உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Coronaکے صفائے کا ملا نیا متبادل، نیا اینٹی وائرل کوٹنگ کوویڈ ویرینٹ کو اندھیرے میں بھی کرے گا غیر فعال

    کورونا کے صفائے کا ملا نیا متبادل،

    کورونا کے صفائے کا ملا نیا متبادل،

    ایسے میں، ٹھوس ریاست کی کوٹنگ میں TiO2 فوٹوکاٹیلسٹ الٹرا وائلٹ (UV) روشنی کے سامنے آکسیڈیشن کے عمل کے ذریعے کاربنیک مواد جیسے اسپائیک پروٹین کو تباہ کر دیتا ہے۔

    • Share this:
      ٹوکیو: جاپان میں سائنسدانوں نے ایک نئی اینٹی وائرل کوٹنگ تیار کی ہے جو گھر کے اندر روشنی اور اندھیرے میں بھی کووِڈ کی مختلف اقسام کو غیر فعال کر دے گی۔ نارا میڈیکل یونیورسٹی، کناگوا انسٹی ٹیوٹ آف انڈسٹریل سائنس اینڈ ٹیکنالوجی اور ٹوکیو انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی کے محققین نے اس کوٹنگ کو تیار کرنے کے لیے ٹائٹینیم ڈائی آکسائیڈ (TiO2) اور کاپر آکسائیڈ (CuOx) کے مرکبات کا استعمال کیا ہے۔

      انہوں نے نوٹ کیا کہ SARS-CoV-2 متاثرہ افراد کے ذریعہ ہوا میں چھوڑی جانے والی بوندوں کے ساتھ ساتھ مختلف سطحوں پر پڑے ڈراپ لیٹ کے ذریعے منتقل ہوتا ہے۔ ایسی صورت حال میں جب زیادہ لوگ اندرونی احاطے میں جمع ہوتے ہیں تو انفیکشن زیادہ پھیلتا ہے۔

      الکحل اور ہائیڈروجن پیرو آکسائیڈ اکثر سطحوں پر وائرس کو مارنے کے لیے اینٹی وائرل کیمیکل کے طور پر استعمال ہوتے ہیں۔ یہ کیمیکل وائرس کو پروٹین میں توڑ کر اسے غیر فعال کرتے ہیں۔ لیکن وہ فطرت میں اتار چڑھاؤ والے ہوتے ہیں، اس لیے وہ جلدی سے اڑ جاتے ہیں۔ اس لیے جراثیم کشی کے عمل کو باقاعدگی سے دوہرانا پڑتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کیاکووڈ۔19کاXEویرینٹ ہندوستان میں بھی آیا ہے؟ ریاستی حکومتیں اورماہرین صحت کیاکہتےہیں؟

      سائنسی رپورٹس کے جریدے میں شائع ہونے والی اس تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ سالڈ اسٹیٹ فوٹو کیٹیلیسٹ وائرس کے خلاف تحفظ کا متبادل طریقہ ہو سکتا ہے۔ کیمیائی جراثیم کش کے مقابلے میں، ٹھوس ریاست کی کوٹنگز زیادہ دیر تک قائم رہیں گی اور غیر زہریلے ہونے کے باوجود تھرمل طور پر مستحکم رہیں گی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      ملک میں پھرکیوں بڑھ رہے کوروناکیسیز،کتنا خطرناک ثابت ہوگانیاویرینٹ-جانیے ماہرین کے جواب


      ایسے میں، ٹھوس ریاست کی کوٹنگ میں TiO2 فوٹوکاٹیلسٹ الٹرا وائلٹ (UV) روشنی کے سامنے آکسیڈیشن کے عمل کے ذریعے کاربنیک مواد جیسے اسپائیک پروٹین کو تباہ کر دیتا ہے۔ یہ اسپائیک پروٹین کووڈ کو انسانی خلیوں میں داخل ہونے میں مدد کرتا ہے۔

      محققین نے کہا ہے کہ اگرچہ یہ کوٹنگ صرف اس وقت فعال ہوگی جب یہ UV روشنی کے سامنے آئے گی، جو عام طور پر اندرونی ماحول میں نہیں پائی جاتی ہے۔ اس مسئلے کو مدنظر رکھتے ہوئے محقق نے ٹائٹینیم ڈائی آکسائیڈ اور کاپر آکسائیڈ نانوکلسٹر کو ملا کر ایک مرکب بنایا ہے تاکہ اس کوٹنگ کو عام روشنی اور اندھیرے میں بھی موثر بنایا جا سکے۔ اس نے اسے عام روشنی اور اندھیرے میں رد عمل ظاہر کرنے کے قابل بنایا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: