اپنا ضلع منتخب کریں۔

    چھٹیوں پر ساتھ نہیں چل سکی بیوی تو شوہر نے کیا جگاڑ، ساتھ لے گیا کچھ ایسی چیز جان کر رہ جائیں گے دنگ

    دراصل جوآن ایک فری لانس ماڈل ہے اور اسے ایک پروجیکٹ ملا جس کے بعد وہ گھومنے نہیں جا سکتی تھیں جس کی وجہ سے ریمنڈ اکیلے ہی گھومنے کے لیے چلے گئے  لیکن بیوی کے ساتھ گھومنے جانے کا وعدہ پورا کرنے کے لیے اس نے بیوی کے چہرے والا تکیہ لے لیا۔

    دراصل جوآن ایک فری لانس ماڈل ہے اور اسے ایک پروجیکٹ ملا جس کے بعد وہ گھومنے نہیں جا سکتی تھیں جس کی وجہ سے ریمنڈ اکیلے ہی گھومنے کے لیے چلے گئے لیکن بیوی کے ساتھ گھومنے جانے کا وعدہ پورا کرنے کے لیے اس نے بیوی کے چہرے والا تکیہ لے لیا۔

    دراصل جوآن ایک فری لانس ماڈل ہے اور اسے ایک پروجیکٹ ملا جس کے بعد وہ گھومنے نہیں جا سکتی تھیں جس کی وجہ سے ریمنڈ اکیلے ہی گھومنے کے لیے چلے گئے لیکن بیوی کے ساتھ گھومنے جانے کا وعدہ پورا کرنے کے لیے اس نے بیوی کے چہرے والا تکیہ لے لیا۔

    • Share this:
      جگاڑو لوگوں کو طرح طرح کے خیالات آتے رہتے ہیں جس کی وجہ سے ان کا کام بھی ہو جاتا ہے اور کوئی پریشانی بھی نہیں ہوتی۔ ان دنوں ایک ایسا ہی فلپائنی شخص سوشل میڈیا پر اس لیے زیر بحث ہے کہ وہ حال ہی میں فلپائن (Man went on trip with wife face pillow to the Philippines) کے ایک شہر کی سیر پر گیا تھا اور بیوی کے چہرے والا تکیہ اپنے ساتھ لے گیا تھا۔ اس سے اسے دو فائدے ہوئے، کیسے؟ آئیے آپ کو بتاتے ہیں۔

      فلپائن میں رہنے والے ریمنڈ فورٹوناڈو ان دنوں کافی چرچا میں ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ وہ اپنی بیوی کے ساتھ فلپائن کے شہر کورون (Husband wife face pillow photos) جانے والے تھے لیکن ان کی اہلیہ جوآن کو کچھ کام آگیا۔ دراصل جوآن ایک فری لانس ماڈل ہے اور اسے ایک پروجیکٹ ملا جس کے بعد وہ گھومنے نہیں جا سکتی تھیں جس کی وجہ سے ریمنڈ اکیلے ہی گھومنے کے لیے چلے گئے  لیکن بیوی کے ساتھ گھومنے جانے کا وعدہ پورا کرنے کے لیے اس نے بیوی کے چہرے والا تکیہ لے لیا۔

      تکیے پر چھپا ہوا تھا بیوی کا چہرہ
      انہوں نے فیس بک پر کئی تصاویر اور ویڈیوز پوسٹ کی ہیں جو وائرل ہو رہی ہیں۔ ان تصاویر اور ویڈیوز میں ریمنڈ اپنی بیوی کے تکیے کے ساتھ نظر آ رہے ہیں۔ کہیں وہ ساحل سمندر پر اس تکیے کے ساتھ پوز دے رہا ہے تو کہیں کشتی پر پوز دے رہا ہے۔ ایک تصویر میں، وہ تکیے کو غوطہ لگاتے ہوئے پہننے کے لیے آکسیجن ماسک پہنے ہوئے بھی نظر آ رہے ہیں۔ مزے کی بات یہ ہے کہ انہوں نے اس رومانوی چھٹی پر جانے کے لیے تکیے پر جو تصویر بنائی ہے وہ کسی میم سے کم نہیں ہے۔

      uorfi javed نے سناتن مذہب پر اٹھائے سوال، بولیں کون فالو کر رہا ہے؟

      5 سال میں اتنی بدل گئیں Anupama Parameswaran، بولیں جسم میں نہیں آئی کوئی تبدیلی لیکن۔۔۔۔

      Hansika Motwani نے 71,000 کی ساڑھی پہن کر مچایا دھمال، لوگوں نے پوچھے ایسے سوال

       

      symptom of suicide: موڈ سوئنگ بھی ہو سکتی ہے خودکشی کی علامت، جانئے ماہرین کی رائے

      وائرل ہو رہی ہے پوسٹ
      انہوں نے یہ تصاویر 7 جولائی کو فیس بک پر پوسٹ کی تھیں اور اب تک یہ پوسٹ وائرل ہو چکی ہے۔ اسے 16 ہزار سے زائد لوگوں نے شیئر کیا ہے جب کہ 20 ہزار سے زائد لوگوں نے اسے پسند کیا ہے۔ بہت سے لوگوں نے تبصروں کے ذریعے اپنی رائے بھی دی ہے۔ ایک نے کہا کہ یہ ایک شاندار سفر ہے جبکہ دوسرے نے کہا کہ یہ بہت خوبصورت اقدام ہے۔ ریمنڈ نے ایک ویب سائٹ سے بات کرتے ہوئے کہا کہ جب وہ ٹرپ پر جا رہے تھے تو ان کی اہلیہ غصے میں تھیں لیکن جب وہ وہاں سے اتنی تصاویر پوسٹ کرنے لگے تو وہ خوش ہو گئیں اور واپس آنے پر انہیں ایئرپورٹ پر لینے بھی گئیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: