உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فلائٹ میں گندی انڈرویئر بیچتی تھی ایئر ہوسٹس، 10 پینٹی بیچ کر بن گئی کروڑ پتی

    حال ہی میں ایک سابق ائیر ہوسٹس نے انکشاف کیا کہ اس نے پرواز کے دوران جو انڈرویئر پہنا تھا  (Air Hostess Earns Millions Selling Dirty Underwears)  اسے بیچ کر ایک کروڑ روپے کمائے اس کے بعد اس نے نوکری چھوڑ دی۔ آج وہ بہت آرام دہ زندگی گزار رہی ہے۔

    حال ہی میں ایک سابق ائیر ہوسٹس نے انکشاف کیا کہ اس نے پرواز کے دوران جو انڈرویئر پہنا تھا (Air Hostess Earns Millions Selling Dirty Underwears) اسے بیچ کر ایک کروڑ روپے کمائے اس کے بعد اس نے نوکری چھوڑ دی۔ آج وہ بہت آرام دہ زندگی گزار رہی ہے۔

    حال ہی میں ایک سابق ائیر ہوسٹس نے انکشاف کیا کہ اس نے پرواز کے دوران جو انڈرویئر پہنا تھا (Air Hostess Earns Millions Selling Dirty Underwears) اسے بیچ کر ایک کروڑ روپے کمائے اس کے بعد اس نے نوکری چھوڑ دی۔ آج وہ بہت آرام دہ زندگی گزار رہی ہے۔

    • Share this:
      دنیا کا ہر شخص زیادہ سے زیادہ پیسہ کمانا چاہتا ہے۔ کون پیسہ نہیں چاہتا؟ اس رقم سے انسان عیش و عشرت کی زندگی بسر کرتا ہے لیکن پیسہ یوں ہی کوئی مفت میں نہیں  آتا ہے۔ اس کے لیے آدمی کو دن رات محنت اور کام کرنا پڑتا ہے لیکن حال ہی میں ایک سابق ائیر ہوسٹس نے انکشاف کیا کہ اس نے پرواز کے دوران جو انڈرویئر پہنا تھا  (Air Hostess Earns Millions Selling Dirty Underwears)  اسے بیچ کر ایک کروڑ روپے کمائے اس کے بعد اس نے نوکری چھوڑ دی۔ آج وہ بہت آرام دہ زندگی گزار رہی ہے۔

      جیسمین پنک (Jasmine Pink) نامی اس خاتون نے اپنی 12 گھنٹے کی فکسڈ شفٹ جاب چھوڑ دی ہے۔ اس کے علاوہ ، ایئر ہوسٹس کے طور پر کام کرتے ہوئے ، اسے پوری طرح سے نیند لینے میں بھی بہت پریشانی ہوتی تھی۔ وجہ بار بار شفٹ کی تبدیلی تھی۔ اس کے بعد جیسمین نے 2 سال تک ایئر ہوسٹس کے طور پر کام کرنے کے بعد اس نوکری کو چھوڑ دیا لیکن نوکری چھوڑنے سے پہلے اس نے فلائٹ میں ہی ایسا کام کرنا شروع کر دیا جس کی وجہ سے اس کے پاس کافی پیسہ جمع ہوگیا۔ جیسمین پرواز کے دوران مسافروں کو اپنا انڈرویئر فروخت کرتی تھی۔ جیسمین نے انکشاف کیا کہ لوگ اس کا ایک انڈرویئر ایک لاکھ روپے میں خریدتے تھے۔



      جیسمین نے فلائٹ میں گندے انڈرویئر بیچنے کے بعد نوکری چھوڑ دی۔ اس کے بعد اسے صوفیہ گرے (Sofia Grey) نامی سائٹ کے بارے میں معلوم ہوا جہاں لوگ پہنی ہوئی انڈرویئرس بیچتے اور خریدتے ہیں۔ جیسمین نے اپنی استعمال شدہ پینٹی اس سائٹ پر بیچنا شروع کردی۔ آج جیسمین کے پاس کافی  پیسہ ہے اور وہ اپنی زندگی آرام سے گزار رہی ہے۔ جیسمین نے ڈیلی اسٹار کو بتایا کہ اس کے علاوہ وہ اونلی فینس  OnlyFans ایڈلٹ ویب  سائٹ پر اپنی تصویریں بیچ کر بھی پیسے کماتی ہے۔ اس تجربے کے بارے میں  جیسمین نے بتایا کہ اس سے پہلے وہ ایک ایئر ہوسٹس کی حیثیت سے ماہانہ 2 لاکھ کماتی تھی لیکن اب وہ صرف ایک پینٹی بیچ کر 1 لاکھ روپے کمالیتی ہے۔



      جیسمین کے زیادہ تر پرستار اس سے میچنگ برا اور پینٹی سیٹ خریدتے ہیں۔ کالے اور سرخ رنگ کے انڈرویئر کی زیادہ مانگ ہے۔ اس نے بتایا کہ اس کے کسٹمرس کا اس کی ذاتی زندگی سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ جیسمین اپنی زندگی اور اپنے کام سے بہت مطمئن ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: