உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Air India: ایئر انڈیا ایکسپریس کالی کٹ-دبئی فلائٹ میں گڑبڑ، کیبن کی بدبو کی وجہ سےمسقط میں لینڈنگ

    'ملک میں کہیں بھی ضرورت کے وقت ضروری مدد حاصل ہوگی۔"

    'ملک میں کہیں بھی ضرورت کے وقت ضروری مدد حاصل ہوگی۔"

    ایک ہی دن میں فلائٹ حادثے کا یہ دوسرا واقعہ ہے کیونکہ اس سے قبل اتوار کو پائلٹ کی جانب سے طیارے میں فنی خرابی کی اطلاع کے بعد انڈیگو کی پرواز کو پاکستان میں کراچی کی طرف موڑ دیا گیا۔

    • Share this:
      ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (DGCA) نے اتوار کو بتایا کہ ایئر انڈیا (Air India) ایکسپریس کالی کٹ-دبئی کی پرواز کو مسقط کی طرف موڑ دیا گیا ہے، کیونکہ وسط میں دوران پرواز جلتی ہوئی بو آ رہی تھی۔

      ڈی جی سی اے نے کہا کہ ایئر انڈیا ایکسپریس ہوائی جہاز VT-AXX آپریٹنگ فلائٹ IX-355 (کالی کٹ-دبئی) کو مسقط کی طرف موڑ دیا گیا ہے، اس کی وجہ ہے کہ فارورڈ گیلی کے ایک وینٹ سے جلتی ہوئی بو آتی تھی۔

      ایک دن میں فلائٹ حادثے کا یہ دوسرا واقعہ ہے کیونکہ اس سے قبل اتوار کو پائلٹ کی جانب سے طیارے میں فنی خرابی کی اطلاع کے بعد انڈیگو کی پرواز کو پاکستان میں کراچی کی طرف موڑ دیا گیا۔ انڈیگو نے بتایا کہ شارجہ سے حیدرآباد جانے والی پرواز میں تکنیکی خرابی دیکھی گئی، جس کے بعد اسے احتیاطی تدابیر کے طور پر پاکستان کی طرف موڑ دیا گیا۔

      ایئر لائن کیریئر نے بتایا کہ تمام مسافر محفوظ رہے اور انہیں حیدرآباد لے جانے کے لیے ایک اضافی پرواز کراچی بھیجی گئی۔

      مزید پڑھیں: 

      کمپنی نے ایک ریلیز میں کہا کہ انڈیگو کی پرواز 6E-1406 شارجہ سے حیدرآباد چل رہی تھی، اسے کراچی کی طرف موڑ دیا گیا۔ پائلٹ نے تکنیکی خرابی دیکھی۔ ضروری طریقہ کار پر عمل کیا گیا اور احتیاط کے طور پر طیارے کو کراچی کی طرف موڑ دیا گیا۔ مسافروں کو حیدرآباد لے جانے کے لیے ایک اضافی پرواز کراچی بھیجی جا رہی ہے۔

      مزید پڑھیں: 


      اس سے قبل 5 جولائی کو اسپائس جیٹ کی پرواز نے پاکستان کے کراچی کے جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر انڈیکیٹر لائٹ کی خرابی کے بعد "معمول کی لینڈنگ" کی تھی۔ اسپائس جیٹ نے کہا کہ دہلی سے دبئی جانے والا طیارہ بحفاظت کراچی ہوائی اڈے پر اتر گیا اور کسی ہنگامی صورتحال کا اعلان نہیں کیا گیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: