உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    تو زندہ ہے القاعدہ کا چیف الظواہری! 9/11 کی برسی پر جاری ویڈیو میں پھر نظر آیا خونخوار دہشت گرد۔۔۔

    Al-Qaeda chief Ayman Al Zawahiri

    Al-Qaeda chief Ayman Al Zawahiri

    خونخوار دہشت گرد الظواہری (9/11 Terrorist Attacks) کا ایک ویڈیو منظر عام پر آیا ہے جس نے پوری دنیا کو یہ سوچنے پر مجبور کر دیا ہے کہ کیا القاعدہ کا سربراہ الظواہری واقعی اب بھی زندہ ہے؟

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      القاعدہ کے سربراہ ایمن الظواہری کی موت پر ایک بار پھر شک بڑھ گیا ہے۔ دراصل ، نائن الیون9/11  دہشت گردانہ حملوں   (9/11 Terrorist Attacks) کی 20 ویں برسی پر  خونخوار دہشت گرد الظواہری  ((Al-Qaeda chief Ayman Al Zawahiri) کا ایک ویڈیو منظر عام پر آیا ہے جس نے پوری دنیا کو یہ سوچنے پر مجبور کر دیا ہے کہ کیا القاعدہ کا سربراہ الظواہری واقعی اب بھی زندہ ہے؟ القاعدہ کی طرف سے اپ لوڈ کی گئی 60 منٹ کی ویڈیو کا عنوان  ہے یروشلم میں یہودیت نہیں ہوگی۔ اسامہ بن لادن کی ہلاکت کے بعد الظواہری کو القاعدہ کا سربراہ بنایا گیا تھا۔

      دہشت گرد تنظیموں کی آن لائن سرگرمیوں پر نظر رکھنے والے انٹیلی جنس گروپ SITE کی جانب سے  بتایا گیا ہے کہ القاعدہ کی جانب سے 9/11 دہشت گردانہ حملے کی 20 ویں برسی کے موقع پر جاری کردہ ویڈیو میں دہشت گرد الظواہری نے کئی اہم مسائل کے بارے میں بات کی گئی ہے۔ حالانکہ اس پوری ویڈیو میں ایک بار بھی، الظواہری نے افغانستان پر طالبان کے قبضے کا ذکر نہیں  کیا۔ حالانکہ اس نے ایک بار کابل سے امریکی افواج کے انخلا کا ذکر ضرور کیا ہے۔


      القاعدہ کے مرکزی نشریاتی ادارے ’السحاب میڈیا‘ نے گیارہ ستمبر 2001 کے حملوں کے 19 برس مکمل ہونے پر تنظیم کے سربراہ ڈاکٹر ایمن الظواہری کی 42 منٹ دورانیے کی ایک تازہ ویڈیو جاری کی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: