உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    China-Taiwan News:چین کی دھمکی درکنار،امریکہ تائیوان کے ساتھ بڑھائے گاتجارت

    چین کی دھمکی امریکہ نے کی درکنار، تائیوان کے ساتھ قائم کرے گا تجارتی رشتے۔

    چین کی دھمکی امریکہ نے کی درکنار، تائیوان کے ساتھ قائم کرے گا تجارتی رشتے۔

    China-Taiwan News: چین نے امریکا اور تائیوان کے درمیان تجارتی مذاکرات پر احتجاج کیا ہے۔ وزارت خارجہ کے ترجمان وانگ وین بن نے کہا کہ چین تائیوان کے ساتھ کسی بھی ملک کے رسمی تجارتی معاہدے اور معاہدے کی مخالفت کرتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Maharashtra | Uttara Kannada
    • Share this:
      China-Taiwan News: چین کی دھمکی کو نظر انداز کرتے ہوئے امریکہ نے تائیوان میں مزید سرمایہ کاری اور گہرے تجارتی تعلقات کے لیے باضابطہ تجارتی مذاکرات شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔ اس کی کوشش ڈریگن کا معاشی محاصرہ ہے۔ امریکی محکمہ تجارت کی نائب نمائندہ سارہ بیانچی نے کہا کہ تائیوان میں امریکن انسٹی ٹیوٹ (AIT) اور تائی پے کے اقتصادی اور ثقافتی نمائندہ دفتر (TECRO) کے تحت تجارت پر باضابطہ بات چیت شروع کر دی گئی ہے۔ اس کے نتیجے میں تائیوان اور امریکہ کے درمیان تجارتی اور سرمایہ کاری کے تعلقات مزید گہرے ہوں گے۔

      دونوں فریقوں کے درمیان باہمی تجارت کی ترجیحات کو مشترکہ اقدار کی بنیاد پر فروغ دیا جائے گا۔ یہ محنت کشوں اور کاروباروں کے لیے جدت اور جامع اقتصادی ترقی کا باعث بنے گا۔ اس سال جون میں، AIT اور TECRO نے 21ویں صدی میں امریکہ اور تائیوان کے درمیان تجارتی مذاکرات کے لیے ایک روڈ میپ کا اعلان کیا تھا۔

      دونوں فریقوں نے تجارتی سہولت کاری، اچھے ضابطہ کار، مضبوط انسداد بدعنوانی کے معیارات، چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں کے درمیان تجارت کو بڑھانا، زرعی تجارت کو فروغ دینا، تجارت میں امتیازی رکاوٹوں کو دور کرنا جیسے 11 موضوعات پر بات چیت کا ایجنڈا طے کیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      VIDEO:شراب پی کر فن لینڈ کی وزیر اعظم نے کیا ایسا کام، اپوزیشن نے مانگا استعفی،جانئے کیوں؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Rushdie Attacked: رشدی کے زندہ بچ جانے پر حملہ آور حیران، جانئے ملزم نے کیا کہا؟

      چین نے کی مخالفت
      چین نے امریکا اور تائیوان کے درمیان تجارتی مذاکرات پر احتجاج کیا ہے۔ وزارت خارجہ کے ترجمان وانگ وین بن نے کہا کہ چین تائیوان کے ساتھ کسی بھی ملک کے رسمی تجارتی معاہدے اور معاہدے کی مخالفت کرتا ہے۔ امریکہ کو ایسا کوئی قدم نہیں اٹھانا چاہیے، جو ون چائنا پالیسی کے خلاف ہو، جو دونوں ممالک کے تعلقات کی بنیاد ہے۔ چین اپنی قومی خودمختاری اور علاقائی سالمیت کے تحفظ کے لیے تمام ضروری اقدامات کرے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: