உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    T20 League: اڈانی گروپ نے یو اے ای کی ٹی 20 لیگ میں فرنچائز حاصل کر لی، جانیےتفصیلات

    ’ہمیں یقین ہے کہ یہ ایسوسی ایشن اڈانی گروپ اور لیگ دونوں کے لیے باہمی طور پر فائدہ مند ثابت ہوگی‘۔

    ’ہمیں یقین ہے کہ یہ ایسوسی ایشن اڈانی گروپ اور لیگ دونوں کے لیے باہمی طور پر فائدہ مند ثابت ہوگی‘۔

    متحدہ عرب امارات کی T20 لیگ کے چیئرمین خالد الزرونی نے کہا کہ یہ ہمارے لیے فخر کا لمحہ ہے کہ ہم ایک فرنچائز ٹیم کے مالک کے طور پر یو اے ای کی T20 لیگ کے ساتھ اڈانی گروپ کی وابستگی کا اعلان کر رہے ہیں۔ یہ حصول کارپوریٹس کے گروپ میں بالکل فٹ بیٹھتا ہے جنہوں نے لیگ میں فرنچائز ٹیم کے حقوق پہلے ہی حاصل کر لیے ہیں۔

    • Share this:
      اڈانی اسپورٹس لائن (Adani Sportsline) اڈانی گروپ (Adani Group) کا ایک حصہ ہے۔ اس نے متحدہ عرب امارات (UAE) کی فلیگ شپ ٹی 20 لیگ (T20 league) میں فرنچائز کے مالک ہونے اور چلانے کے حقوق حاصل کرکے فرنچائز کرکٹ میں قدم رکھا ہے۔ امارات کرکٹ بورڈ کے ذریعہ لائسنس یافتہ UAE T20 لیگ ایک سالانہ ایونٹ ہے جس میں چھ فرنچائز ٹیمیں 34 میچوں کے ایونٹ میں حصہ لیں گی۔

      کرکٹ کھیلنے والے تمام ممالک کے سرکردہ کھلاڑیوں کے مختلف ٹیموں کی لائن اپ میں ہونے کی توقع ہے۔ یہ لیگ آنے والے نوجوان کرکٹرز کو ایک پلیٹ فارم اور نمائش فراہم کرے گی۔ متحدہ عرب امارات کی T20 لیگ کے چیئرمین خالد الزرونی نے کہا کہ یہ ہمارے لیے فخر کا لمحہ ہے کہ ہم ایک فرنچائز ٹیم کے مالک کے طور پر یو اے ای کی T20 لیگ کے ساتھ اڈانی گروپ کی وابستگی کا اعلان کر رہے ہیں۔ یہ حصول کارپوریٹس کے گروپ میں بالکل فٹ بیٹھتا ہے جنہوں نے لیگ میں فرنچائز ٹیم کے حقوق پہلے ہی حاصل کر لیے ہیں۔ اڈانی گروپ کی طرف سے دکھایا گیا اعتماد لیگ کے لیے اچھا ہے اور ہم ان کی کاروباری ذہانت سے فائدہ اٹھانے اور اپنی لیگ کو کامیاب بنانے کے لیے مل کر کام کرنے کے منتظر ہیں۔

      پرناو اڈانی نے کہا کہ ہم UAE T20 لیگ کا حصہ بننے کے لیے پرجوش ہیں۔ یو اے ای کرکٹ سے محبت کرنے والے کئی ممالک کا حیرت انگیز امتزاج ہے۔ یہ کرکٹ کی نمائش کو بڑھانے کے لیے ایک بہترین پلیٹ فارم فراہم کرتا ہے کیونکہ یہ کھیل تیزی سے عالمی سطح پر جاتا ہے۔ ہماری یہاں موجودگی اڈانی برانڈ کے لیے بھی ایک بہترین بنیاد ہے جو کہ باکسنگ اور کبڈی جیسی لیگز کے ذریعے ہندوستان میں کھیلوں کے ماحولیاتی نظام میں اہم کردار ادا کر رہا ہے، اور گراو ہائے اقدام کے ذریعے نچلی سطح پر کھیلوں کی صلاحیتوں کو پروان چڑھا رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھئے: Covid in Children: کورونا نے پھر پکڑا زور! بچوں میں انفیکشن زیادہ،ڈاکٹروں نے دی ضروری صلاح

      ایمریٹس کرکٹ بورڈ کے جنرل سیکرٹری مبشر عثمانی نے کہا کہ ہمیں اپنی فرنچائز ٹیم کے مالک کے طور پر ایشیا کے سرکردہ کارپوریٹس میں سے ایک حاصل کرنے پر بے حد خوشی ہے۔ UAE T20 لیگ تجربہ کار اور قائم کاروباری مالکان کو پیش کردہ منفرد موقع کے لیے یہ ایک زبردست انگوٹھا ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں گروپ I مینز امتحان کے لیے ای-کیوسشن پیپر کا امکان، جانیے تفصیلات

      انھوں نے کہا کہ ہمیں یقین ہے کہ یہ ایسوسی ایشن اڈانی گروپ اور لیگ دونوں کے لیے باہمی طور پر فائدہ مند ثابت ہوگی۔ یو اے ای کی T20 لیگ عالمی کرکٹ کے کچھ بڑے ناموں کو راغب کرے گی جبکہ مقامی اور آنے والے کھلاڑیوں کو ایک پلیٹ فارم اور بین الاقوامی نمائش بھی دے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: