உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جو آگ سے کھیلتے ہیں، اکثر جل جاتے ہیں، تائیوان پر جن پنگ نے بائیڈن کو دی دھمکی

    تائیوان  کو لے کر چین کے صدر نے جو بائیڈن کو کیا خبردار۔

    تائیوان کو لے کر چین کے صدر نے جو بائیڈن کو کیا خبردار۔

    Joe Biden-Xi Jinping Call: بات چیت کے دوران شی جن پنگ نے تائیوان کے سوال پر چین کے نظریاتی موقف کی وضاحت کی۔ انہوں نے کہا کہ تائیوان کے سوال کے تاریخی پہلو واضح ہیں۔ ایک چین کا اصول چین امریکہ تعلقات کی سیاسی بنیاد ہے۔

    • Share this:
      Joe Biden-Xi Jinping Call:امریکی صدر جو بائیڈن نے جمعرات کی رات دیر گئے چینی صدر شی جن پنگ سے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے بات چیت کی۔ تقریباً 2 گھنٹے 17 منٹ تک جاری رہنے والی اس گفتگو میں جن پنگ کا رویہ انتہائی سخت تھا۔ خبر رساں ادارے 'رائٹرز' کے مطابق تائیوان میں امریکی مداخلت سے ناراض چینی صدر جن پنگ نے بائیڈن کو براہ راست دھمکی دے دی۔ جن پنگ نے کہا- 'میں آپ کو صرف اتنا بتاؤں گا کہ جو لوگ آگ سے کھیلنے کی کوشش کرتے ہیں، وہ جل جاتے ہیں۔'

      اس انتباہ کا سیدھا مطلب یہ ہے کہ دونوں ممالک کے درمیان تلخی تیزی سے بڑھ رہی ہے۔ چین یہ قبول نہیں کرتا کہ امریکہ اور بائیڈن انتظامیہ تائیوان کی مدد کرے۔

      بائیڈن کے صدر بننے کے بعد یہ جن پنگ سے ان کی پانچویں ملاقات تھی۔ وائٹ ہاؤس نے کہا کہ دونوں سربراہان مملکت کے درمیان بات چیت امریکی وقت کے مطابق صبح 8:33 پر شروع ہوئی اور صبح 10:50 پر ختم ہوئی۔ اس دوران دونوں رہنماؤں نے پیچیدہ تعلقات کے مستقبل پر تبادلہ خیال کیا۔ امریکہ اور چین کے تعلقات پہلے ہی کشیدہ ہیں۔ بائیڈن اور جن پنگ نے آخری مرتبہ مارچ میں یوکرین پر روس کے حملے کے فوراً بعد بات چیت کی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Nuclear Deal: جوہری معاہدے کی بحالی، مزید سفارت کاری اور مذاکرات کا ایران کرےگاخیر مقدم

      یہ بھی پڑھیں:
      Congo:اقوام متحدہ کی امن فوج میں شامل دو ہندوستانی جوان شہید، وزیرخارجہ نے کیادُکھ کااظہار

      جن پنگ نے کہا-ایک چین پالیسی ہمارے تعلقات کی بنیاد
      بات چیت کے دوران شی جن پنگ نے تائیوان کے سوال پر چین کے نظریاتی موقف کی وضاحت کی۔ انہوں نے کہا کہ تائیوان کے سوال کے تاریخی پہلو واضح ہیں۔ ایک چین کا اصول چین امریکہ تعلقات کی سیاسی بنیاد ہے۔ چین تائیوان کی آزادی اور بیرونی طاقتوں کی مداخلت کی طرف جانے والے علیحدگی پسند اقدامات کی سختی سے مخالفت کرتا ہے۔ چین ان قوتوں کی مخالفت کرتا ہے جو کسی بھی شکل میں تائیوان کی آزادی کو مضبوط کرتی ہیں۔ تائیوان کے سوال پر چینی حکومت اور عوام کا موقف واضح ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: