உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Russia Ukraine War:زیلنسکی نے کینیڈین پارلیمنٹ کو بتایا- روس کے حملوں میں اب تک یوکرین کے 97 بچے مارے گئے

    Youtube Video

    اقوام متحدہ کے حکام نے اسے دوسری جنگ عظیم کے بعد یورپ میں مہاجرین کا سب سے بڑا بحران قرار دیا ہے۔

    • Share this:
      کیف: یوکرین(Ukraine) کے صدر ولادیمیر زیلنسکی(Vladimir Zelensky) نے منگل کو کینیڈا کی پارلیمنٹ سے خطاب کے دوران کہا کہ جنگ کے آغاز سے اب تک یوکرین میں 97 بچے مارے جا چکے ہیں۔ انٹرنیشنل آرگنائزیشن فار مائیگریشن (IOM) کا کہنا ہے کہ گزشتہ ماہ روسی حملے کے بعد سے 30 لاکھ سے زائد افراد یوکرین سے نقل مکانی کر چکے ہیں۔ اس دوران صدر زیلنسکی نے نیٹو پر طنز بھی کیا۔ انہوں نے کہا کہ روس نے نیٹو کو بے بس کر دیا ہے۔ میں جانتا ہوں کہ نیٹو کا راستہ یوکرین کے لیے بند ہے۔ تاہم کینیڈا نے بھی یوکرین کو ہر ممکن مدد کی یقین دہانی کرائی ہے۔

      یوکرین کے صدر ولادیمیر زیلنسکی نے یہ بھی کہا کہ یوکرین اس بات سے آگاہ ہے کہ وہ نارتھ اٹلانٹک ٹریٹی آرگنائزیشن (نیٹو) میں شامل نہیں ہو سکتا۔ برطانیہ کی قیادت میں مشترکہ آپریشنز فورس (JEF) کے نمائندوں سے خطاب کرتے ہوئے، Zelensky نے کہا کہ ’ہم نے برسوں سے نیٹو کے مبینہ طور پر کھلے دروازے کے بارے میں سنا ہے‘، لیکن ’ہم پہلے ہی سن چکے ہیں کہ ہم اس میں شامل نہیں ہوپائیں گے۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      کیاPutinکو ہوگیا ہے نفسیاتی مرض؟ روسی صدر کے برتاو کو لے کر حیران کرنے والی میڈیا رپورٹس

      یہ بھی پڑھیں:
      Russia Ukraine War:یوکرین کے صدر زیلنسکی کا دعویٰ-جنگ میں 1300 یوکرینی فوجی مارے گئے

      30 لاکھ سے زیادہ لوگوں نے چھوڑا یوکرین
      انٹرنیشنل آرگنائزیشن فار مائیگریشن (IOM) کا یہ بھی کہنا ہے کہ گزشتہ ماہ روسی حملے کے بعد سے 30 لاکھ سے زائد افراد یوکرین چھوڑ چکے ہیں۔ یہ بھی اشارہ کیا گیا ہے کہ دوسرے ممالک کے تقریباً ایک لاکھ 57 ہزار شہری، جو یوکرائنی نہیں ہیں، وہ بھی ملک چھوڑنے والوں میں شامل ہیں۔ اقوام متحدہ کے حکام نے اسے دوسری جنگ عظیم کے بعد یورپ میں مہاجرین کا سب سے بڑا بحران قرار دیا ہے۔ آئی او ایم کے ترجمان پال ڈلن نے جنیوا میں اقوام متحدہ کی ایک نیوز بریفنگ میں بتایا کہ کل تعداد قومی حکام کے فراہم کردہ ڈیٹا سے مرتب کی گئی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: