உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Hiroshima: یروشیما پر حملے کے 77 سال مکمل، دنیا میں قیام امن کیلئے دعائیں، یوکرائن ہتھیاروں کی نئی دوڑ سے خوفزدہ

    جبکہ تابکاری کے اثرات نے اس کے بعد بھی مزید دسیوں ہزار افراد کو ہلاک کیا۔

    جبکہ تابکاری کے اثرات نے اس کے بعد بھی مزید دسیوں ہزار افراد کو ہلاک کیا۔

    واضح رہے کہ 6 اگست 1945 کو مقامی وقت کے مطابق صبح 8:15 بجے امریکی بی۔ 29 جنگی طیارے اینولا گے (Enola Gay) نے لٹل بوائے (Little Boy) کے نام سے ایک بم گرایا اور جاپانی شہر یروشیما کو ختم کر دیا جس کی آبادی 3,50,000 تھی۔

    • Share this:
      ہفتے کے روز ہیروشیما (Hiroshima) میں گھنٹیاں بجائی گئیں، جب اس شہر میں دنیا کے پہلے ایٹم بم حملے کی 77 ویں برسی کا اہتمام کیا گیا۔ اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل سمیت متعدد حکام نے روس کے یوکرین پر حملے کے بعد ہتھیاروں کی ایک نئی دوڑ سے دنیا کو خبردار کیا ہے۔ روس نے 24 فروری کو یوکرین پر حملہ کیا۔ اس کے فوراً بعد روسی صدر ولادیمیر پوتن (Vladimir Putin) نے جوہری حملے کے امکان کو تبدیل کر دیا۔ اس تنازعے نے یوکرین کے جوہری پلانٹس کی حفاظت کے بارے میں بھی خدشات کو بڑھا دیا ہے۔

      اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انتونیو گوٹیرس (Antonio Guterres) نے ہیروشیما کے وسط میں واقع پیس پارک میں 1945 کے اختتام سے قبل 1,40,000 افراد کو ہلاک کرنے والے بم دھماکے کی برسی کے موقع پر خطاب کیا۔ گوٹیرس نے کہا کہ جوہری ہتھیار بکواس ہیں۔ وہ کسی حفاظت کی ضمانت نہیں دیتے ہیں۔ اس سے صرف موت اور تباہی ہی ہوتی ہے۔ ایک صدی کے تین چوتھائی بعد ہمیں یہ پوچھنا چاہیے کہ ہم نے 1945 میں اس شہر کے اوپر پھیلنے والے خطرات کے بادل سے کیا سیکھا ہے؟

      یوم ہیروشیما 6 اگست کو دوسری جنگ عظیم کے اختتام پر 1945 میں جاپان کے شہر ہیروشیما پر ایٹم بم حملے کی یاد میں منایا جاتا ہے۔ ایک اندازے کے مطابق دھماکے سے 80,000 افراد فوری طور پر ہلاک ہوئے، جبکہ تابکاری کے اثرات نے اس کے بعد بھی مزید دسیوں ہزار افراد کو ہلاک کیا۔ یوم ہیروشیما جاپان کے ہیروشیما پیس میموریل پارک میں منایا جاتا ہے، یہ دن جوہری جنگوں کے اثرات کو اجاگر کرتا ہے۔ اس دن ہلاک ہونے والوں کو خراج عقیدت پیش کرتا ہے اور عالمی امن کو فروغ دیتا ہے۔

      ہیروشیما میں ہلاکت کی تفصیلات
      ہیروشیما میں ہلاکت کی تفصیلات


      یہ بھی پڑھیں:

      MP News: ہندوستان، پاکستان اور بنگلہ دیش کے بیچ فیڈریشن بناکر مسائل کو حل کیا جا سکتا ہے : پنڈت راج ناتھ شرما

      ہیروشیما کے میئر کازومی ماتسوئی (Kazumi Matsui) نے کہا کہ یہ غلطیاں جوہری ہتھیاروں سے پاک ایک پرامن دنیا کے حصول کے لیے ہمارے جنگ کے تجربات سے پیدا ہونے والے انسانیت کے عزم کو دھوکہ دیتی ہیں۔ فوجی طاقت کے بغیر قائم امن پر زور دیا جائے۔ تباہی پھیلانے والے ہتھیار نسل انسانی کی بقا کے لیے خطرہ ہے۔

      LPG Cylinder:مہنگے ہوئے بڑے سلینڈر تو چھوٹے سلینڈروں کے بڑھی فروخت،آگرہ میں فروخت 30 فیصد تک بڑھی

      واضح رہے کہ 6 اگست 1945 کو مقامی وقت کے مطابق صبح 8:15 بجے امریکی بی۔ 29 جنگی طیارے اینولا گے (Enola Gay) نے لٹل بوائے (Little Boy) کے نام سے ایک بم گرایا اور جاپانی شہر یروشیما کو ختم کر دیا جس کی آبادی 3,50,000 تھی۔ بعد میں زخمیوں اور تابکاری سے متعلق بیماریوں سے ہزاروں افراد ہلاک ہوئے۔ وہیں سیکڑوں لوگ آج بھی سے وابستہ بیماریوں میں مبتلا ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: