گیا تھا۔ کیم لوپس اسکول میں 1915 سے 1963 کے بیچ کم سے کم 51 اموات ہوئی تھیں۔ برطانیہ کولمبیا کے سربراہ جان ہورگان نے کہا کہ اس واقعے کا پتہ چلنے سے وہ خوفزدہ اور دکھی ہیں۔


کناڈا حکومت نے اس غیر انسانی رویے کیلئے 2008 میں رسمی طور پر معافی مانگی تھی۔ کناڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو نے ٹویٹ کیا، سابق میری ول رہائشی اسکول میں دفن کئے گئے بچوں کی کھوج کے بعد کاؤسیس فرسٹ نیشن کیلئے میرا دل ٹوٹ گیا۔ ہم انہیں واپس نہیں لا سکتے ہیں لیکن ہم ان کی یاد memory کا احترام کریں گے۔ ان ناانصافیوں کے بارے میں بتائیں گے۔

وہیں رومن کیتھولیک (جو زیادہ تر اسکول چلاتا تھا) نے اب تک معافی نہیں مانگی ہے۔ اس ماہ شروعات میں پاپ فرانسز نے ایک بیان میں کہا تھا قبروں کی کھوج سے انہیں درد ہوا ، متاثرین کے بچے ہوئے لوگوں نے پاپ کے بیان کو خارج کر دیا تھا۔
Published by: Sana Naeem
First published: Jun 25, 2021 01:49 PM IST