ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

82 سالہ ہوا باز خاتون والی فنک جیف بیزوس کے ساتھ خلا میں ہوگی شریک سفر

یہ سفر فنک کے لئے 60 سالہ خواب کا حصہ ہے، جو عطارد سیارہ (Mercury) پر ہوگا۔ ا س سےقبل 1960-1961 کے دوران پہلی خاتون نے خلا میں پرواز کرنے کی تربیت حاصل کی تھی، لیکن ان کی جنس کی وجہ سے اسے خارج کردیا گیا تھا۔

  • Share this:
82 سالہ ہوا باز خاتون والی فنک جیف بیزوس کے ساتھ خلا میں ہوگی شریک سفر
82 سالہ ہواباز خاتون والی فنک جیف بیزوس کے ساتھ خلا میں ہوگی شریک سفر

واشنگٹن: 82 سالہ مشہور ہوا باز خاتون والی فنک (Wally Funk) رواں ماہ ارب پتی جیف بیزوس (Jeff Bezos) کی کمپنی بلیو اوریجن (Blue Origin) کی جانب سے خلائی سفر میں شریک سفر ہوگی۔ یہ سفر فنک کے لئے 60 سالہ خواب کا حصہ ہے، جو عطارد سیارہ (Mercury) پرہوگا۔ ا س سے قبل 1960-1961 کے دوران پہلی خاتون نے خلا میں پرواز کرنے کی تربیت حاصل کی تھی، لیکن ان کی جنس کی وجہ سے اسے خارج کردیا گیا تھا۔


20 جولائی 2021 کو وہ خلا میں جانے والی اب تک کی سب سے عمر رسیدہ خاتون بن جائے گی، جب وہ بیزوس، اس کے بھائی مارک اور ایک اور مسافر کے ہمراہ نیو شیپرڈ لانچ خلائی گاڑی (New Shepard launch vehicle) میں سفر کرے گی۔


فنک جو نیشنل ٹرانسپورٹیشن سیفٹی بورڈ (National Transportation Safety Board) کی پہلی خاتون انسپکٹر اور خیر سگالی سفیر بھی رہی۔ وہ نیلامی میں شامل نامعلوم فاتح کے ساتھ شامل ہوں گے، جنہوں نے ہوائی جہاز کی ایک اور نشست کے لئے 28 ملین ادا کئے۔




 




View this post on Instagram





 

A post shared by Jeff Bezos (@jeffbezos)




بیزوس کے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر پوسٹ کی گئی ایک ویڈیو میں فنک کا کہنا ہے کہ "میں مشکل سے انتظار کررہی ہوں‘‘۔ ویڈیو میں بیزوس کو فنک کے سفر کی وضاحت کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے اور پھر ان سے یہ پوچھا گیا ہے کہ لینڈنگ کے بعد اس کی پہلی بات کیا ہوگی۔

فنک نے مرکری 13 پروگرام (Mercury 13 program) میں اپنا وقت یاد کیا- ایک غیر سرکاری نجی فنڈ سے چلنے والا پروگرام کے تحت خواتین کو ناسا (NASA program) کے سرکاری پروگرام سے گزرنے والے مرد خلابازوں کی طرح تربیت اور امتحانات دیئے۔

فنک نے ویڈیو میں کہا کہ انہوں نے مجھے بتایا کہ میں نے لڑکوں کے مقابلے میں بہتر کام کیا ہے اور کام تیزی سے مکمل کیا ہے‘‘۔

"میں نے کہا کیا اندازہ لگائیں، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کیا ہیں، اگر آپ یہ کرنا چاہتے ہیں تو آپ پھر بھی کرسکتے ہیں۔"
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jul 02, 2021 09:16 PM IST